Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At jeg og kompisen er intressert i samme dame. Men han kjente hu før meg, så av respekt lar jeg hun selvfølgelig være.

Vent til etter at de har blitt kjærster før legger an på hun ;)

Akuratt nå så har de krangla da, så nå prater hun ikke med han - mens jeg sitter å prater med hun. Får litt dårlig samvittighet, selv om jeg ikke har gjort noe galt.

Men bare gir faen i hele greia jeg. Det som irriterer meg akuratt nå er fler ting:

1. Jeg har hoven leppe, etter en jeg kyssa igår beit meg HARDT uten forvarsel. Ja, dere hørte riktig.

2. Jeg har en jævla fordypningsoppgave som skal leveres innen imorgen kl 23.55. DEn skal være på 6-8 sider, jeg har 0,5.

3. Filmanalyse, frist til imorgen 11.30. Har ikke gjort noe. Ikke sett filmen en gang.

4. HVEM FAEN SETTER FRISTEN TIL 11.30??? VI HAR JO ANDRE FAG DA FORHELVETE. SOM OM VI FÅR JOBBA NOE MED DEN PÅ SKOLEN?? SETT DEN TIL KVELDEN FØR, NISSELÆRER.

5. Jeg går barbeint, og gidder ikke finne sokker.

6. Grøten jeg nettop spiste, var tørr.

7. Snusen min merkes bare på høyreside. Se punkt 1.

8. At det er skole imorgen.

9. At jeg har pengemangel, og må mest sansynlig mase på alle jeg kjenner som skylder meg, for å få råd til busskort på onsdag.

10. Shuffle på spotify. Den bytta nettop (20 sec siden) til kanskje tidenes verste sang. NEVER AGAIN.

11. Apropos spotify.... vet du hva som er så JÆVLI plagsomt? Hvis du er på fest, og har en PC med musikk.... folk som skal ha på sine sanger HELE fuckings tiden. Og det er de samme hver gang. Men det er jo greit nok. Det som ikke er greit nok er at de FAEN ikke queuer de sangene. Så om du har 3-4 sånne personer da... så hører du kanskje 20 sec av hver sang, før det kommer en enda verre på.

12. Angående punkt 11. Spotify og fest. Altså... hvis hosten har en acc med premium/unlimited som er signed in, så ta så JÆVLI rennafart og DRIT i å logg på din spotify free. INGEN vil høre på den møkkareklamen, mkay??

Kunne sittet i timesvis.

And the list goes on! Er i GODHUMØR nå, så starter på nr 13.

13. Altså, siden vi var inne på spotify istad... det irriterer meg SÅ jævli at det er mange artister som mangler det. Jeg er fulstendig klar over at det er fordi plateselskapene menser i vinkler, og tror de tjener mer penger dersom de IKKE har artistene sine @ spotify. Noe som forøvrig er helt feil. Vi lever i 2010, hvem faen KJØPER musikk anyways?

14. Når en artist eller gruppe bare har NOEN sanger på spotify. Eller når det manger den ENE sangen jeg vil høre på. FYTTI HELVETE. Så må jeg ty til youtube, som forøvrig er helt skada å bruke til musikkavspilling.

15. Nytt tema. Nå skal vi prate om skole. ANER dere hvor jævli kaldt det er i klasserommet mitt akuratt nå? Sitter med JAKKE. Og jeg er inne. Det stod om det i avisen her om dagen til og med. GRATULERER, det skulle 2,5 år med whining til fra 500 elever før ledelsen på skolen skjønte at noe var galt. Vet du hva de gjorde med det? Skrudde opp termostaten (som btw ikke funker) en halv grad. Åh, så fin skole.

16. Vannmaskinen på skolen. Du fyller flasken din raskere om du setter den ut når det regner. Nuff said.

17. Leppa mi gjør fortsatt vondt.

18. Når jeg sitter med det ene benet over det andre, så stopper blodsirkulasjonen i det øverste benet, fordi kneet presser opp på pulsåra. Noe som igjen gjør at jeg starter å fryse - men mest på grunn av de jævla kalde klasserommene. Se punkt 15.

