FrankBjarne Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Er det ikke ganske vanlig å ha widescreenskjermer nå? Isåfall, hvorfor bruker nesten ingen nettsteder den plassen de kan *snip* uansett hva så er det nye youtube-designet forferdelig Det er ikke alle nettsiden som bruker det samme designet. Youtube bruker midtstilt design. Diskusjon.no bruker venstre plassert design. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Ja og at jeg er fyllesjuk og at jeg har gått glipp at 3 dager med trening har blitt erstattet med 2 dager fyll og faen Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Ja og at jeg er fyllesjuk og at jeg har gått glipp at 3 dager med trening har blitt erstattet med 2 dager fyll og faen Haha, todagers helgefyll? Det er litt kos også da. Bare ikke hver helg. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hver helg? Det er for pingler. Her er det fylla hver eneste dag Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Det kalles alkoholisme. Om du ikke viste det 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Her jeg er fra kaller vi det bondeknøl. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 venstreplassert? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Jeg blir sykt irritert av folk som sier at musikk er livet dems bare fordi de hører på musikk og digger det. Jeg selv syntes at musikk er livet mitt (eller kommer til å bli) fordi jeg spiller gitar og det er det jeg kommer til å sikte på i framtiden. 1 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Jeg blir sykt irritert av folk som sier at musikk er livet dems bare fordi de hører på musikk og digger det. Jeg selv syntes at musikk er livet mitt (eller kommer til å bli) fordi jeg spiller gitar og det er det jeg kommer til å sikte på i framtiden. Enn hvis man lever av å anmelde skiver, rigge opp til konserter, jobber i et plateselskap osv, må man fortsatt eie et instrument for å kalle musikk en stor del av livet sitt? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Selvfølgelig Edit: Når det er sagt.. jeg vil vel tro at de aller, aller, aller fleste som driver med musikkanmelding, opprigging, jobber i plateselskap/whatever, eier et instrument. Endret 28. november 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 WikiLeaks. Slapp av, de har ikke noe på deg. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 WikiLeaks. Slapp av, de har ikke noe på deg. Thats what you think. 1 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Jeg blir sykt irritert av folk som sier at musikk er livet dems bare fordi de hører på musikk og digger det. Jeg selv syntes at musikk er livet mitt (eller kommer til å bli) fordi jeg spiller gitar og det er det jeg kommer til å sikte på i framtiden. Enn hvis man lever av å anmelde skiver, rigge opp til konserter, jobber i et plateselskap osv, må man fortsatt eie et instrument for å kalle musikk en stor del av livet sitt? jeg sa ikke det! jeg sa bare at jeg var irritert over folk som sa at det var livet dems bare fordi de likte musikk Lenke til kommentar
Populært innlegg Mchansern Skrevet 28. november 2010 Populært innlegg Del Skrevet 28. november 2010 Så dersom man hører på musikk i 6-8t daglig så er ikke dette en stor del av livet, mens dersom man spiller 1 gang i uka i et råttent garasjeband så kan man påberope seg dette? Det er feil i din logikk. 13 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Skulle ønske jeg kunne gi pluss fler ganger. Da hadde Mchansern hatt mange pluss akuratt nå. Er alt for enig posten over. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 det er jo ikke livet ditt om du bare hører på det. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Dersom du føler den teorien, så er det heller ikke livet ditt om du spiller i et støvete garasjeband med paintlogo og dårlig navn. Edit: Man kan elske musikk, bare ved å høre på det. For meg, så er musikk en enorm del av hverdagen. På bussen. Før jeg sover. Når jeg står opp om morningen, når jeg arbeider, når jeg spiller dataspill, når jeg går. Egentlig hele tiden. Livet mitt hadde vært utrolig fattig uten musikk. Så jo, jeg kan si at musikk er en enormt stor del av hverdagen min, og at jeg hadde hatt dårligere livskvalitet uten den. Endret 28. november 2010 av Ajaco 2 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Nei, men det er hellrt ikke livet ditt om du spiller i et støvete garasjeband med paintlogo og dårlig navn. vel, jeg gjør ikke det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå