Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

men så kommer jo sjærene (lol hvordan skrives det på norsk? Magpies..) å eggler å erter kattene med et evindelig skrål hehe

 

Rart det der. Ser jævlig ofte skjærer og kråker som egler katter. Det virker som om de virkelig digger å gjøre det og. Kattene ser ganske forfjamset ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jævla dyremisshandlere. Brenn.

 

Dyremisshandlere å ta måker?

Roan okay. Måker er ikke en sjelden fugleart, og har utbredelse over hele verden, så å knerte en eller to her og der fører ikke til dramatisk nedgang i måke-arten.

 

Ellers knerter ikke jeg måker, men disse andre jævlene. Husker ikke hva de heter, men de er helt svart som faen.

 

-

 

Kjeder meg som bare det. Sitter på en sugen PC på hytten, så BF3 er ikke mulig, får vel game litt PS3 & Infamous 2 for å få tiden til å gå.

 

-

 

En fyr som skal ha blodpris for sine Beats Pro. "Går jeg lengre ned føler jeg det blir for stort tap". Dust ass, folk selger de jo for mye mindre enn det du skal ha!!

 

-

 

Tenkte å spille Minecraft: You need to purchase the game before you can play it.

Jeg har jo kjøpt det!!

 

Hehehe, var visst på feil bruker :p

Endret av Lami
Lenke til kommentar

http://www.vg.no/nyh...?artid=10066523

 

Huff, stakkars lille vennen.

 

Haha, satt akkurat å tenkte det samme... Stakkars som fikk oppleve at verden ikke er bare regnbuer og fuglesang. Nordmenn begynner jo å bli like hårsåre som amerikanere når det gjelder anmeldelser nå. (omg I'm gonna sue you)

 

Jeg vil tippe at hun trolig ikke var så høflig mot kundebehandleren som hun selv påstår, ikke at det er noen unnskylding for at en kundebehandler skal være uhøflig tilbake, men alle har sin grense for hva de tåler.

Endret av Apox
Lenke til kommentar

Nyvasket, nypolert og nyvokset bil, kommer ut fra jobb så sitter det en jævla måke på taket som har lagt en lang dritstripe nedover siden på bilen.. Satan hadde jeg hatt en barrett...... Så måtte jeg ha vasket måke av taket.

 

Vær glad du vokset bilen. Bare å skylle skiten av.

Lenke til kommentar

+1 cowboy bob.

 

 

Hmf... Så irriterende at ikke det går an å ha samtaler over SMS med kvinnfolk or da tror hu at jeg er forelsket i hu eller noe slikt.

Noe annet som også irriterer er at mesteparten av vennene mine er rare og snåke. Akkurat som folka fra "Torsdagskveld fra Nydalen". Og at en av de litt rare liker jeg, gjør alt enda verre. Går faen ikke an å ha en normal samtale med hu, irriterende!!

 

Hvis jeg skriver feks en lei smiley: ":(" så er svaret: ":((((((". Ikke noe sånt "hva er det/hva er galt". Neida.. Skyt meg pls!

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Ja uff altså, hun burde bare akseptere at kundebehandleren vil at hun skal brenne i helvette, det er 0 problem for oss tøffe folk på internett så da burde hun også akseptere det.

For hennes del, så burde hun akseptere det.

Man bør tåle slikt... Før i tiden ble man voldtatt hver dag.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Ja uff altså, hun burde bare akseptere at kundebehandleren vil at hun skal brenne i helvette, det er 0 problem for oss tøffe folk på internett så da burde hun også akseptere det.

 

Det er forskjell på å bare akseptere det og true med å ta saken til politiet og media hvis de ikke får viljen sin.

Hadde de vært noenlunde normale i hodet så hadde de ordnet dette med Telenor og ingen andre.

Lenke til kommentar

Innkalling til heimevernet, påkledningsøvelse. "En eventuell ubesvart søknad om fritak/utsettelse av nytilføring vil IKKE frita for fremmøte."

So dei trur at eg kjem til å møte opp, deretter få godkjent søknaden min godkjent, og so reise opp igjen og levere frå meg utstyret? Drit og dra.

Lenke til kommentar

Innkalling til heimevernet, påkledningsøvelse. "En eventuell ubesvart søknad om fritak/utsettelse av nytilføring vil IKKE frita for fremmøte."

So dei trur at eg kjem til å møte opp, deretter få godkjent søknaden min godkjent, og so reise opp igjen og levere frå meg utstyret? Drit og dra.

 

Forsvaret er en vits i mine øyne,på mange måter.

Mitt år i "kongens klær" bekreftet at det ikke stod så bra til i toppetasjen på en stor del av befolkningen...

 

Mye rart jeg så da jeg var inne til førstegangstjeneste.

 

Hva er det forresten som er galt med norske politikere,du kan komme i fengsel hvis du er mann når det gjelder forsvaret,og det er lov å kutte i kuken din også.

Helt greit lissom,siden du er mann.

 

*Norske politiikere kan kollektivt sette sine kjønnsorgan på glødende 1000watts lamper,"likestilling" ,ha ha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...