Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingen som tvinger deg til å bruke diskusjon.no eller tek-nettverket. Du er velkommen til å forsvinne.

Haha, så fordi jeg klager på manglende kvalitet så skal jeg bare forsvinne? Dette er problemer med både Tek og Diskusjon.no. Diskusjon.no sine problemer er tekniske og burde vært fikset. Tek sine problemer er dårlig journalistikk. Artikklene på HW.no kan sammenlignes med VG sine artikkler når det kommer til kvalitet og informasjonsforveksling.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Flere ganger har de gått i ordbøker osv for å finne ut om jeg faktisk hadde rett, noe jeg hadde hver gang. (Jeg kommenterte selvfølgelig ikke på ting jeg tvilte på.)

Det er jo ikke snakk om du har rett eller ikke. Det er snakk om at en del lærere virker å ikke takle at studentene retter på dem eller har andre meninger enn dem. Jeg har (nesten) bare dårlig erfaring med det.

Lenke til kommentar

Bussen tok ikke kort

Literally worse than Hitler.

Det er jo ikke snakk om du har rett eller ikke. Det er snakk om at en del lærere virker å ikke takle at studentene retter på dem eller har andre meninger enn dem. Jeg har (nesten) bare dårlig erfaring med det.

Haha, minner meg på ein gong i åttande klasse. Naturfaglæraren snakka om tilstandar stoff kunne vere i, og utelot plasma. Eg sa at plasma også var ein tilstand, men han meinte det var slikt som var i TVar og sann. :roll:

Han var heldigvis på wikipedia helga etterpå, og beklaga seg på mandagen. :p

Endret av svelemoe
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, så fordi jeg klager på manglende kvalitet så skal jeg bare forsvinne? Dette er problemer med både Tek og Diskusjon.no. Diskusjon.no sine problemer er tekniske og burde vært fikset. Tek sine problemer er dårlig journalistikk. Artikklene på HW.no kan sammenlignes med VG sine artikkler når det kommer til kvalitet og informasjonsforveksling.

Sånn går det når pengene ligger i majoriteten og ikke i nisjepublikummet.

Det som skjer med spill-, musikk- og film-industrien også.

Et resultat av penger. Enjoy.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...