19. Synet mitt. -0.75. Det er ikke så mye å whine over.. men det er akuratt for lite til at jeg MÅ gå med linser, så jeg dropper det av latskap. Når det er sagt, så er det ille nok til at jeg irriterer meg over det.

20. Folk som ikke er sure, eller trøtte på morningen. ALTSÅ, hva skjer med det? Hvordan kan du IKKE være sur for at du må stå opp tidligere enn du egentlig ønsker? Etter x timer søvn, så er det uansett dritt å vite at "Åh, så kos! Jeg stod opp nå, så jeg kan sette meg i et kjølig klasserom og prate om norsk middelalderhistorie".

21. Folk som ikke eier selvironi. Altså... need i say more?

22. Ironi. Selv er jeg svært ofte ironisk. Folk som ikke tar ironi kan ta seg en bolle. Hender jeg failer på dette selv, men da tar jeg meg som regel en bolle alene i et hjørne mens jeg gremmer meg.

23. Siden jeg er på skolen, så er det skolerelaterte ting som plager meg idag. KANTINA på skolen. Eller... førsteklassingene generelt. En haug av shitkids som bråker og fyller opp den jævla kantina. Må stå i kø i evigheter før jeg får kjøpt maten min.

24. Dessuten er ikke maten i kantina noe god. Svette baguetter med ferdigoppskåret norvegia ost og kokt skinke fra gilde. NAMMMMMMMM. Nei.

25. Idag når jeg skulle dra hjemmefra... hadde jeg ørepropper og penger til kaffe i hånda. Hu jeg sitter på med ringte, så jeg la det fra meg for å plukke opp telefonen. Klarte SELVFØLGELIG å glemme det igjen, så nå sitter jeg her da... uten musikk. Kanskje like greit, ettersom jeg får utbrudd hver gang spotify irriterer meg.

26. Folk som ikke ler av ting som FAKTISK er morsome. Altså, overseriøse folk i dress med skinnskjegg.

27. Folk som kommer på skolen på mandagen, og FAEN ikke prater om hvor "drita" de var i helgen. Altså, folk skal få lov å ha det gøy, og feste. Jeg gjør jo det selv... men det finnes da faenmeg grenser? Jeg driter vel i hvor drita h*n var forrige helg, eller hva h*n gjorde. Med mindre det faktisk var morsomt. Men da holder det å bli fortalt det én gang. Ikke 100 ganger i timen.

28. Læreren min. 50 år gammel kunstner fra nederland, som snakker gebrokken norsk. Han blir hysterisk hele tiden, og stresser livsdritten ut av de aller fleste.

29. Mens jeg skriver nå, så er det en i klassen som prater om hvor mye hun hater bikkja si. HVEM bryr seg? Har holdt på i 10 min nå.

Edit 30: Touchpaden på laptopen. Nå sluttet scrollefunksjonen når jeg drar fingeren på høyreside å fungere. HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT

31: Folk som spammer friendrequests på facebook. NEI, jeg vil ikke være vennen din *decline*. Så går det <2 timer, også har du en ny request fra samme person. HVA FAEN?

32: Jeg liker å drive med webdesign, og er egentlig det eneste med media jeg liker. Men det liker jeg egentlig svært godt. Får høre at "idag skal vi jobbe med webdesign!". Glad ble jeg, faktisk. Tro det eller ei. Helt til jeg får vite at læreren sin definisjon på webdesign er å lage bilder i photoshop som ligner på nettsteder, istedet for å faktisk lage en funksjonabel side. Folk er så retarded. Det blir litt som å si til en på mekken at; hei! idag skal vi mekke på en ferarri! Så får han en DBS fra 1994 med rusten kjede og punga dekk.

Endret av Ajaco
  • Liker 2
Lenke til kommentar

And the list goes on! Er i GODHUMØR nå, så starter på nr 13.

13. Altså, siden vi var inne på spotify istad... det irriterer meg SÅ jævli at det er mange artister som mangler det. Jeg er fulstendig klar over at det er fordi plateselskapene menser i vinkler, og tror de tjener mer penger dersom de IKKE har artistene sine @ spotify. Noe som forøvrig er helt feil. Vi lever i 2010, hvem faen KJØPER musikk anyways?

