MartinF Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 (endret) Buss-sjåføren kan jo ikke fysisk hindre deg i og gå på bussen, og han har heller ikke tid/ork til og gi deg bot. Så hadde du vært frekk nok hadde du spart den tusenlappen. Jeg prøvde. Han sa jeg ikke fikk være med. Bussen var forøvrig greit full, så jeg skjønner at han ikke ville la meg gå på. Endret 29. juli 2012 av MartinF Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 (endret) Da ser jeg den, kipt å snike på bussen for så og måtte stå en meter bak busssjåføren. Edit; Femdagersskjegg irriterer meg noe inn i satan, fy faen så det klør i trynet, ikke blir det bedre av å klø heller. Endret 29. juli 2012 av Mr. Primera Lenke til kommentar
Occi Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 At Quake Live er døende Får gjøre som strenx da vett, gå over til Shootmania. Jo takk, har tittet litt på Shootmania, men det ser ikke akkurat ut som en verdig arvtager. Kjedelige våpen, ingen strafejumping, litt kjedelige maps av det jeg har sett og selv om det er raskt så virker det ikke som om det er like raskt som f. eks CTF eller CA på høyt nivå. Dessuten så vil jeg ikke bytte spill, det er QL jeg vil spille! Om noen føler for å joine meg i enten CTF eller CA så er brukernavnet mitt Occi. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Mobilen er blitt forferdelig treg, og det virker som jeg har virus eller spy/malware eller begge på den. Til tross for at jeg ikke laster ned tvilsomme program og har antivirus. Gah. Det irriterer meg også at i går skrev jeg en lang post her på mobilen men mistet alt pga. jeg var dum nok til å kopiere teksten, gå ut av appen, så kopiere noe annet sekunder senere. Så irriterer det meg at diskusjon.no ikke har en app for andriod, og at mobilversjonen av forumet suger. Hvilket antivirusprogram har du? Et av de aller beste er Avast. Har det selv. Når det gjelder app til forumet, skal du gå inn i Android Market (eller Play, som det heter nå) og søk etter Tek.no. Appen dekker Tek.no, Akam.no, Amobil.no, Diskusjon.no, Gamer.no, Hardware.no, Mobilen.no, Prisguide.no og Teknofil.no Prøvde den i går, men er mer som en browser egentlig, så gikk like godt tilbake til browseren. Jeg mener en app spesifikt for diskusjon.no som har en egen versjon av forumet som gjør alt lettere, slik som f.eks. android forumet har. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Tror skjeggveksten min har økt en del det siste halve året, nå er det bare plagsomt og irriterende å måtte barbere seg hele tiden. Så la være. Nei, lar ikke skjegget vinne. Det er mitt ansikt og mitt skjegg, Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 At Quake Live er døende Får gjøre som strenx da vett, gå over til Shootmania. Jo takk, har tittet litt på Shootmania, men det ser ikke akkurat ut som en verdig arvtager. Kjedelige våpen, ingen strafejumping, litt kjedelige maps av det jeg har sett og selv om det er raskt så virker det ikke som om det er like raskt som f. eks CTF eller CA på høyt nivå. Dessuten så vil jeg ikke bytte spill, det er QL jeg vil spille! Om noen føler for å joine meg i enten CTF eller CA så er brukernavnet mitt Occi. Shootmania Storm har jo veldig forskjellige game modes i seg. Det er vel planlagt at man selv skal kunne lage baner og endre på game modes så når det blir releaset så vil det nok kanskje dukke opp noe som ligner mer på quake live. Jeg vet ikke om du har testet ut Warsow? Samme typen som Quake Live og sist jeg spilte det var det en god del spillere og servere oppe. Ikke veldig mange online akkurat nå ser det ut til. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Om man hører på musikk på youtube gjør man noe feil. Det var bare et eksempel.. Jesus.. Men skulle ikke du vedde på at det funket da? Joda Skal spare for deg tiden.. Det går ikke, med mindre man bruker tredjeparts. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Men hva er så dumt med å bruke et tredjepartsprogram? Kan godt hende det er mye bedre enn det som følger med. Selv har jeg ikke smart phone. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Tror skjeggveksten min har økt en del det siste halve året, nå er det bare plagsomt og irriterende å måtte barbere seg hele tiden. Så la være. Glorious neckbeard master race reporting in. