Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Jeg blir sykt irritert av folk som sier at musikk er livet dems bare fordi de hører på musikk og digger det. Jeg selv syntes at musikk er livet mitt (eller kommer til å bli) fordi jeg spiller gitar og det er det jeg kommer til å sikte på i framtiden.

Du er enda ung. Etterhvert som du ser puslebrikkene i livet så viser det seg muligens at det finnes viktigere ting i livet enn musikk.

WikiLeaks.

Hvorfor irritere seg over noen som er for folket? Dette er nyheter som kan skape diskusjon og konfliktløsning.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg blir sykt irritert av folk som sier at musikk er livet dems bare fordi de hører på musikk og digger det. Jeg selv syntes at musikk er livet mitt (eller kommer til å bli) fordi jeg spiller gitar og det er det jeg kommer til å sikte på i framtiden.

Du er enda ung. Etterhvert som du ser puslebrikkene i livet så viser det seg muligens at det finnes viktigere ting i livet enn musikk.

har tenkt over det mange ganger, men føler som om jeg er en av de som ikke kommer til å endre mening. nesten som om man er forelska :ph34r:

Lenke til kommentar

WikiLeaks kan være både bra og dårlig.

Dårlig hvis det ødelegger krigsstrategien til "den gode siden" i krigen.

Men husk også at hvis de hadde WikiLeaks under 2.verdenskrig, var det ikke en kjeft som kunne sagt at han ikke visste om konsentrasjonsleirene.

Hvis en mer eller mindre sivilisert nasjon kjemper en urettmessig krig, gjør WikiLeaks at befolkningen får vite hva politikerne gjør, og kan evt. stemme på noen andre.

Uten WikiLeaks, kan politikerne gjøre som de vil, og befolkningen får ikke vite en dritt før det står skrevet i en historiebok flere år etter at uretten ble begått.

WikiLeaks kan være både bra og dårlig, avhengig av hva som publiseres. Jeg er ikke 100% imot dem. Heller ikke 100% for.

Lenke til kommentar

Åååh! Har heldagsprøve i sidemål i morgen men jeg klarte å installere Office 2007 over Office 2003, så nå har jeg faen meg ikke ordboksfunksjon :(

Må vel bare møte opp ekstra tidlig i morgen for å få installert dritten på ny.

Lenke til kommentar

TAPER and 8 other friends like a link.

I can't believe a GIRL did this because of Justin Bieber

justingirl.info

I can't believe a LITTLE GIRL did this because of Justin Bieber!

15 seconds ago · Like

Faens fettkuker som går på slike sider. Eier dere ikke det mest grunnleggende av common sense? Faen, faen, faen så irriterende.

• Liker 5
Lenke til kommentar

WikiLeaks kan være både bra og dårlig, avhengig av hva som publiseres. Jeg er ikke 100% imot dem. Heller ikke 100% for.

Det har, som alt annet, sine gode og dårlige sider. Men alt i alt er jeg i mot det. Tror det vil misbrukes i større grad enn det er til nytte. Nytteeffekten av det regner jeg og som marginal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...