Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Folk på burgerking som fyller opp drikke, styrter halve koppen, fyller på, og styrter igjen x antall ganger mens de står der. Har mer til overs for dem som sniker til seg et påfyll, for det er ikke mye selvrespekt i å stå der og hive i seg brus som en forbanna hest.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk på burgerking som fyller opp drikke, styrter halve koppen, fyller på, og styrter igjen x antall ganger. Har mer til overs for dem som sniker til seg påfyll, for det er ikke mye selvrespekt i å stå der og hive i seg brus som en forbanna hest.

Hester drikker ikke brus.
Lenke til kommentar

Plager meg at noen av de på jobben skal "mobbe" meg hele tida.

Spesielt sjefen. De har ingenting på meg eller noe å mobbe meg for, derfor må de finne opp noe svada som ikke gir mening.

Spiste en banan i lunsjen i dag, så sa han et eller annet med "haha er du en ape eller, må ut å klatre i trærne nå bla bla"

What the fuck. Skal prøve å spise en annen frukt bare for å se hva de finner på å si.

Er glad sjefen har ferie nå... Men han kommer innom i lunsjen likevel for å rakke ned på folk! Hva faen?

Endret av ikkespisgress
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jepp, det er faktisk to av dem også. De er brødre, ca 50 år gamle.

Helt ut av det blå så sier en av dem "sitter du når du pisser eller?"

Har ikke peiling på hvor de fikk det fra, men nå går de rundt og ler av at jeg sitter når jeg pisser...

Noe jeg forsåvidt aldri har gjort. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...