Slimda Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Skrillex er ikke dubstep. Skrillex er ADHD musikk. Ta elitismen din og heng deg selv. Wikipedia Genres Dubstep Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Pålitelig. Skrillex har vel ca. aldri laget dubstep. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Jeg velger å foretrekke store nettsider fremfor personlige meninger. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 At du velger å være ignorant får være din sak. Det forandrer ikke saken. 5 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Det jeg irritererte meg over var folk som sier at de hører på "dubstep". Ikke artisten, ikke sangen, men bare "dubstep". Det er jævlig rart. Jeg kan forstå at folk liker Skrillex, Klaypex og så videre selv om jeg ikke liker det, men å bare si "dubstep" er utrolig snodig. Nøyaktig hvilken sjanger det er driter jeg i. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Så jeg kan ikke si at jeg liker rock? Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Skrillex er ikke dubstep. Skrillex er ADHD musikk. Ta elitismen din og heng deg selv. Wikipedia Genres Dubstep Jeg velger å foretrekke store nettsider fremfor personlige meninger. Hva med å bruke ørene........? 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg """ Skrevet 12. juli 2012 Populært innlegg Del Skrevet 12. juli 2012 Om noen forandrer wikipedia-artikkelen og skriver "country" bak genres så kommer Slimda til å tro at Skrillex er coutnry, for det står jo tross alt på wikipedia. Hohoh! 10 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Folk som skriver "dere" og "de" med stor D i uformelle settinger. Dette er ikke 1800-tallet, ei heller middag på slottet. Ser bare ufattelig teit ut. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Jeg velger å foretrekke store nettsider fremfor personlige meninger. Er ikke Wikipedia kun en stor samling av forskjellige folks meninger som i dagens samfunn ukritisk blir sett på som sannheter? 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Siden sikringa går når vaskemaskina har stått på i to minutter, er klærne mine nå både klissvåte og skitne. Befinner meg i et klesvaskehelvete uten lys i enden av tunellen. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Folk som skriver "dere" og "de" med stor D i uformelle settinger. Dette er ikke 1800-tallet, ei heller middag på slottet. Ser bare ufattelig teit ut. Er De sint? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Nav lever opp til sitt rykte! skiftet vinduer på et Nav kontor her om dagen. han ene gamlingen der gjorde ikke noe annet enn å henge på vg.net en hel dag. og folkene er generelt utrolig treige der. det er som om figurene fra Nav på tv norge er direkte inspirert av de jeg var hos. jeg må flire! det er ikke rart folk må vente på pengene sine! Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Post-itlapper som ikke fester seg på ting. Ender opp med å bruke teip så den ikke detter av når en flue flyr forbi og da er jo hele poenget borte. Burde være noe krav til det limet der. 2 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 ja, Staten! når jeg tenker meg om, skrev under taushetsplikt når jeg var der, så vet egentlig ikke om jeg kan la det innlegget stå? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Ikke vits i ta noen risk. Er ikke som om noen ble overrasket av det du sa uansett... Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Taushetspliktet gikk sikkert på det at om du overhørte en samtale med en NAV-bruker så skulle du holde tett. At det er ubrukelige folk som jobber der er vel ingen stor hemmelighet. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå