djgudleif Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Å spy utover facebook i fylla. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Ja det var jævlig irriterende... Jeg pleide løse det med å si at jeg var sjåfør. Da fikk jeg slått tre fluer i en smekk. Ingen maste på at jeg ikke drakk og jeg kunne fortsatt være på fest. Jeg kunne dra når jeg ville selv om festen var i fuckings Sveio. Og jeg kunne tjene en slant for å kjøre folk jeg ikke kjente som insisterte på å betale for seg. Løsningen for meg også. Innbringende med fest. Søstre (og forøvrig også andre) som ikke holder avtaler. Akk. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Irriterer meg over klokka's tikking... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Irriterer meg over klokka's tikking... Irriterer meg over folk som bruker atpostrof der de ikke skal brukes. 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) Klokker som tikker er ekstremt irriterende, ja. Skjønner ikke at slike fortsatt produseres. Jeg opererte tommelen tidligere i år, og tilbrakte en natt på sykehus. På rommet hadde de en klokke som tikket. Helt utrolig på et rom som folk skal sove på. De MÅ da ha fått klager på dette tidligere? Har også sett noen ha en slik klokke på stua. Tenk å sitte å høre på den tikkingen i bakgrunnen på alle TV-programmene du ser. Helvete på jord. Endret 8. juli 2012 av Skurupu Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Jeg er oppe alt nå, på en søndag. Ikke nok med det, jeg sitter her med en kaffe i hånda. -Er jeg i ferd med å bli voksen? Jeg er oppe alt nå, på en søndag. Ikke nok med det, jeg sitter her med en kaffe i hånda. -Er jeg i ferd med å bli voksen? Abondon all hope he who goes here, to the land of coffee and depression 1 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Huff, skulle stå opp kl. 11 i dag, våknet for 10 min. siden :nei2: Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Da har jeg faenmeg greid å bli forkjølet. Var visst ikke så lurt å bade i en elv av smeltevann likevel (men det var jævla digg der og da). Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Stikke megselv i fingrene når jeg syr. %&)#/%& Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Drikkepress, alt. folk som maser om at jeg må drikke (meg full) ellers ødelegger jeg hele kvelden deres osv. Blæ på dere. Drikkepress er en uting ja... og folk som spør det lure spørsmålet "drikker du ikke?" ute på byen,bare fordi at du ikke har ett glass i handa akkurat da... Fikk det spørsmålet 3-4 ganger i går,samt masing om det ene og det andre. Jeg gidder ikke å bruke en masse penger på drikke ute på byen,har faktisk aldri spandert noe på noen ute heller. Akkurat nå er det ei mygg som irriterer meg. Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Drikkepress, alt. folk som maser om at jeg må drikke (meg full) ellers ødelegger jeg hele kvelden deres osv. Blæ på dere. Drikkepress er en uting ja... og folk som spør det lure spørsmålet "drikker du ikke?" ute på byen,bare fordi at du ikke har ett glass i handa akkurat da... Fikk det spørsmålet 3-4 ganger i går,samt masing om det ene og det andre. Jeg gidder ikke å bruke en masse penger på drikke ute på byen,har faktisk aldri spandert noe på noen ute heller. Akkurat nå er det ei mygg som irriterer meg. Generel drikke kultur irreterer meg mye derfor jeg er gamersorten jeg er, ikke drukket på snart 2 år føler ikke savnet. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) ikke drukket på snart 2 år føler ikke savnet. This. Ikke drukket siden russetiden i 2011. Altså mai. Føler absolutt ingen trang til å drikke når digg brus etc gjør nytta Endret 8. juli 2012 av TMB Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Irriterer meg at vin kommer i flasker på 0,75l når jeg bare vil ha et glass. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Da kjøper du deg kartongvin. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Okei. Irriterer meg at de vinene jeg vil ha ikke er på kartong... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Kan ikke hundeeiere plukke opp dritten bikkja legger ifra seg? Det var ikke et blad jeg syklet over istad Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Da kjøper du deg kartongvin. Så man får kartongvin i størrelse 1 glass altså? Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Man kan ha en kartong vin stående på benken i flere dager (?), og ta seg et glass når man føler for det. 1 Lenke til kommentar
anonym2121 Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Folk som pisser i postkassa mi 4 Lenke til kommentar
vaarblomst Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) -Innhold fjernet- Endret 16. august 2012 av vaarblomst 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå