Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Lol ass. Og når ble Bruce "The Boss"?

Før du ble født.

BOOOOORN IN THE USA

BOOOOORN IN THE USA

BOOOOORN IN THE USA

BOOOOORN IN THE USA

BOOOOORN IN THE USA

BOOOOORN IN THE USA

BOOOOORN IN THE USA

BOOOOORN IN THE USA

BOOOOORN IN THE USA

BOOOOORN IN THE USA

BOOOOORN IN THE USA

BOOOOORN IN THE USA

BOOOOORN IN THE USA

BOOOOORN IN THE USA

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg irriterer meg veldig over folk som mener de er så tøffe fordi de ikke liker noe som andre liker. Hva har skjedd med å like det man liker, og ikke bry seg med resten? Nå virker det nesten som man skal definere seg selv utifra hva man ikke liker, som blir så bakvendt. Virker som det kommer fra en sterk trang av å fremstå som selvstendig og spesiell, men ender opp med å bare bli påtvunget og falskt. Jaja.

Endret av HedvigR
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg veldig over folk som mener de er så tøffe fordi de ikke liker noe som andre liker. Hva har skjedd med å like det man liker, og ikke bry seg med resten? Nå virker det nesten som man skal definere seg selv utifra hva man ikke liker, som blir så bakvendt. Virker som det kommer fra en sterk trang av å fremstå som selvstendig og spesiell, men ender opp med å bare bli påtvunget og falskt. Jaja.

Identitets-problemer og hipster-kultur.

Lenke til kommentar

Jenter som gamer. Hvordan vet man at det er en jente du spiller mot? Hun forteller deg det.

FwCTU.jpg

Hadde en koselig warmup med noen andre randoms i public CTF Quake Live hvor det stormer inn en tilsynelatende random med nicket .Lol XTINA_AGUILERA. Ok, et helt forferdelig nick, men greit. Denne personen spør deretter (og jeg svarer derpå):

- "Any girls here?"

- "Not me atleast.. why?"

- "I'm a girl"

- "Yeah, ok."

Deretter spør hun om hvilken skillrating jeg har. Tydeligvis er jeg 107, noe som sier meg jack shit da jeg ikke spiller QL så fryktelig mye. Deretter spør hun om jeg kan spørre henne om hva hennes rating er. Dette kunne jeg virkelig ikke ha brydd meg mindre om, og er greit irritert over at hun tigger om oppmerksomhet. Ok, hun har 956, hvor 999 er maks. Ok, høyt, flott, fint for hun.

Folk begynner å joine, tar en shuffle hvorpå jeg kommer på laget til denne 'XTINA'.

- "Omg, am I going to play with these noobs? xD"

Shuffle igjen. Hun kommer på andre laget. Fint for meg. Runden starter. Jeg dreper hun 5 ganger i løpet av gamet i en fair 1v1. Hun ender opp med score 32-27 og jeg 41-15, men hennes lag vinner, hvor hun deretter presterer å gulpe opp noe á "Omg noobs owned" eller noe annen dritt..

Faen feiler det slike folk? Helvete heller, blir genuint sint av et skytespill når jeg møter slike idioter.

For evt. interesserte så har hun høy skillrating etter å ha campet spacectf..

synes jenter burde holde seg unna dataspill og gå tilbake til å leke barbie eller kjøkken eller hva det nå er jenter driver med LOL. dataspill er for gutter

Endret av cowboy bob
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jenter som gamer. Hvordan vet man at det er en jente du spiller mot? Hun forteller deg det.

Haha du er frustrert over drittunger i FPS-spill... join the club.

Er mer det at jeg er frustrert over idioti på et generelt nivå.

synes jenter burde holde seg unna dataspill og gå tilbake til å leke barbie eller kjøkken eller hva det nå er jenter driver med LOL. dataspill er for gutter

Oh you, cowboy bob.

Lenke til kommentar

Søppelkasser på offentlige steder som er designet slik at du alltid ender opp med å komme borti dem.

Enkelte er laget slik at om du kaster noe smått så må du ha en superstødig hånd som skal gjennom en smal åpning før du kan kaste gjenstanden slik at den ikke detter ut.

Noen andre folk har visst tenkt at det er kjempelurt å ha en søppelkasse med lokk som må trykkes ned og som spretter rett opp igjen. Den setter vi på den offentlige doen!

Hva tenker man da? Nå har jeg vasket hendene, tørket hendene med tørkepapir og når jeg skal kaste papiret så må jeg trykke ned et lokk som spretter opp i hånda mi igjen? Oh, god why

• Liker 7
Lenke til kommentar

Ikke glem toalettrull-holdere der rullen roterer så tregt at papiret ryker når du drar i det.

Du må stappe hånda inn i holderen for å finne enden på papiret, og håpe at det ikke ryker denne gangen.

Sånne finnes ofte på offentlige steder, som bensinstasjoner og flyplasser.

Endret av Mannen med ljåen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Og mangel på en krok for ytterklær i avlukene. "Ja, siden jeg må drite på offentlig toalett, så vil jeg gjerne ha på meg vinterjakka mens jeg gjør det!" så kommer man ut og så er det tomt for såpe i tillegg. Da er opplevelsen komplett!

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...