Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Nav lever opp til sitt rykte! skiftet vinduer på et Nav kontor her om dagen. han ene gamlingen der gjorde ikke noe annet enn å henge på vg.net en hel dag. og folkene er generelt utrolig treige der. det er som om figurene fra Nav på tv norge er direkte inspirert av de jeg var hos. jeg må flire! det er ikke rart folk må vente på pengene sine!

 

Vet du. Neste gang så filmer du det. Og så selger du det til VG eller DB.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om noen forandrer wikipedia-artikkelen og skriver "country" bak genres så kommer Slimda til å tro at Skrillex er coutnry, for det står jo tross alt på wikipedia. Hohoh!

Siden jeg tydeligvis er helt retard som tror at Skrillex er dubstep, kan ikke du heller komme med dine bevis på at skillex IKKE er dubstep? Dvs, noe annet enn enkelt-personers meninger.

Igjen; Skrillex - Talk

Der kan du se de krangler om at Skrillex ikke er dubstep, men "brostep", eller "electronic house" eller noe annet piss. Men ingen av de har hittil kommet med bedre argumenter enn "fordi det er det vi hører" eller lignende. Kildene til Wikipedia kan sjekkes opp, og dermed får Wikipedia tyngde. Legger du til piss på siden, blir det slettet rimelig kjapt (på store artikler).

 

Er Wikipedia en fasit? Nei. Skal man stole 100% på det? Nei, det er ingenting man skal stole 100% på.

 

Men jeg stoler langt mer på Wikipedia, enn en random tulling på nettet som er såret fordi favorittsjangeren hans har blitt populær.

 

Og ja, hele den musikk-elitismen som visse brukere her utviser irriterer noe hemningsløst. De burde blitt skutt på flekken. Evt. fått ris av moren sin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg bryr meg ikke særlig om dubstep, men det ville irritert meg om en sjanger jeg liker blir populær av musikk som ikke tilhører sjangeren engang, spesielt hvis jeg ikke liker den musikken som ble populær. Du ender opp med 8000 artister som lager den musikken, og sikkert en god del av de som egentlig lagde musikk innenfor den sjangeren hopper over på "det nye". Ikke nok med det, men hver gang du sier "jeg hører på $SJANGER" vil folk misforstå helt.

 

EDIT: Kommentaren min er helt irrelevant til deres diskusjon om Skrillex er dubstep eller ikke.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Vetafaen hvem eller hva det er jeg, bryr meg midt i svarteste rævhølet gjør det også! Jeg er desverre heterofil Kaymeerah og har du no imot det sender du meg en PM!

Jeeez!

Du høres jo ut som en grei kar.
Lenke til kommentar

Vetafaen hvem eller hva det er jeg, bryr meg midt i svarteste rævhølet gjør det også! Jeg er desverre heterofil Kaymeerah og har du no imot det sender du meg en PM!

Jeeez!

Du høres jo ut som en grei kar.

 

Hehe jo takk!:) har lagd pizza, du kan gjerne kokmme over om du vil:) så kan vi vel råne litt rundt omkring!;)

Lenke til kommentar

Vetafaen hvem eller hva det er jeg, bryr meg midt i svarteste rævhølet gjør det også! Jeg er desverre heterofil Kaymeerah og har du no imot det sender du meg en PM!

Jeeez!

Du høres jo ut som en grei kar.

 

Hehe jo takk! :) har lagd pizza, du kan gjerne kokmme over om du vil:) så kan vi vel råne litt rundt omkring! ;)

Skal vurdere det fortløpende, men på en betingelse: lær deg å skriv rett.
Lenke til kommentar

Vetafaen hvem eller hva det er jeg, bryr meg midt i svarteste rævhølet gjør det også! Jeg er desverre heterofil Kaymeerah og har du no imot det sender du meg en PM!

Jeeez!

Du høres jo ut som en grei kar.

 

Hehe jo takk! :) har lagd pizza, du kan gjerne kokmme over om du vil:) så kan vi vel råne litt rundt omkring! ;)

Skal vurdere det fortløpende, men på en betingelse: lær deg å skriv rett.

Den er grei mann, hater btw å skrive på iPhone-tastatur.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...