Du må ikke absolutt bruke Spotify da. Mange andre bra tjenester, både lovlig og ulovlig, med all verdens musikk.

14. Når en artist eller gruppe bare har NOEN sanger på spotify. Eller når det manger den ENE sangen jeg vil høre på. FYTTI HELVETE. Så må jeg ty til youtube, som forøvrig er helt skada å bruke til musikkavspilling.

Det fungerer jo bare som et lokkemiddel for å få deg til å betale for akkurat de beste sangene/platene andre steder. Igjen, det finnes andre tjenester.

15. Nytt tema. Nå skal vi prate om skole. ANER dere hvor jævli kaldt det er i klasserommet mitt akuratt nå? Sitter med JAKKE. Og jeg er inne. Det stod om det i avisen her om dagen til og med. GRATULERER, det skulle 2,5 år med whining til fra 500 elever før ledelsen på skolen skjønte at noe var galt. Vet du hva de gjorde med det? Skrudde opp termostaten (som btw ikke funker) en halv grad. Åh, så fin skole.

Hodet jobber best når det er litt under komforttemperatur i rommet.

16. Vannmaskinen på skolen. Du fyller flasken din raskere om du setter den ut når det regner. Nuff said.

Du kan sikkert bruke ei vanlig kran.

17. Leppa mi gjør fortsatt vondt.

Det går over. Be a man.

18. Når jeg sitter med det ene benet over det andre, så stopper blodsirkulasjonen i det øverste benet, fordi kneet presser opp på pulsåra. Noe som igjen gjør at jeg starter å fryse - men mest på grunn av de jævla kalde klasserommene. Se punkt 15.

Alle får vel vondt eller ubehag på en eller annen måte hvis de sitter forvrengt som en slange. Bare la vær.

19. Synet mitt. -0.75. Det er ikke så mye å whine over.. men det er akuratt for lite til at jeg MÅ gå med linser, så jeg dropper det av latskap. Når det er sagt, så er det ille nok til at jeg irriterer meg over det.

Bruk heller briller. Enklere å ta av og på når du trenger det.

20. Folk som ikke er sure, eller trøtte på morningen. ALTSÅ, hva skjer med det? Hvordan kan du IKKE være sur for at du må stå opp tidligere enn du egentlig ønsker? Etter x timer søvn, så er det uansett dritt å vite at "Åh, så kos! Jeg stod opp nå, så jeg kan sette meg i et kjølig klasserom og prate om norsk middelalderhistorie".

Du er altså irritert på folk som er blide og glade? Som etter min mening er hele meningen med livet. Du har misforstått noe.

21. Folk som ikke eier selvironi. Altså... need i say more?

Kanskje de blir mobbet.

22. Ironi. Selv er jeg svært ofte ironisk. Folk som ikke tar ironi kan ta seg en bolle. Hender jeg failer på dette selv, men da tar jeg meg som regel en bolle alene i et hjørne mens jeg gremmer meg.

Ironi er som regel veldig humoristisk og sprer latter og glede. Det må bare være bra.

23. Siden jeg er på skolen, så er det skolerelaterte ting som plager meg idag. KANTINA på skolen. Eller... førsteklassingene generelt. En haug av shitkids som bråker og fyller opp den jævla kantina. Må stå i kø i evigheter før jeg får kjøpt maten min.

Ja, stakkars deg, det ble født folk også i årene etter deg. Du var nok ikke bedre selv.

24. Dessuten er ikke maten i kantina noe god. Svette baguetter med ferdigoppskåret norvegia ost og kokt skinke fra gilde. NAMMMMMMMM. Nei.

Det er fullt mulig å ha med seg egen matpakke som du sikkert er i stand til å lage eksemplarisk. Men jeg regner med du ikke er for lat til det.

25. Idag når jeg skulle dra hjemmefra... hadde jeg ørepropper og penger til kaffe i hånda. Hu jeg sitter på med ringte, så jeg la det fra meg for å plukke opp telefonen. Klarte SELVFØLGELIG å glemme det igjen, så nå sitter jeg her da... uten musikk. Kanskje like greit, ettersom jeg får utbrudd hver gang spotify irriterer meg.

