Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha fortalt folk gang på gang på gang at de skal sende meg en SMS eller Mail når jeg er på jobb, men allikevell ringer å maser på mobilen -.-"

PSIAU)/%(&SA%F/A¤F/¤%

:wallbash:

Eller.... Noen ringer og man sier " Hei , jeg kan ikke snakke akkurat nå. Hade"

Så går det 10 sekunder...Så ringer personen en gang til.

FOLK.

• Liker 1
Lenke til kommentar

HURR DURR YOU GOTTA BE ONLINE TO PLAY IT (med mindre du logger av og logger inn på offline kontoen på steam FØR internetten er nede)

Dette er 100% feil.

Jeg var faktisk i tvil, så jeg tok å testa det nå nettopp. Jeg SKRUDDE AV nettverkskortet, dvs ingen internettilgang overhodet. Jeg startet Steam. Hva er det første Steam sier? "Du har ikke internett. Starte i Offline-mode?" Så tar jeg "Offline Mode". Hva skjer? Jo, Steam starter opp, og jeg har tilgang til nesten samtlige spill på lista. (Unntakene er spill som jeg har installert men ikke aktivert)

Så slutt å spre falsk informasjon. Steam kan lett starte i Offline Mode UTEN å si ifra før internett forsvinner.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det kan være noen av spillene manglet en oppdatering eller lignende som gjorde at du ikke fikk startet det. Jeg fikk til og med aktivert EULA-en selv om jeg ikk fikk lest innholdet på et spill. Prøv nå på PC-en din, og se om det fungerer.

Lenke til kommentar

Mener du en gang i din Steam-historie? Jeg har vært offline med nettilgang for mange mange måneder siden, da jeg ville spille uten chatting, men nå var jeg pålogget Steam når jeg kuttet nettilgangen. Så startet jeg Steam på nytt, og valgte Offline.

Lenke til kommentar

Da har jeg funnet ut hvorfor.

Om man avslutter Steam på feil måte (dvs, ikke tar Exit) når man har internettilkobling, vil Offline Mode ikke fungere. Dette er fordi en fil i Steam-programmet blir "korrupt", og dermed vil det ikke fungere. Man kan enten fikse dette med en hex-editor, en backup av filen som du vet fungerer (steamapps\winui.gcf) eller avslutte spillet på riktig måte før man ikke har internett.

Om du sitter innlogget i Steam, og internett forsvinner, er det ikke noe problem med andre ord.

Sånn, da var det løst. Moving on.

Lenke til kommentar

HURR DURR YOU GOTTA BE ONLINE TO PLAY IT (med mindre du logger av og logger inn på offline kontoen på steam FØR internetten er nede)

Dette er 100% feil.

Jeg var faktisk i tvil, så jeg tok å testa det nå nettopp. Jeg SKRUDDE AV nettverkskortet, dvs ingen internettilgang overhodet. Jeg startet Steam. Hva er det første Steam sier? "Du har ikke internett. Starte i Offline-mode?" Så tar jeg "Offline Mode". Hva skjer? Jo, Steam starter opp, og jeg har tilgang til nesten samtlige spill på lista. (Unntakene er spill som jeg har installert men ikke aktivert)

Så slutt å spre falsk informasjon. Steam kan lett starte i Offline Mode UTEN å si ifra før internett forsvinner.

Du tar feil.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Irriterer at jeg begynner å like mørkere musikk. Hører på noe av Dimmu Borgir nå, og jeg hater det ikke. Den jævla sersjanten på rekruttskolen vekket oss med to sanger av Dimmu Borgir når det var liksomkrig, og siden har jeg elsket de sangene :(

Nei, nå må jeg høre på noe ambient for å balansere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...