Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Mobilen er blitt forferdelig treg, og det virker som jeg har virus eller spy/malware eller begge på den. Til tross for at jeg ikke laster ned tvilsomme program og har antivirus. Gah. Det irriterer meg også at i går skrev jeg en lang post her på mobilen men mistet alt pga. jeg var dum nok til å kopiere teksten, gå ut av appen, så kopiere noe annet sekunder senere. Så irriterer det meg at diskusjon.no ikke har en app for andriod, og at mobilversjonen av forumet suger.

Så til noe helt annet:

Jeg har i det siste lest om noe som heter Domestic Discipline. For de som ikke vet hva det er, se her: What is Domestic Discipline?

Det irriterer meg noe så grusomt bort i ha,p og skau at folk faktisk har den mentaliteten enda. I 2012, for faen. At religiøse (det er for det meste en kristen livsstil) virkelig tror at menn er engler som kan stoles på ett hundre prosent til alle tider og derfor burde ta alle valgene i hjemmet automatisk. Og ikke nok med det, men at menn kan ha rett til å straffe et VOKSENT menneske for de mest idiotiske ting. En kvinne er da for faen like mye i stand til å tenke over og akseptere konsekvenser av sine egene handlinger som menn er. Og ikke nok med det, men det er ikke som om menn alltid vet best. alltid er de sterkeste, og alltid gjør det som er best. Menn kan være like svake eller sterke mentalt som kvinner. Menn kan være umodne, uansvarlige, uvørne, akkurat som kvinner. Hva i huleste får folk til å tro at menn har retten til å disiplinere kvinner? De eneste voksne mennesker som burde straffes, etter min mening, er kriminelle, og da naturligvis av myndighetene. Men det er jo noe helt annet. En normal kvinne som ikke er kriminell eller har psykologiske problemer skal ikke holdes i band av noen. Det er sykt.

I går leste jeg en diskusjon på et forum om hvordan en mann burde straffe sin kvinne. Og det var faktisk skrevet av en. Hun hadde mistet et smykke mannen hennes ga henne og mente hun burde straffes fysisk for det. Og sjokkerende nok var det kun noen få (tre eller to) av kanskje 40 stykker som mente det var noe galt med at hun skulle finne seg i fysisk avstraffelse som et voksent menneske. Sykt.

Troll i vei, jeg kommer ikke til å skrive noe mer om emnet. Bare måtte få ut den frustrasjonen.

Edit: Irriterer også at jeg savner WoW litt men ikke har råd til det.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke folk få leve slik de vil da? Det er jo ikke snakk om at disse kvinnene tvinges inn i dette. Det er et valg. (Og ja det finnes nok områder i verden hvor de tvinges inn i det, men her i Norge vil jeg tro at de som lever under det som flagges som DD er hundre prosent frivillige. Om de ikke er det så kalles det vel noe helt annet).

Lenke til kommentar

Fanboys som skryter og tror at man kan alt..

Kompis av meg som skrøt at man kunne multitaske på android mobiler.. F.eksvat man kunne spille av YouTube i bakgrunnen mens man kunne gjøre noe annet og at iPhone ikke gjøre det.. For å si det sånn så kan iPhone gjøre det og ikke android.

Lenke til kommentar

Akkurat.. Man må bruke tredjepartsprogrammer for å kunne høre på YouTube.

Det er ikke alltid jeg gidder å bruke ut eller andre programmer for å høre på musikk fra der. Mye enklere å ha bare to tabs vedsiden av hverandre og switche mellom nar man skal høre på noe annet, enn å måtte gå til 3.partsprogrammet

Endret av Laffe
Lenke til kommentar

Tror skjeggveksten min har økt en del det siste halve året, nå er det bare plagsomt og irriterende å måtte barbere seg hele tiden.

Finn heller på kreative ting du kan gjøre med skjegget, sånn at det blir gøy! For eksempel

oY783.jpg

Pkpk4.jpg

Endret av cowboy bob
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ja, greit. Kan kun bruke nettleseren som følger med.. Ikke noe andre tredjeparsprogrammer. Kun nettleseren.

haha, kan vi sette det som fast standard i alle andre sammenhenge også? Uten AppStore hadd iPhone 4s fåt maks en firer på terningen, og ligge mileis bak samtlige Android-telefoner fra både Motorola, Samsun og HTC. :wee:
Lenke til kommentar

Mobilen er blitt forferdelig treg, og det virker som jeg har virus eller spy/malware eller begge på den. Til tross for at jeg ikke laster ned tvilsomme program og har antivirus. Gah. Det irriterer meg også at i går skrev jeg en lang post her på mobilen men mistet alt pga. jeg var dum nok til å kopiere teksten, gå ut av appen, så kopiere noe annet sekunder senere. Så irriterer det meg at diskusjon.no ikke har en app for andriod, og at mobilversjonen av forumet suger.

Hvilket antivirusprogram har du?

Et av de aller beste er Avast. Har det selv.

Når det gjelder app til forumet, skal du gå inn i Android Market (eller Play, som det heter nå) og søk etter Tek.no.

Appen dekker Tek.no, Akam.no, Amobil.no, Diskusjon.no, Gamer.no, Hardware.no, Mobilen.no, Prisguide.no og Teknofil.no

Lenke til kommentar

Uff liker ikke når jeg greier å ødelegge for meg selv ved ikke å skaffe skyss hjem fra byen på forhånd. Taxi hjem: 845 kr... :ermm: Delte den heldigvis. 30 km.

Det der skjedde meg en gang også. Skulle ta nattbussen hjem fra Trondheim, men manglet 26 kroner. Bussen tok ikke kort og jeg ble stående igjen. Midt på natta, sent i oktober... Endte opp med taxi hjem og tusen kroner mindre på konto. Aldri igjen sier jeg bare!

Lenke til kommentar
Ja, greit. Kan kun bruke nettleseren som følger med.. Ikke noe andre tredjeparsprogrammer. Kun nettleseren.

haha, kan vi sette det som fast standard i alle andre sammenhenge også? Uten AppStore hadd iPhone 4s fåt maks en firer på terningen, og ligge mileis bak samtlige Android-telefoner fra både Motorola, Samsun og HTC. :wee:

Jeg har galaxy3 og har aldri eid iPhone.. Saken var rett og slett rettet mot fanboys som klager på andre fanboysom at "mitt produkt er bedre enn ditt"

Lenke til kommentar

Det der skjedde meg en gang også. Skulle ta nattbussen hjem fra Trondheim, men manglet 26 kroner. Bussen tok ikke kort og jeg ble stående igjen. Midt på natta, sent i oktober... Endte opp med taxi hjem og tusen kroner mindre på konto. Aldri igjen sier jeg bare!

Buss-sjåføren kan jo ikke fysisk hindre deg i og gå på bussen, og han har heller ikke tid/ork til og gi deg bot. Så hadde du vært frekk nok hadde du spart den tusenlappen. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...