Først og fremst; den gang da, hver gang når. Og I *mellomrom* dag. Sånn. Ørepropper suger, de leverer kun drittlyd til deg og de andre stakkarsene i flere meters omkrets. I tillegg til tinitus. Og ja, det er nok like greit.

26. Folk som ikke ler av ting som FAKTISK er morsome. Altså, overseriøse folk i dress med skinnskjegg.

Det er ingen ting som faktisk er morsomme. Folk i dress har som regel en god grunn til å gå i det. Kanskje de skal i en begravelse. Mener du at folk ikke skal få kle seg anstendig når de skal ta et siste farvel med noen som har stått dem nær? Skinnskjegg må være noe nytt, det er jo ganske vanlig at folk reagerer i en eller annen retning på nye ting. Kinnskjegg derimot kan være ganske kult og folk må vel for f. ha hvilket skjegg de vil. Så lenge skjegget ikke rent fysisk skader deg da.

27. Folk som kommer på skolen på mandagen, og FAEN ikke prater om hvor "drita" de var i helgen. Altså, folk skal få lov å ha det gøy, og feste. Jeg gjør jo det selv... men det finnes da faenmeg grenser? Jeg driter vel i hvor drita h*n var forrige helg, eller hva h*n gjorde. Med mindre det faktisk var morsomt. Men da holder det å bli fortalt det én gang. Ikke 100 ganger i timen.

De er åpenbart bare fornøyde med ting de har opplevd og prøver å spre sin glede til deg som er uimottakelig. Du kan sikkert si høflig i fra om at det er nok.

28. Læreren min. 50 år gammel kunstner fra nederland, som snakker gebrokken norsk. Han blir hysterisk hele tiden, og stresser livsdritten ut av de aller fleste.

Høres jo bare morsomt ut det.

29. Mens jeg skriver nå, så er det en i klassen som prater om hvor mye hun hater bikkja si. HVEM bryr seg? Har holdt på i 10 min nå.

Høres jo bare morsomt ut det.

Edit 30: Touchpaden på laptopen. Nå sluttet scrollefunksjonen når jeg drar fingeren på høyreside å fungere. HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT

Bruk ekstern mus da.

31: Folk som spammer friendrequests på facebook. NEI, jeg vil ikke være vennen din *decline*. Så går det <2 timer, også har du en ny request fra samme person. HVA FAEN?

Det er ikke verre enn at man bare ignorerer det.

32: Jeg liker å drive med webdesign, og er egentlig det eneste med media jeg liker. Men det liker jeg egentlig svært godt. Får høre at "idag skal vi jobbe med webdesign!". Glad ble jeg, faktisk. Tro det eller ei. Helt til jeg får vite at læreren sin definisjon på webdesign er å lage bilder i photoshop som ligner på nettsteder, istedet for å faktisk lage en funksjonabel side. Folk er så retarded. Det blir litt som å si til en på mekken at; hei! idag skal vi mekke på en ferarri! Så får han en DBS fra 1994 med rusten kjede og punga dekk.

Med mindre du har en privatlærer som er der kun for deg må du nok ta innover deg at alle ikke er like flinke og ikke tenker på samme måte.

Bring it on. :cool:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Altså, du vil sjelden se meg poste i denne tråden annet enn på morningen. Da skal det ha vært noe som har skjedd på dagen.

Jeg er ALLTID morragretten, og vil derfor pøse ut i denne tråden fra tid til annen. Har planer om å nå 100 punkter. Kanskje jeg skal skrive en bok. Er jeg heldig selger den et par eksemplarer.

Lenke til kommentar

Du er altså irritert på folk som er blide og glade? Som etter min mening er hele meningen med livet. Du har misforstått noe.

Ah, humør om morningen. Minner meg om min tid i militæret, hvor jeg fikk det koselige kallenavnet "fittegliset". Rett og slett fordi jeg var våken og smilte bredt under oppmøte, 06:10 eller hva nå enn det var.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...