Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og ja, hele den musikk-elitismen som visse brukere her utviser irriterer noe hemningsløst. De burde blitt skutt på flekken. Evt. fått ris av moren sin.

 

Og du må iallefall være forsiktig med å si at du ikke hører forskjell på brostep, dubstep og alt annet elektronisk gnål, for da er du plutselig verdens største idiot ifølge samme folk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Og du må iallefall være forsiktig med å si at du ikke hører forskjell på brostep, dubstep og alt annet elektronisk gnål, for da er du plutselig verdens største idiot ifølge samme folk.

 

Haha, faen altså. Du lar ikke den der gå.

 

Since you still didn't get it: Nei, det er ikke elitisme i det hele tatt. Jeg bryr meg ikke om hva du hører på, jeg bryr meg ikke om du ikke liker noe uansett hvilken sjanger, selv om jeg hører på noe innenfor den sjangeren. Det som bryr meg er at du kommer med slike arrogante utsagn som "jeg sluttet å høre på slikt støy, du lærer med alderen".

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skrivingen hans er av adekvat kvalitet, IntoGear.

Faen er det du mener da!????

Ro deg ned nå, Tommyboy. Dette er ikke kommentarfeltet på en facebook-status.. Dette er et forum hvor vi prøver å holde det sånn noenlunde voksent og saklig :)

Endret av Kjetil_90
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skrivingen hans er av adekvat kvalitet, IntoGear.

Faen er det du mener da!????

Ro deg ned nå, Tommyboy. Dette er ikke kommentarfeltet på en facebook-status.. Dette er et forum hvor vi prøver å holde det sånn noenlunde voksent og saklig :)

 

The Internet is very serious business.

Lenke til kommentar

Det som bryr meg er at du kommer med slike arrogante utsagn som "jeg sluttet å høre på slikt støy, du lærer med alderen".

 

For meg ligger det i samme kategori som at jeg håper på at tenåringsjenter vokser av seg Bieber-fever, for deres egen skyld. Om det gjør meg til en arrogant idiot så får det så være.

 

Når det er sagt så spiller jeg heller Baby på repeat enn å høre på dubstep, så fælt er det faktisk i ørene mine. :ph34r:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Og ja, hele den musikk-elitismen som visse brukere her utviser irriterer noe hemningsløst. De burde blitt skutt på flekken. Evt. fått ris av moren sin.

 

 

Sånne utsagn irriterer meg. Det er ikke snakkom elitisme i det hele tatt, det ble påpekt en feil og brått er man i gang med wikipedialinker og gnåling.

Lenke til kommentar

Haha fy faen jeg trodde jeg var off, men noen andre tar kaka!

 

Vetafaen hvem eller hva det er jeg, bryr meg midt i svarteste rævhølet gjør det også! Jeg er desverre heterofil Kaymeerah og har du no imot det sender du meg en PM!

Jeeez!

 

Analsmerten din tyder på noe annet enn heterofili.

 

Someone missed the point

Lenke til kommentar

Sånne utsagn irriterer meg. Det er ikke snakkom elitisme i det hele tatt, det ble påpekt en feil og brått er man i gang med wikipedialinker og gnåling.

Så kom med noe som faktisk støtter saken din, fremfor personlige meninger. Personlige meninger er verdiløse i enhver diskusjon rundt sjanger og musikk.

Lenke til kommentar

Sånne utsagn irriterer meg. Det er ikke snakkom elitisme i det hele tatt, det ble påpekt en feil og brått er man i gang med wikipedialinker og gnåling.

Så kom med noe som faktisk støtter saken din, fremfor personlige meninger. Personlige meninger er verdiløse i enhver diskusjon rundt sjanger og musikk.

 

Søk opp hvilken som helst Skrillex låt.

Sammenligne med en hvilken som helst låt fra Digital Mystikz.

 

Sånn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...