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Shootmania Storm har jo veldig forskjellige game modes i seg. Det er vel planlagt at man selv skal kunne lage baner og endre på game modes så når det blir releaset så vil det nok kanskje dukke opp noe som ligner mer på quake live. Jeg vet ikke om du har testet ut Warsow? Samme typen som Quake Live og sist jeg spilte det var det en god del spillere og servere oppe. Ikke veldig mange online akkurat nå ser det ut til. Jeg tror Shootmania kan bli et kult spill, men det er ikke Quake Live, og det prøver vel strengt talt ikke å være det heller, så jeg er skeptisk til at det vil bli noen fullverdig erstatning dessverre. Warsow derimot ser ganske heftig ut, men forløpig så er det fortsatt litt servere i QL, så jeg kommer nok ikke til å prøve det før det evt. er helt dødt. Det er et eller annet spesielt med Quake som gjør at man alltid liksom kommer tilbake til det, har spilt det på LANs siden ung.skl en eller annen gang og nå av og på de siste tre årene. Har kanskje spilt mer TF2 f. eks, men kommer alltid tilbake til Quake da det er akkurat slik jeg vil ha det. Dessverre blir jeg skremt bort igjen jevnlig av liten brukermasse. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Glorious neckbeard master race reporting in. Det dekker over dobbelthaka. Sier vi. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 (endret) Men hva er så dumt med å bruke et tredjepartsprogram? Kan godt hende det er mye bedre enn det som følger med. Selv har jeg ikke smart phone. Det er ikke noe galt i seg selv.. Men det var bare en kompis som skrøt over at man kunne multitaske på android, og det kunne man ikke gjøre med iPhone. Altså nettleseren på mobilen.. Ser man på noe video, men skal bytte tab i leseren så stopper videon Endret 29. juli 2012 av Laffe Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 (endret) Mobilen er blitt forferdelig treg, og det virker som jeg har virus eller spy/malware eller begge på den. Til tross for at jeg ikke laster ned tvilsomme program og har antivirus. Gah. Det irriterer meg også at i går skrev jeg en lang post her på mobilen men mistet alt pga. jeg var dum nok til å kopiere teksten, gå ut av appen, så kopiere noe annet sekunder senere. Så irriterer det meg at diskusjon.no ikke har en app for andriod, og at mobilversjonen av forumet suger. >app Dette irriterer meg litt. Also, ikke bare mobilversjonen av forumet som suger. Forumet er dårlig generelt, fyllt opp med Javascript som ikke trengs og være der, og på toppen av det hele ikke funker med SSL. Drittforum, det var mye bedre før siste IPB-oppdatering. EDIT: Oh, og så funker ikke newlines i kommentarboksen heller. EDIT2: Tek medianettverket irriterer meg også noe helt jævlig nå til dags. Skulle tro det ble bedre når abene-artikklene var vekk, men neida. Ett glimt på forsiden så ser jeg: Dette er datakomponentene du bør kjøpe Disse kabinettene er mest populære Dette er hovedkortene du bør velge Slik blir Nvidias neste skjermkort Dette får du for 140 kroner Det er en skam for gamle hardware.no. Endret 29. juli 2012 av Kaymeerah 1 Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 (endret) *** Jeg vet ikke om du har testet ut Warsow? Samme typen som Quake Live og sist jeg spilte det var det en god del spillere og servere oppe. Ikke veldig mange online akkurat nå ser det ut til. QL er nok større enn Warsow. Endret 29. juli 2012 av Zodihax Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Sa aldri det var større heller Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Smertefulle morrabrød som ikke vil ned. Tenk på ho bestemor. Hun er jo deilig. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 (endret) . Endret 29. juli 2012 av Notelitten Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Mobilen er blitt forferdelig treg, og det virker som jeg har virus eller spy/malware eller begge på den. Til tross for at jeg ikke laster ned tvilsomme program og har antivirus. Gah. Det irriterer meg også at i går skrev jeg en lang post her på mobilen men mistet alt pga. jeg var dum nok til å kopiere teksten, gå ut av appen, så kopiere noe annet sekunder senere. Så irriterer det meg at diskusjon.no ikke har en app for andriod, og at mobilversjonen av forumet suger. >app Dette irriterer meg litt. Also, ikke bare mobilversjonen av forumet som suger. Forumet er dårlig generelt, fyllt opp med Javascript som ikke trengs og være der, og på toppen av det hele ikke funker med SSL. Drittforum, det var mye bedre før siste IPB-oppdatering. EDIT: Oh, og så funker ikke newlines i kommentarboksen heller. EDIT2: Tek medianettverket irriterer meg også noe helt jævlig nå til dags. Skulle tro det ble bedre når abene-artikklene var vekk, men neida. Ett glimt på forsiden så ser jeg: Dette er datakomponentene du bør kjøpe Disse kabinettene er mest populære Dette er hovedkortene du bør velge Slik blir Nvidias neste skjermkort Dette får du for 140 kroner Det er en skam for gamle hardware.no. Ingen som tvinger deg til å bruke diskusjon.no eller tek-nettverket. Du er velkommen til å forsvinne. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Folk som kommenterer bilkjøring en min, spesielt de som suget til å kjøre selv. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Eller de som alltid skal rette opp andre i engelskuttale. De suger som oftest helt for jævlig i engelsk selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå