krizkriz Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Folk som tar bilder av en gryterett de har lagd og poster det på facebook. På en mandag. Hun har lagt ut to bilder av den så langt. Instagram ftw! 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Kanskje hun har lyst på middagsgjester og dette er hennes kvinnelige måte å hinte om det på? Tviler sterkt. Nå skrev hun i tillegg som status: "Bi no gåt med amrikansk gryte" Hvorfor har du henne på FB? 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Kanskje hun er superheit som poster bikinibilder en gang i blant, slik kakemot kan sitte der og fappe til bildene? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 (endret) Hvorfor har du henne på FB? Stalking av feriebilder? Edit: faen slimda var kjappere... Endret 16. juli 2012 av Mr. Primera Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 (endret) Hvorfor har du henne på FB? Godt spørsmål. Vel, har møtt henne et par ganger. Unsubscriber heller fra henne. Kanskje hun er superheit som poster bikinibilder en gang i blant, slik kakemot kan sitte der og fappe til bildene? Hvorfor har du henne på FB? Stalking av feriebilder? Endret 16. juli 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Skrivefeltet mitt på Twetter er borte, jeg kan ikke retwete eller noe som innebærer kommunikasjon hva faen. Jeg som har så mye å dele. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Skrivefeltet mitt på Twetter er borte, jeg kan ikke retwete eller noe som innebærer kommunikasjon hva faen. Jeg som har så mye å dele. Du, du har skjønt dette med twitter. Du er faktisk veldig morsom! Skal vi være venner? Klem Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 (endret) ok jeg sender deg en venneforespørsel edit: ok hva faen, nå kan jeg twete igjen men bare i Chrome. I Opera bare...er ikke skriveboksen der. Endret 16. juli 2012 av cowboy bob Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Breivik i ads på fb nå. Sukk.... aldri bli kvitt trynet hans. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 (endret) Gråter så mye av film og musikk at det har mistet all mening å gråte i virkeligheten. Hjelper ikke mye at jeg mer apatisk enn en tomat på krykker. Endret 17. juli 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 YOUTUBE-KOMMENTARFELTET. Jævla SAUDEFLOKK. Ein person spør eitt spørsmål eller ordlegger seg litt feil. Eitt skitfjes postar "stay in school" eller "your dumb" som svar, så legger den ADHD-befengte flokken med tiåringar seg på "report as spam"-knappen på den originale kommentaren, samtidig som dei også svarar med "omg ur dumb", "get a life fagot" og "wow, faith in humanity -1". Det er så inni natta tilbakeståande at eg vil brenne meg. 2 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 And this is why you do not read youtube comments. Bortsett fra skrivefeil og tilbakestående folk, så har man også saueflokken og fanboys, selv om begge disse sikkert kunne gått under tilbakestående. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 (endret) Helvete faen. Utbrent. Ligger å slumrer to minutter av gangen. Skulle vært på jobb 8. Endret 17. juli 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Dagens gode: Fikk flyttet oppkjøring fra den 16.8 til Torsdag. Dagens irriterende: Siden det er et stykke unna kommer det totalt på 7700 kr, dobbelt så mye. Enda mer irriterende, det er 3 måneder siden jeg ble 18 og jeg måtte vente helt til jeg ble atten med å begynne fordi pappa mente jeg ville spare mye penger hvis jeg kjørte så mye som mulig med han. Ohhh the ironyyyy. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Gråter så mye av film og musikk at det har mistet all mening å gråte i virkeligheten. Hjelper ikke mye at jeg mer apatisk enn en tomat på krykker. Jeg har gråtet 2 ganger i mitt liv. Når jeg ble påkjørt av en buss, og når jeg oppdaget at fleksnes døde. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Når kjæresten har mensen og lungebetennelse på samme tid. Gråt, kjeft, snill, søt, gråt, kjeft, jamring, snill om hverandre, konstant. hele tiden. La henne bli frisk snart...For guds skyld. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 YOUTUBE-KOMMENTARFELTET. Jævla SAUDEFLOKK. Ein person spør eitt spørsmål eller ordlegger seg litt feil. Eitt skitfjes postar "stay in school" eller "your dumb" som svar, så legger den ADHD-befengte flokken med tiåringar seg på "report as spam"-knappen på den originale kommentaren, samtidig som dei også svarar med "omg ur dumb", "get a life fagot" og "wow, faith in humanity -1". Det er så inni natta tilbakeståande at eg vil brenne meg. https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/youtube-just-the-video/?src=search Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Man sitter ikke å leser comments på youtube videor uansett. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 (endret) Kommentarer er som et togvrak. Man vil ikke se på det, men man kan ikke se bort heller. Faen jeg hater comments på youtube. "LIKE IF PENISMAN SENDT YOU HERE" +82648264 LIKES Endret 17. juli 2012 av Sulfuric 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå