Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

... og han står utenfor og venter på deg med ett fett glis som avslører hva han vil gjøre med deg etter å ha spionert på deg fra over kanten mens du dreit og han sto der med alt papiret klar til å tørke opp alt sølet han plutselig var i ferd med å produsere når ei skitten, feit rotte kommer snikende mot deg, sonderer kroppen din før den piler opp under leggen på buksa og du ikke vet om du skal prøve å fjerne rotta eller prøve å få mer papir ut av holderen eller fra den heslige mannen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En kompis som sier det ikke er noen vits å kjøpe spill så lenge det ikke er online.

Kompis 1:

Tenker på å kjøpe Trine 2!

Kompis 2:

Hørt om piratebay? Helt sykt! Du kan laste ned trine 2 HELT GRATIS!

:mellow:

Meg:

Om flere hadde fulgt den logikken hadde det vi kaller spill gått rett til helvete.

Kompis 2:

men tingen er

eller det som er bra

er at ikke alle følger den

Så da kan vi

andre

utnytte den

:D

Endret av Knut Knudsen
Lenke til kommentar

Laste ned Indie Games fra TPB uten å ha kjøpt de brude straffes med døden. AAA spill kan du laste ned hvor mye du vil da de fleste har noen kyniske utviklere som bare tenker på penger. Ubisoft spill er noe jeg har boikottet over lengre tid da de ikke gjør noe annet en å straffe den som kjøper spillene dems.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Utvalget i norske butikker er elendig , dette er Norge og ikke noen jævla bananrepublikk.....

Utvalget av butikkar også. Lyst på junk-food? Jau, då får du ta til takke med å reise 3-4 mil til næraste mækkern, burger king eller ei lokal video/diverse-sjappe som også har eitt elendig kjøkken dei bestemte seg for å lage overprisa ting i. Eller du kan bu i oslo/stavanger/bergen.

Korleis har ISLAND 2 stk KFC, og Norge har 0? Også Taco Bell. Eg vil ha billig "mat" raskt og enkelt.

Lenke til kommentar

I dag ringte det på en fyr på døren.

Han sa ingenting, men holdt frem et kort der det stod at han var stum, og om jeg ville være så snill å kjøpe noe søppel av ham.

Blir disse øst-europeerne aldri lei av å svindle?

Jeg tør vedde på at han ikke er stum.

Han har bare ikke giddet å lære seg norsk.

En bekjent fra nabobyen sa at de har vært hos ham fem ganger.

Em av dem var døv ifølge lappen.

Men hun var i stand til å snu seg mot ham da han sa "HEI DU".

Døv my ass.

Jeg vet ikke hva de vil, men har hørt de rekognoserer for å kunne gjøre innbrudd senere.

Vær forsiktig!

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

"Like in 3 seconds if you agree"

...

Det som er ekstra kjipt med det er når det har gått tre sekunder og man ikke kan like bildet.

:/

Lenke til kommentar

Når man gir vaskeriet spesielle anvisninger for klær, og de gir plent faen. Har en skjorte som skal vaskes på 30 grader og ikke tromles, fikk den igjen etter å ha gått i kokvasken og så blitt tromlet for fullt. ><

Dette er siste gangen jeg lar noen andre ta klesvasken min!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...