Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var på Kiwi nettopp for å kjøpe inn ting man trenger til 1 uke, og fy faen utvalget der er jo helt utrolig dårlig. De hadde ikke engang Carlsberg hva faen, eller den gode salamien jeg pleide å kjøpe før. Tror kanskje det er Gilde sin feil da. Heldigvis hadde de flere typer sylteagurk å velge mellom.

 

edit: og apropo, det irriterer vettet av meg at de tredoblet elns prisen på den muslien jeg pleide å kjøpe før uten å endre innholdet i det hele tatt. Jævla gribber.

Endret av cowboy bob
Lenke til kommentar

Da har du et sykt luftgevær for de vi har skutt på med 4.5 mm salongrifle har ikke brydd seg stort.. Brød med rødsprit for å få de for fulle til å fly + balltre derimot er bænkers

 

Dyremishandlig er ikke kult.

 

Jævla dyremisshandlere. Brenn.

 

Jeg har 3 katter :p de gjør som regel kaka på de meste, mine 3 fluffiser <3

 

men så kommer jo sjærene (lol hvordan skrives det på norsk? Magpies..) å eggler å erter kattene med et evindelig skrål hehe

Lenke til kommentar

Da har du et sykt luftgevær for de vi har skutt på med 4.5 mm salongrifle har ikke brydd seg stort.. Brød med rødsprit for å få de for fulle til å fly + balltre derimot er bænkers

 

Dyremishandlig er ikke kult.

 

Jævla dyremisshandlere. Brenn.

 

Jeg har 3 katter :p de gjør som regel kaka på de meste, mine 3 fluffiser <3

 

men så kommer jo sjærene (lol hvordan skrives det på norsk? Magpies..) å eggler å erter kattene med et evindelig skrål hehe

Måker er ikke dyr, de er fugler.

 

Lenke til kommentar

Måker. Jeg haaaaater måker.

Var hos en venninne, og utenfor så var det en måkeunge som ikke kunne fly enda. Da satt det en måke oppe på det ene taket, og speidet. Begynte å skrike når han så at jeg kom gående. Jada, tre sekunder etterpå så kom kompisen - klar for å fly inn mot hodet mitt og prøve å treffe meg med dritt. Den ene gangen bommet den med 1 meter.

 

Jeg har aldri hatt mer lyst til å ha en hagle i handa. :---(

 

https://www.youtube.com/watch?v=Z6byH31rcAg&feature=player_embedded

 

Måker. Jeg haater måker.

 

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Måker er ikke dyr, de er fugler.

Fugler ligger under "Animalia"-riket, som betyr at de er dyr.

Og jeg gir f. Måker er bare noe helvetes herk.

Jævla bråke"dyr" som fortjener en plass i helvete. (helst ikke samme avdeling som jeg havner i)

 

EDIT: og nei, jeg skyter ikke måker. Jeg eier ikke salongrifle en gang. Kompis fortalte meg om en gang han prøvde.

Ja vi har sjenka måker med bolle dyppet i jägermeister, nei vi løp ikke etter de med balltre

Endret av TMK9C
Lenke til kommentar

Måker. Jeg haater måker.

 

:)

Jeg tenker på Odd Børretzens "Jeg hater måker" hver gang jeg ser en måke. :)

 

Da har du et sykt luftgevær for de vi har skutt på med 4.5 mm salongrifle har ikke brydd seg stort.. Brød med rødsprit for å få de for fulle til å fly + balltre derimot er bænkers

4.5 mm salongrifle? Regner med at du tenker på luftgevær. Salongrifle blir som oftest sett på som .22 LR, selv om det finnes noen andre varianter. Uansett så synes jeg ikke noe særlig om å bruke luftvåpen på dyr, da det ikke er godkjent som jaktvåpen. Salongrifle er lovlig å bruke på (grå)måke, da den er mindre enn en hare. Loven sier at man kan bruke salongrifle (.22 LR) opp til hares størrelse, men ikke hare. Da tenker jeg vekt.

 

Men skal man være på den sikre siden, så er hagle klart å foretrekke.

 

Jævla dyremisshandlere. Brenn.

Vil du være med på måkejakt? Du skal få lov til å holde patronene. :)

Endret av Quote
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Måker er jo ikke så forferdelige da? :p

 

Sitter en solfyllt dag på en tre-brygge, spiser fersk-kokte reker å krabbe, taffelprater å ser utover fjorden, havet skvulper så vidt langs brygga, lyden av ei snekke som kommer duggende utover.

 

Hva ville det vel da vært uten den ene å andre måka som skreik? Hører hjemme der spør du meg!

 

Våkne til måker er for meg å våkne til sommeren, kanskje jeg hører hjemme helt ute på kysten da? men hater duer mer, kurr kurr grr... eller svart-trost.. *grøsser*

Lenke til kommentar

Måker er jo ikke så forferdelige da? :p

 

Sitter en solfyllt dag på en tre-brygge, spiser fersk-kokte reker å krabbe, taffelprater å ser utover fjorden, havet skvulper så vidt langs brygga, lyden av ei snekke som kommer duggende utover.

 

Hva ville det vel da vært uten den ene å andre måka som skreik? Hører hjemme der spør du meg!

 

Våkne til måker er for meg å våkne til sommeren, kanskje jeg hører hjemme helt ute på kysten da? men hater duer mer, kurr kurr grr... eller svart-trost.. *grøsser*

Ja, det tenkte jeg også frem til de prøvde å hakke meg i hodet + treffe meg med dritt.

Lenke til kommentar

Måker er jo ikke så forferdelige da? :p

 

Sitter en solfyllt dag på en tre-brygge, spiser fersk-kokte reker å krabbe, taffelprater å ser utover fjorden, havet skvulper så vidt langs brygga, lyden av ei snekke som kommer duggende utover.

 

Hva ville det vel da vært uten den ene å andre måka som skreik? Hører hjemme der spør du meg!

 

Våkne til måker er for meg å våkne til sommeren, kanskje jeg hører hjemme helt ute på kysten da? men hater duer mer, kurr kurr grr... eller svart-trost.. *grøsser*

Nå fikk jeg lyst på krabbe..

Snekker liker jeg ikke svevet på, måker ødelegger alt. Stygge skabbete dyr. Fikk nok av de når vi bodde ved sjøen. Flyttet inn i landet, men nå er vi ved sjøen igjen. I tillegg kryr det av disse demonfuglene på jobb, noe som resulterer i nedbæsjet bil...

Som igjen betyr at lakken må vokses på nytt fordi anslsyra til måkene etser ting i stykker

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...