Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Også irriterende når jeg handler en 0.5l litago også spør de om pose. HALLO!! Hva FAEN skal jeg med en svæær pose for en liten sjokomelk. Og dette er Meny, de spør om pose før man har betalt så de kan ta betalt for posen. Sleipt.

Ja, fy flate, tenk å ta betalt for noko dei sjølv har betalt for. Det kan kranglast om at dei burde gi deg pose gratis, men det er ikkje poenget. Poenget er at dei ikkje gjer veldedigheit, og det som faktisk er sleipt, og litt frekt, er å gå bak og ta pose etter du har betalt kun fordi du nektar å lire av deg ei ussel krone av prinsipp.

Endret av svelemoe
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jobber selv i butikk og det finnes ikke noe mer plagsomt en kunder som kommer med verdens dårligste unnskyldninger for at de glemte pose. Mange driver å "lurer" posen utenfor synsfeltet når de betaler og kommer med et "oops, glemte vist å nevne posene". "Vel, synd for deg din jævla kukk, slo inn 3 poser istedenfor 2 på deg i sta når jeg så du tok poser" tenker jeg mens jeg smiler falskt til personen. Heldigvis har jeg en bullshit brannmur så jeg overser det meste folk klager på, da det vanligvis er urelevante ting.

 

Meen, vi trenger vel ikke en posediskusjon her heller som nevnt ovenfor.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ja fyfaen, de går i minus de Meny foolka som har høyeste pris av alle andre matvarebutikker, shit.

De får sikkert poser for 10øre stykke så noen store finanstap er det vel ikke. De får igjen for varene i butikken som er mye høyere enn hos feks Rema.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

NextGenTel. For noe herk når det gjelder bredbånd. Nesten daglige problemer.

 

inb4: Ja, jeg bytter ganske snart. Må bare lufte litt etter dagens problemer.

 

Ja fy faen NextGenTel er noen massive duster. Er umulig å få de til å fikse noe som helst også. Byttet til Ventelo, og nå kræsjer nettet aldri med mindre det er noe alvorlig galt, og da fikser de det selv uten at man må sitte en halvtime i telefonkø eller verre sammenlignet med at nettet med Nextgentel på det beste kræsjet annenhver dag.

 

Tror du faen ikke de klarte det igjen. To massive nedetider på én og samme kveld. Jeg har sitti så godt som uten nett siden halv midnatt nå. Som om ikke det var nok passet de på at nettet fungerte i noen sekunder med jevne mellomrom, sånn for å gi falskt håp om at nå ble alt mye bedre snart.

 

Også akkurat når jeg skulle si god natt til en heit jente jeg nettopp har truffet :(

Endret av Saft Suse
Lenke til kommentar

Ja fyfaen, de går i minus de Meny foolka som har høyeste pris av alle andre matvarebutikker, shit.

De får sikkert poser for 10øre stykke så noen store finanstap er det vel ikke. De får igjen for varene i butikken som er mye høyere enn hos feks Rema.

 

De er så godt som null kroner tjent per pose som du tar hos din dagligvarehandel. Tar de 90 øre for posen koster den rundt det samme i innkjøpspris. Jeg skal høre på butikken jeg jobber for hvor mye vi må betale per pose i innkjøp så skal du få et reelt tall. Du snakker om prinsipper på samme måte som butikken. En bærepose er en vare og varer man vil ha i butikken betaler man for. Bare fordi det er 90 øre betyr det ikke at det burde være gratis isteden.

 

Se på det på denne måten. Vanligvis har en bærepose samme innkjøpspris som utsalgspris. Om alle kunden som er inne hver dag "bare" skal ha en pose etter at de har betalt blir det penger ut av det. Om 100 stykker er innom hver dag og "bare" skal ha en pose er man 100 kroner i minus den dagen. Om dette da skjer hver dag i 200 dager ender dette da på 20k. 20k høres kanskje lite ut for en dagligvarebutikk på 200 dager, men sett i perspektiv i forhold til totalfortjeneste er dette en god del.

 

Vet ikke om jeg skal nevne det da det delvis går innenfor personangrep, men jeg vrir det slik. Jeg er så jævlig lei av folk som skal antyde og fundere på egenhånd over hvordan ting fungerer. Om det ikke er bæreposer i butikk er det noe annet. Om dere ikke vet hvordan ting fungerer så se til helvete å gjøre litt research før dere uttaler dere om ting. 90% av kundene som klager til meg på jobb er folk som antyder ting. Noe som gror noe jævlig på nervene.

 

Irriterer meg at jeg er så sosialt invalid at jeg svarer med "ingenting" når folk spør "hva skjer?".

 

Det er vel helst fordi "hva skjer?" er et sosialt invalid spørsmål.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Når folk med veldig mange varer ikke begynner å pakke dem i poser mens jeg scanner. De må absolutt vente til de har betalt før de kan røre varene sine.

 

Jeg irriterer meg over at jeg ikke blir spurt om jeg vil ha pose når jeg har kjøpt dritmye og bare står der og venter mens jeg ser litt oppgitt på kassapersonen...

 

Sitte i kassen på meny må ha vært en av de jævligste jobbene jeg har hatt.

 

Konstant tilstrømning av idioter, folk som tror de er morsomme (Hurr, finner du ikke pris, da må den være gratis. Værsåforbannasnill og slå til deg selv), folk syter, folk som ikke fatter at nei det er ikke føkkings meg som styrer de føkkings prisene i denne forpulte føkkings butikken.

 

Kanskje jeg derfor jeg behandler folk bak kassen med den respekten de fortjener. Sitte bak en kasse er satans møkkajobb og jeg føler med de.

Lenke til kommentar

Det hender seg, (dog meget sjeldent) at jeg finner meg selv i å lese en eller annen blogg. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor dette er så populært. Og det irriterer meg, jeg irriterer meg over at jeg har trykket på blogg-linken og det irriterer meg over at dette er noe som folk faktisk liker.

Lenke til kommentar

- Gikk i gresset på Kongen i går, tråkket faen meg på en veps som lå i gresset og ble stukket i tåen. Faen det svei. Ble helt lilla også, jeez. Skal ALDRI gå der uten sko igjen om jeg så må bade med sko på eller bruke sandaler!

 

- Våkna så jævla tidlig. Har sauer her ute, og når sauebonden kom i dag kl 8:30 var det rene sauekoret som startet! Tok aldri slutt heller så måtte ty til ørepropper.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det hender seg, (dog meget sjeldent) at jeg finner meg selv i å lese en eller annen blogg. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor dette er så populært. Og det irriterer meg, jeg irriterer meg over at jeg har trykket på blogg-linken og det irriterer meg over at dette er noe som folk faktisk liker.

 

Hva er galt med blogging?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...