Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da jeg skulle på sånn nattåpen WoW Cataclysm launch greie så var det en kar som sto utenfor køen og hørte på jævlig høy in flames (den der sangen dems som er mest populær, Colony elns) med porta pro i sånn 10 minutter før han gikk inn bakerst i køen som hadde blitt skikkelig lang i den tiden han bare sto og glodde. Faen det var rart. Enden på visen var forresten at jeg hadde glemt å ta med penger så jeg måtte vente til etter skolen før jeg fikk kjøpt det. Uanz, poenget mitt er at det er alltid en spesiell type folk som bruker porta pro (som du legger merke til, brukte dem en god stund selv fordi jeg alltid ødelegger ute-headsettene mine).

Lenke til kommentar

Porta Pro er djevelen. Alle som bruker det offentlig fortjener bank.

 

Jeg fant et gjenglemt og tilsynelatende nesten ubrukt Porta Pro headset i lomma foran setet mitt på en kort flytur en gang, og jeg lot det ligge. Ikke gratis engang vil jeg ha den driten der. Hvorfor det selger så godt skjønner jeg seriøst ingenting av.

Lenke til kommentar

Fordi prisen er lav og lydkvaliteten er god. Og fordi "alle" har det.

Lydkvaliteten er definitivt ikke "god". Den er veldig langt fra "god". Men mad tanke på musikken de fleste idiotene med Porta Pro hører på, er det jo tydelig at de ikke er så nøye på kvalitet. :wee:
Lenke til kommentar

Det jeg synes er så ironisk er folk som kjøper en iPhone til nesten 6000 kroner, og sier de hører mye og er opptatt av musikk, også bruker de standard-proppene som følger med. Samme med proppene til Samsung, HTC, osv.

Du har en mobil til mange tusen, men 300-400 kroner på propper kan du ikke bruke. Noen kjøper da også Porta Pro, men da skjønner jeg ikke hva dem tenker.

Lenke til kommentar

Et sett enkle og billige ørepropper fra for eksempel AKG vil jeg si slår Porta Pro og Apple-proppene på nærmest alle områder.

 

Er vel som du sier. Folk generelt bryr seg ikke så mye om lydkvalitet, heller hva som er populært og hva som ser bra ut. *Host* Beats By Dr. Dre *host*. (Som ikke er økonomiske i det hele tatt, men det virker ikke ut til å påvirke så mange).

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Det jeg synes er så ironisk er folk som kjøper en iPhone til nesten 6000 kroner, og sier de hører mye og er opptatt av musikk, også bruker de standard-proppene som følger med. Samme med proppene til Samsung, HTC, osv.

Du har en mobil til mange tusen, men 300-400 kroner på propper kan du ikke bruke. Noen kjøper da også Porta Pro, men da skjønner jeg ikke hva dem tenker.

 

Urbeats proppene som kom med HTC Sensation XL er faktisk ikke så ille til å være propper som følger med, men ellers kunne jeg ikke sagt det bedre selv. Foretrekker klokker da jeg ikke kan fordra "dott i øra" følelsen propper gir meg, men de fungerer til skole osv siden de er små og har helt grei lyd. Den Play/Pause knappen irriterer meg dog noe inn i helvete, trykker på den på ett eller annet vis HELE tida.

 

Irriterer meg også at folk som sier de bryr seg og hører mye på musikk med iPropper, ikke engang vet HVEM folka de hører på faktisk er i mange tilfeller. Hvis du liker det kan du iallefall finne ut hva/hvem du hører på.

 

Also: Solbrent, irriterer noe inn i helvete å se ut som en hummer i halve ansiktet fordi håret skjerma resten.

Endret av Felnahkriin
Lenke til kommentar

top 20 dubstep og folkene som hører på det er så jævlig rart.

Hva faen skal det her bety? Er det rart at andre folk liker dubstep?

 

 

Hvis du tar deg 20 sekunder og leser hva han skriver 10 ganger ti,l så kanskje du forstår poenget hans.

Skrillex er ikke dubstep. Skrillex er ADHD musikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...