Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det eksisterer faktisk ikke Mac Donalds i Sogn og Fjordane. Skjønner dog ikke hvorfor noen sier: "Åååå, jeg gleder meg til å spise på Mac Donaaaalds!!" når de reiser til f. eks. Oslo eller Bergen. Som om det nesten er verdt turen i og for seg selv å reise på MacD.

Prøv McDonald's istedet.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Og spiser du han atpåtil på parkeringsplassen parkert kloss opp til en kompis bak momo drifting 2 rattet i en 240 eller 3 dørs sierra 2.0 doch med laksetrapp og rakrør, ja det er da man kjenner nationalfølelse og stolthet over fedrelandet.

Endret av Mr. Primera
Lenke til kommentar

Flytta, flytta, flytta, flytta, flytta, flytta, flytta, flytta, flytta,

flytta, flytta, flytta

....

Du måste flytta på dig

Jeg kan jo forresten nevne noe i tillegg. De aller fleste har en god venn som er helt udugelig med telefoner. Svarer aldri telefonen, og ringer kanskje opp igjen etter 1-2 timer.

Endret av Quote
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Akkurat. Jævla risky business å ha vanleg vatn på elektronikk, mtp alle tilsetningsstoffa og ureinheitene.

Slik det er no funkar alle tastane og alle lysa, dei er berre treige. Planlegger å sprøyte isopropanol inn i tastane det gjelder, og spamme dei kraftig til det blir reint inni.

Det er faktisk ikke spesielt risky business å ha vann på mye elektonikk, mens det ikke går strøm i. Det viktigste er å tørke det godt igjen før bruk. Sjansene for at norsk springvann legger igjennoe som kan skade et tastatr mer enn 100% rent og renset vann er forsvinnende liten.
Lenke til kommentar

Småe pre-pubertale drittunger som spretter frem og kødder med scream-drakt og scream-maske og kniv..

Du har koselige naboer hører jeg.
Lenke til kommentar

At man maa ha Spotify Premium for aa bruke det paa nettbrett / mobil. Jeg har ikke raad til aa betale 99 kr i maaneden for Spotify, WiMP og alt annet jeg naa betaler maanedlig for, kun for aa hoere musikk paa farten, og jeg bruker heller WiMP enn Spotify for min egen del, men pappa er rimelig bastant paa at jeg maa ha Spotify ogsaa, men han vil ikke sponse meg. First world problem etc, men det irriterer meg fortsatt at jeg ikke kan hoere musikken med min Spotify Free paa nettbrettet mitt. ><

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...