Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

IKKE nevn hest, da blir Gypsy sinna.

Apropos hest. Jeg har nevnt at vi har to hester som går og trakker rett ved siden av huset vårt tidligere. Nå bestemte hunden seg for å rulle seg i møkka deres. Noe som også får meg til å tenke på noe annet; personer som rir på hest i by. Det blir klaget på hundeeiere som ikke plukker opp hundebæsjen når hunden må gjøre fra seg. Men man ser aldri noen hesteeiere som har med seg spade og bøtte for å rydde opp etter hesten sin.

 

Jeg haaaaaaaaaaaaater hest.

 

Hei Gypsy

 

Endret av Quote
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er skammelig at hesters bruksområde ikke har blitt overført til kjøttprodusering enda. Hestebiff er noe av det beste jeg har smakt.

 

Det er da vanlig å spise hestekjøtt? Kanskje ikke i Norge lengre men... Du får kjøpt det på butikk i Sverige.

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Det er skammelig at hesters bruksområde ikke har blitt overført til kjøttprodusering enda. Hestebiff er noe av det beste jeg har smakt.

 

Det er da vanlig å spise hestekjøtt? Kanskje ikke i Norge lengre men... Du får kjøpt det på butikk i Sverige.

 

Såvidt jeg vet er det ihvertfall ikke en omfattende industri, men joda, det er ikke direkte uvanlig å ha litt hestelår på skiva en gang i blant. Det er synd vi blir tvunget til å produsere hestekjøtt svart og privat, da vi ikke alltid har tilgang til optimalt slakteutstyr (selv bruker jeg sag og en litt sløv Ikea-kjøttøks til både avliving og oppskjæring).

Lenke til kommentar

Gulvet i gangene på jobben er av den typen her (bilde). Helt greit å gå på, men hver jævla gang man skal bruke en tralle så bråker det som et helvete. Det høres ut som om jeg kommer med en stridsvogn fra 1. verdenskrig og man ser at folk retter blikket mot deg for å forskikre seg at det ikke er en ivasjon på gang. Alt man kan gjøre er å smile litt dumt tilbake. Innerst inne så vet man at hver gang de ser deg rulle så hater de! :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Det er skammelig at hesters bruksområde ikke har blitt overført til kjøttprodusering enda. Hestebiff er noe av det beste jeg har smakt.
Det er da vanlig å spise hestekjøtt? Kanskje ikke i Norge lengre men... Du får kjøpt det på butikk i Sverige.

 

Ikke nevn dette. Plutselig er hest som matvare ulovlig fordi Gypsy reiser på korstog.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

 

Haha, hvorfor ikke?

 

Som Slimda sa, den bråker. Med vannkjøling og radiator blir den ikke akkurat mer stillere.

 

Men ser ut til at det er framgang her. 144 sanger igjen, men MÅ jeg synce sangene på PCen hvis jeg kun har tenkt å høre på mobilen?

Syncer på telefonen for øyeblikket også, trodde ikke det var nødvendig på både PC og telefon hvis jeg skal kun spille offline?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...