Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Hvis vi har fri vilje, og bruker den til å drepe noen/påføre noen lidelse. Hvordan er det guds skyld?

Han ga folk fri vilje. Han skapte mennesker.

Earthquakes and shiet.

Altså, det jeg tenker på er om det går an å tro på Gud, og hate han samtidig.

Går fint an det, før i gamle dager var det nærmest uhørt å ikke tro på guder, men man kunne da fint ha et dårlig forhold til dem uanz. Nå som vi lever i en mer opplyst tid er dette langt mer uvanlig, men du må huske på at det var en tid der Yahvee ikke bare tilhørte katolisismen, protestantismen, islam og de ortodokse i østen (og sånne sprø amerikanske kulter da).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis vi har fri vilje, og bruker den til å drepe noen/påføre noen lidelse. Hvordan er det guds skyld?

Han ga folk fri vilje. Han skapte mennesker.

&--#62;free will

That's where you're wrong.

Hevder ikke at vi har fri vilje, det kan jeg ikke si noe om. Men det var ikke det som var poenget. :D

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Posten Norge.

Hvorfor?

Fordi de sender tregt, behandler pakkene mine dårlig, og går omveier og frem og tilbake på posthus for å komme til meg.

Pluss at det står på nettet at pakken er kommet til mitt postkontor, og når jeg står der med meldingen på telefonen om at pakken har kommet, så sier de "nei, den er ikke kommet". Å ikke få en pakke jeg tror er komt er noe av det verste jeg vet.

Hvorfor ikke, om jeg tør spørre?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Posten Norge.

Hvorfor?

Fordi de sender tregt, behandler pakkene mine dårlig, og går omveier og frem og tilbake på posthus for å komme til meg.

Pluss at det står på nettet at pakken er kommet til mitt postkontor, og når jeg står der med meldingen på telefonen om at pakken har kommet, så sier de "nei, den er ikke kommet". Å ikke få en pakke jeg tror er komt er noe av det verste jeg vet.

Hvorfor ikke, om jeg tør spørre?

Samme grunnene til at posten både irriterer meg og får meg i hatefull stemning.

På det lokale postkontoret merker de knøttsmå bobelplast pakker som ikke er verdisending,eller rekommandert som rekommandert/verdisending,i tilegg så har de vært så frekke at de har bedt meg om å komme igjen senere for å hente pakken,siden de ikke har sortert posten enda(det har jeg enda ikke godtatt,men forklart at du jobber nå for posten,posten skal leveres ut til meg nå,fått en del sure blikk,men det gir jeg meg en god faen i)...

Men hentelapp,ja det har de klart å sende ut...

Forbanna amatører hele gjengen.

Endret av sykkeliten
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Går gjennom kursene for Post i butikk. Satan så idiotisk spørsmålsystem og svaralternativer de putter ut. Et av spørsmålene lyder "Hva skal du spørre kunden om for å finne dens behov?" og alternativene du får opp er da "hvor skal det sendes?", "når må den være fremme?", "Skal du på kino?", "Trenger du kvitering?" og "hva og hvor mye skal sendes?". Hvilken idiot skjønner ikke dette uansett og hva slags måte er dette å "sjekke" om jeg har fått med meg det de går igjennom? Argh, hater bortkastet tid på slikt tull som dette. overflødig og selvsagt hele dritten.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Folk som klager på at det ikke er firefeltsvei der jeg bor. Vel, hva skal man med det når personen råkjører godt over 100. Er det rart at unge folk dør når dem ikke eier sans? Da er det nesten sånn at dem ber om å dø.

Lenke til kommentar

Om du har DDR2 så kan man jo like gjerne oppgradere hele skjiten.

Du må ikke undervurdere pc-en min. AMD laget faktisk prosessoren min med hele 4 kjerner, men syntes ikke verden var klar for den enorme datakraften, så de deaktiverte den ene :-P

Lenke til kommentar

Når jeg handler mat og når vedkommende som sitter i kassen ser ut som han hater meg!

Nå er det slutt! Om jeg ikke får et smil, så er det slutt på å si hei, og takk skal du ha, selv om h*n sier det.

Endret av Hei Sveis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...