Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jævla dyremisshandlere. Brenn.

 

Så du foreslår mishandling (brenning) av mennesker fordi de mishandler andre dyr?

Ikke forvent et logisk svar. Dyrevernere har en tendens til å sette mennesker lavere enn andre dyr.

Ja lol dersom noen sier "brenn" så betyr det at de bokstavlig talt vil du skal brenne.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg er så dritlei disse typiske sommerbildene. Har to bilder som ligger på toppen av fjesboka nå. Ett tatt rett ned på bare en tallerken med brødskive, et glass sjokomelk og en bok på en veranda. Og ei som har tatt bilde ved bassengkanten og har passet på å få med så mye som mulig av beina sine i bildet. Hva er greia med det?

 

Alle slike bilder har såklart en tekst tilhørende som inneholder ordene 'sommer' eller 'sol' og opptil flere utropstegn.

 

Og ja, jeg har lite å irritere meg over. Det er bare det at jeg gir totalt faen i hva folk spiser i varmen. Og det å få med beina sine i bildet er ikke annet enn tydelig komplimentsfisking.

Endret av Saft Suse
Lenke til kommentar

Ja, det er sånn livet fungerer.

 

Irriterer meg over at pingen min spretter opp og ned for tiden, så det er umulig å spille onlinespill, noe jeg har veldig lyst til å gjøre akkurat nå ettersom jeg etter 200 timer er litt lei av Victoria 2 og jeg er for rastløs til å sette meg inn i noe annet som krever tid til å sette seg inn i, så da er jo onlinespill perfekt. Og det er så mange gode onlinespill for tiden, CSGO, Tribes Ascent, LoL, Killing Floor et chetera et chetera og alle sammen kunne jeg tenke meg å spille men jeg kan ikke :( Har prøvd å spille litt LoL, men det spiker akkurat så mye at det ikke er noe artig. Har gått fint at det har vært sånn de siste mnd ettersom nedlastningshastigheten er grei og det finnes plenty med andre ting å ta seg til som å lese en bok, gå en tur eller å chillaxxxe med venner men er faen grenser på hvor mye man gidder å gjøre det. Ikke kan jeg ringe Ventelo og sutre heller siden jeg ikke har telefon atm. Og apropo det så fikk jeg svar fra Lost property greien i London der de spør etter masse rare greier om telefonen min som jeg ikke engang vet. Hadde det ikke vært for at mobilen har Last.fm scrobbling hadde jeg bare kjøpt en gammal nokia på clas ohlson og et 100kroners kontantkort, er ikke sånn at jeg har noen venner å ringe til uanz.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Før og i lunsj på jobb: Kjempedag!

 

Etter lunsj: FAEN SATANS JÆVLA FITTEHORER AV NOEN IDIOTER A#%Q&W#¤&

 

Det toppa seg når en eller annen random sjåfør skulle inn i lastebilen min og flytte den fordi jeg sto i veien for ham når jeg var ute å leita etter sjåføren av flyttebilen som sto foran meg og sperra veien. DØ!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Programmer som Speeders der de gjør narr av folk som bryter trafikkregler.

Vitsen med å le av folk av den grunn?

Hvis en kompis får bot føler jeg hardt for han.

Samme gjelder de i det programmet.

Really? Brukte han ikke blinklys? La oss sitte hjemme i sofaen og le av han fordi vi er så mye bedre.

 

De som blir stoppa er jo som oftest mye kulere enn politifolka.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

At jeg aldri får være alene i fred og ro. Det er alltid et eller annet individ som skal presse seg inn i mitt liv. Er ekstremt lei av menneskeheten og alt den bringer.

 

Og folk som ikke klarer å fatte at de ikke er ønsket selskap er den verste typen,man burde ta ett hint når folk ikke engang følger med på hva de pjatter i vei om.

 

:nei2:

Lenke til kommentar

Programmer som Speeders der de gjør narr av folk som bryter trafikkregler.

Vitsen med å le av folk av den grunn?

Hvis en kompis får bot føler jeg hardt for han.

Samme gjelder de i det programmet.

Really? Brukte han ikke blinklys? La oss sitte hjemme i sofaen og le av han fordi vi er så mye bedre.

 

De som blir stoppa er jo som oftest mye kulere enn politifolka.

 

Sykt vittig program! Med alle lydeffektene og det de legger på, hahah.

Det er det som gjør det så morsomt, så ikke tro at det morsomme skal være at en blir stoppa pa blinklys, men med alle de unnskyldningene og det som folk har. :green:

Lenke til kommentar

Jævla dyremisshandlere. Brenn.

 

Så du foreslår mishandling (brenning) av mennesker fordi de mishandler andre dyr?

Ikke forvent et logisk svar. Dyrevernere har en tendens til å sette mennesker lavere enn andre dyr.

Jeg bryr meg mer om hunder enn mennesker, og jeg gir én lang faen i dyr generelt.

Endret av Sulfuric
Lenke til kommentar

Programmer som Speeders der de gjør narr av folk som bryter trafikkregler.

Vitsen med å le av folk av den grunn?

Hvis en kompis får bot føler jeg hardt for han.

Samme gjelder de i det programmet.

Really? Brukte han ikke blinklys? La oss sitte hjemme i sofaen og le av han fordi vi er så mye bedre.

 

De som blir stoppa er jo som oftest mye kulere enn politifolka.

hXBti.png

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Innkalling til heimevernet, påkledningsøvelse. "En eventuell ubesvart søknad om fritak/utsettelse av nytilføring vil IKKE frita for fremmøte."

So dei trur at eg kjem til å møte opp, deretter få godkjent søknaden min godkjent, og so reise opp igjen og levere frå meg utstyret? Drit og dra.

 

Jeg ble innkalt til oppkledningsøvelse i ... 2006? Uansett, innkalt til øvelse på Rygge, hadde eksamen i Trondheim samme uka. Ringte VPV og sa at det utgikk knallhardt. De sa "greit, ring oss når du er ferdig med eksamener og sånn". Ringte dem i forfjor og sa "Hei, jeg er ferdig med eksamener og har flytta til Trondheim", og de bare "Greit, da hører du fra oss"

 

I didn't.

Lenke til kommentar

Programmer som Speeders der de gjør narr av folk som bryter trafikkregler.

Vitsen med å le av folk av den grunn?

Hvis en kompis får bot føler jeg hardt for han.

Samme gjelder de i det programmet.

Really? Brukte han ikke blinklys? La oss sitte hjemme i sofaen og le av han fordi vi er så mye bedre.

 

De som blir stoppa er jo som oftest mye kulere enn politifolka.

hXBti.png

Yes you fucking do, kommer til å kaste en hest på deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...