Gavekort Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Jeg blir sykt irritert av folk som sier at musikk er livet dems bare fordi de hører på musikk og digger det. Jeg selv syntes at musikk er livet mitt (eller kommer til å bli) fordi jeg spiller gitar og det er det jeg kommer til å sikte på i framtiden. Du er enda ung. Etterhvert som du ser puslebrikkene i livet så viser det seg muligens at det finnes viktigere ting i livet enn musikk. WikiLeaks. Hvorfor irritere seg over noen som er for folket? Dette er nyheter som kan skape diskusjon og konfliktløsning. 3 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Jeg blir sykt irritert av folk som sier at musikk er livet dems bare fordi de hører på musikk og digger det. Jeg selv syntes at musikk er livet mitt (eller kommer til å bli) fordi jeg spiller gitar og det er det jeg kommer til å sikte på i framtiden. Du er enda ung. Etterhvert som du ser puslebrikkene i livet så viser det seg muligens at det finnes viktigere ting i livet enn musikk. har tenkt over det mange ganger, men føler som om jeg er en av de som ikke kommer til å endre mening. nesten som om man er forelska Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hostesaft. Herrejesus for en forferdelig smak! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 WikiLeaks kan være både bra og dårlig. Dårlig hvis det ødelegger krigsstrategien til "den gode siden" i krigen. Men husk også at hvis de hadde WikiLeaks under 2.verdenskrig, var det ikke en kjeft som kunne sagt at han ikke visste om konsentrasjonsleirene. Hvis en mer eller mindre sivilisert nasjon kjemper en urettmessig krig, gjør WikiLeaks at befolkningen får vite hva politikerne gjør, og kan evt. stemme på noen andre. Uten WikiLeaks, kan politikerne gjøre som de vil, og befolkningen får ikke vite en dritt før det står skrevet i en historiebok flere år etter at uretten ble begått. WikiLeaks kan være både bra og dårlig, avhengig av hva som publiseres. Jeg er ikke 100% imot dem. Heller ikke 100% for. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hostesaft. Herrejesus for en forferdelig smak! Neida Den jeg kjøpte i fjor smakte ikke så gale. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 WikiLeak är väldigt bra anser vi. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hostesaft. Herrejesus for en forferdelig smak! Neida Den jeg kjøpte i fjor smakte ikke så gale. Da skulle du bare smakt det jeg nettopp presset i meg. Har smaken enda bakerst på tunga. Var som å drikke ... noe veldig vondt. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Min var for slimete hals, lakris og alkohol-smak Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Fyyyfaen! Hadde jeg hatt hu som beit meg igår vedsiden av meg, hadde jeg blitchslappa hu. KAN JO FAEN IKKE SPISE NORMALT EN GANG. Fuckings horeleppe. Faen. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Åååh! Har heldagsprøve i sidemål i morgen men jeg klarte å installere Office 2007 over Office 2003, så nå har jeg faen meg ikke ordboksfunksjon Må vel bare møte opp ekstra tidlig i morgen for å få installert dritten på ny. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Fyyyfaen! Hadde jeg hatt hu som beit meg igår vedsiden av meg, hadde jeg blitchslappa hu. KAN JO FAEN IKKE SPISE NORMALT EN GANG. Fuckings horeleppe. Faen. Hva? Endret 28. november 2010 av Eysteinn inn illráði Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 TAPER and 8 other friends like a link. I can't believe a GIRL did this because of Justin Bieber justingirl.info I can't believe a LITTLE GIRL did this because of Justin Bieber! 15 seconds ago · Like Faens fettkuker som går på slike sider. Eier dere ikke det mest grunnleggende av common sense? Faen, faen, faen så irriterende. 5 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Fyyyfaen! Hadde jeg hatt hu som beit meg igår vedsiden av meg, hadde jeg blitchslappa hu. KAN JO FAEN IKKE SPISE NORMALT EN GANG. Fuckings horeleppe. Faen. Hva? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1276889&view=findpost&p=16542994 Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hostesaft. Herrejesus for en forferdelig smak! Den er til å spy av. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hostesaft. Herrejesus for en forferdelig smak! Den er til å spy av. Morsomt nok brakk jeg meg da jeg skulle svelge det. 10 mg var mer enn det virket som ved første øyekast. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hostesaft er da snadder, det. Liker man hostesaft liker man Jäger! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Jeg gledet meg alltid til å ta hostesaft da jeg var liten, det gjør jeg fortsatt. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 hvis det er sånn med lakrissmak ja:9 Den søte grønne greia fra Russland derimot *puke* Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 WikiLeaks kan være både bra og dårlig, avhengig av hva som publiseres. Jeg er ikke 100% imot dem. Heller ikke 100% for. Det har, som alt annet, sine gode og dårlige sider. Men alt i alt er jeg i mot det. Tror det vil misbrukes i større grad enn det er til nytte. Nytteeffekten av det regner jeg og som marginal. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Hostesaft er da snadder, det. Liker man hostesaft liker man Jäger! Mhm Hostesaft smaker hakket bedre, IMO. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå