Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For meg ligger det i samme kategori som at jeg håper på at tenåringsjenter vokser av seg Bieber-fever, for deres egen skyld. Om det gjør meg til en arrogant idiot så får det så være.

 

Det gjør det, men når du selv gjør deg ut for å være det, ikke kom og klag, for å så kalle meg elitisten, om noen driver med elitisme her er det nok deg.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Jeg søker på noe på google ett sted og finner det. Senere kommer jeg hjem og søker på nøyaktig det samme... da får jeg opp bare helt forskjellige resultater!

 

HVORDAN I HELVETE ER DET MULIG?!?!??!

Google lærer av deg over tid hva du er interessert i, og vil gi det den tror er de beste resultatene på søket ditt med tanke på hva du har klikket på før. Dette lagres på maskinen (og brukeren vil jeg tro), så du kan få helt forskjellige resultater på to ulike maskiner.

Lenke til kommentar

Har klart å pådra meg betennelse i muskelfestet på det beinet ribbeina er festa til, eller noe slikt. Må få sjekka det hos legen først. Klarer knapt bevege på overkroppen hvertfall. Absolutt alt er vondt. Og nå kom det nettopp et surprise nys. AU!

 

Er det forøvrig det jeg har så tar det 12 uker å lege. 12 jævla uker med vondt og uten trening. Og jeg begynner i ny jobb om en måned. Flott!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...