TMB Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) hest er best som pålegg Endret 10. juli 2012 av TMB 4 Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Er irritert over noe,men husker ikke hva,og det er enda mer irriterende! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 hest er best som pålegg Jeg har smakt og jeg er sterkt uenig. Smakte litt rart. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) IKKE nevn hest, da blir Gypsy sinna. Apropos hest. Jeg har nevnt at vi har to hester som går og trakker rett ved siden av huset vårt tidligere. Nå bestemte hunden seg for å rulle seg i møkka deres. Noe som også får meg til å tenke på noe annet; personer som rir på hest i by. Det blir klaget på hundeeiere som ikke plukker opp hundebæsjen når hunden må gjøre fra seg. Men man ser aldri noen hesteeiere som har med seg spade og bøtte for å rydde opp etter hesten sin. Jeg haaaaaaaaaaaaater hest. Hei Gypsy Endret 10. juli 2012 av Quote 1 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Det er skammelig at hesters bruksområde ikke har blitt overført til kjøttprodusering enda. Hestebiff er noe av det beste jeg har smakt. 3 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) Det er skammelig at hesters bruksområde ikke har blitt overført til kjøttprodusering enda. Hestebiff er noe av det beste jeg har smakt. Det er da vanlig å spise hestekjøtt? Kanskje ikke i Norge lengre men... Du får kjøpt det på butikk i Sverige. Endret 10. juli 2012 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Synes hester kan ta over for Euro NCAP-dukkene. 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Horsejerkey er faktisk nam. (men ikke som pålegg) Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Det er skammelig at hesters bruksområde ikke har blitt overført til kjøttprodusering enda. Hestebiff er noe av det beste jeg har smakt. Det er da vanlig å spise hestekjøtt? Kanskje ikke i Norge lengre men... Du får kjøpt det på butikk i Sverige. Såvidt jeg vet er det ihvertfall ikke en omfattende industri, men joda, det er ikke direkte uvanlig å ha litt hestelår på skiva en gang i blant. Det er synd vi blir tvunget til å produsere hestekjøtt svart og privat, da vi ikke alltid har tilgang til optimalt slakteutstyr (selv bruker jeg sag og en litt sløv Ikea-kjøttøks til både avliving og oppskjæring). Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Gulvet i gangene på jobben er av den typen her (bilde). Helt greit å gå på, men hver jævla gang man skal bruke en tralle så bråker det som et helvete. Det høres ut som om jeg kommer med en stridsvogn fra 1. verdenskrig og man ser at folk retter blikket mot deg for å forskikre seg at det ikke er en ivasjon på gang. Alt man kan gjøre er å smile litt dumt tilbake. Innerst inne så vet man at hver gang de ser deg rulle så hater de! 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Nesten som en av vognene på jobben min. Den har et hakk i hjulet så det kommer et digert dunk hver hjulrunde. I tillegg er alt annet løst på den så det skrangler som noe annet rart når du triller. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) Det er skammelig at hesters bruksområde ikke har blitt overført til kjøttprodusering enda. Hestebiff er noe av det beste jeg har smakt. Det er da vanlig å spise hestekjøtt? Kanskje ikke i Norge lengre men... Du får kjøpt det på butikk i Sverige. Ikke nevn dette. Plutselig er hest som matvare ulovlig fordi Gypsy reiser på korstog. Endret 10. juli 2012 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Å synke Spotify spillelisten på 550 låter tar jæææææævlig lang tid! Må ha det klart til å i morra tidlig men har ikke tenkt å ha på PCen i natt heller. Så må jeg laste ned til telefonen også, OMFG! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Må ha det klart til å i morra tidlig men har ikke tenkt å ha på PCen i natt heller. Haha, hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Må ha det klart til å i morra tidlig men har ikke tenkt å ha på PCen i natt heller. Haha, hvorfor ikke? Sikkert fordi PC-en bråker? 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 At jeg stod å venta i 45 minutt på en jeg skulle kjøpe telefon av, han kom aldri.. satans kuksuger Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Må ha det klart til å i morra tidlig men har ikke tenkt å ha på PCen i natt heller. Haha, hvorfor ikke? Sikkert fordi PC-en bråker? Da skrur man av halvparten av prosessorene. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Da skrur man av halvparten av prosessorene. What the hell are you talking about? 7 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Å sove hele kvelden pga. valiumen man tok 8 timer tidligere for å roe nervene hos tannlegen. >< Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Haha, hvorfor ikke? Som Slimda sa, den bråker. Med vannkjøling og radiator blir den ikke akkurat mer stillere. Men ser ut til at det er framgang her. 144 sanger igjen, men MÅ jeg synce sangene på PCen hvis jeg kun har tenkt å høre på mobilen? Syncer på telefonen for øyeblikket også, trodde ikke det var nødvendig på både PC og telefon hvis jeg skal kun spille offline? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå