Hyperio Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 ... og han står utenfor og venter på deg med ett fett glis som avslører hva han vil gjøre med deg etter å ha spionert på deg fra over kanten mens du dreit og han sto der med alt papiret klar til å tørke opp alt sølet han plutselig var i ferd med å produsere når ei skitten, feit rotte kommer snikende mot deg, sonderer kroppen din før den piler opp under leggen på buksa og du ikke vet om du skal prøve å fjerne rotta eller prøve å få mer papir ut av holderen eller fra den heslige mannen... Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 (endret) En kompis som sier det ikke er noen vits å kjøpe spill så lenge det ikke er online. Kompis 1: Tenker på å kjøpe Trine 2! Kompis 2: Hørt om piratebay? Helt sykt! Du kan laste ned trine 2 HELT GRATIS! Meg: Om flere hadde fulgt den logikken hadde det vi kaller spill gått rett til helvete. Kompis 2: men tingen er eller det som er bra er at ikke alle følger den Så da kan vi andre utnytte den Endret 23. juli 2012 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Laste ned Indie Games fra TPB uten å ha kjøpt de brude straffes med døden. AAA spill kan du laste ned hvor mye du vil da de fleste har noen kyniske utviklere som bare tenker på penger. Ubisoft spill er noe jeg har boikottet over lengre tid da de ikke gjør noe annet en å straffe den som kjøper spillene dems. 2 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 (endret) tfw steam summer sale Endret 23. juli 2012 av Occi Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Utvalget i norske butikker er elendig , dette er Norge og ikke noen jævla bananrepublikk..... Utvalget av butikkar også. Lyst på junk-food? Jau, då får du ta til takke med å reise 3-4 mil til næraste mækkern, burger king eller ei lokal video/diverse-sjappe som også har eitt elendig kjøkken dei bestemte seg for å lage overprisa ting i. Eller du kan bu i oslo/stavanger/bergen. Korleis har ISLAND 2 stk KFC, og Norge har 0? Også Taco Bell. Eg vil ha billig "mat" raskt og enkelt. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 (endret) I dag ringte det på en fyr på døren. Han sa ingenting, men holdt frem et kort der det stod at han var stum, og om jeg ville være så snill å kjøpe noe søppel av ham. Blir disse øst-europeerne aldri lei av å svindle? Jeg tør vedde på at han ikke er stum. Han har bare ikke giddet å lære seg norsk. En bekjent fra nabobyen sa at de har vært hos ham fem ganger. Em av dem var døv ifølge lappen. Men hun var i stand til å snu seg mot ham da han sa "HEI DU". Døv my ass. Jeg vet ikke hva de vil, men har hørt de rekognoserer for å kunne gjøre innbrudd senere. Vær forsiktig! Endret 23. juli 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 En liten guttunge kom på gata og skulle selge meg noe greier. En liten guttunge. Jeg sa nei takk og viste han vekk. Sjekket lommen min 1 sek etterpå, og min iPhone var borte. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 "HpLyrikz" spyr ut så mye kreft at jeg dør litt inni meg hver gang jeg leser det. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Jeg melder meg snart ut av facebook på grunn av alt det spammet der. Hva er GREIA med å like alt det drittet? "like to show respect" BLA BLA. Får ikke kommentert på de fleste bildene heller! Jeg kør etter å skrive noe dritt der.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 "Like in 3 seconds if you agree" ... 2 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Når du har fortalt en kompis flere ganger at han er i friendzonen, at du bare vil ha et rent platonisk venneforhold, og fyren aldri gir opp. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 "Like in 3 seconds if you agree" ... Det som er ekstra kjipt med det er når det har gått tre sekunder og man ikke kan like bildet. :/ Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 >supporting jew conspiracies Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Liker tydeligvis ikke A&W Root Beer lenger. Var favoritt før, nå smaker det litt bajs Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Når man gir vaskeriet spesielle anvisninger for klær, og de gir plent faen. Har en skjorte som skal vaskes på 30 grader og ikke tromles, fikk den igjen etter å ha gått i kokvasken og så blitt tromlet for fullt. >< Dette er siste gangen jeg lar noen andre ta klesvasken min! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Folk som tar fremmedspråklige ord, fornorsker dem og bruker dem direkte overført selv om de totalt har mistet sin betydning. Høres så latterlig ut. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Folk som tar fremmedspråklige ord, fornorsker dem og bruker dem direkte overført selv om de totalt har mistet sin betydning. Høres så latterlig ut. Ja, snakk om kleint ass. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Forbanna kyr som stiller seg opp i skytebana mi. Har ventet på fint vær i flere dager, og når det endelig kommer så stiller de seg opp der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå