Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, jøss. Strikker og tromler klær hver kveld, jeg. Det er hva vi kan. He he. Men om folk absolutt må henge seg opp i at andre ikke er like flinke som seg selv med elektronikk og pc, så værsegod. Det er bare teit. Alle må lære noe for første gang.

 

Du for en rødstrømpekvinne du er! Du tar deg nær av alt...

Endret av Diskutant
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Når folk med veldig mange varer ikke begynner å pakke dem i poser mens jeg scanner. De må absolutt vente til de har betalt før de kan røre varene sine.

 

Jeg irriterer meg over at jeg ikke blir spurt om jeg vil ha pose når jeg har kjøpt dritmye og bare står der og venter mens jeg ser litt oppgitt på kassapersonen...

Lenke til kommentar

Når folk med veldig mange varer ikke begynner å pakke dem i poser mens jeg scanner. De må absolutt vente til de har betalt før de kan røre varene sine.

 

Jeg irriterer meg over at jeg ikke blir spurt om jeg vil ha pose når jeg har kjøpt dritmye og bare står der og venter mens jeg ser litt oppgitt på kassapersonen...

 

Da spør du eller sier i fra selv. Det er faen meg ikke så jævlig vanskelig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Også irriterende når jeg handler en 0.5l litago også spør de om pose. HALLO!! Hva FAEN skal jeg med en svæær pose for en liten sjokomelk. Og dette er Meny, de spør om pose før man har betalt så de kan ta betalt for posen. Sleipt.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

I kasserernes forsvar, å spørre om pose blir en vane. Samme med "kvitering?"

 

Så man sier det utenom å tenke seg om, selv om du kanskje bare handler en tyggis.

Det er 11 mnd siden jeg jobbet i butikk, men så sent som i går så tok jeg meg selv i å snakke til hu bak kassa som om det var hun som var kunden.

Hva jeg sa er ikke relevant, men det var måten jeg sa det på. Var ganske flaut faktisk :wee:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

NextGenTel. For noe herk når det gjelder bredbånd. Nesten daglige problemer.

 

inb4: Ja, jeg bytter ganske snart. Må bare lufte litt etter dagens problemer.

 

Ja fy faen NextGenTel er noen massive duster. Er umulig å få de til å fikse noe som helst også. Byttet til Ventelo, og nå kræsjer nettet aldri med mindre det er noe alvorlig galt, og da fikser de det selv uten at man må sitte en halvtime i telefonkø eller verre sammenlignet med at nettet med Nextgentel på det beste kræsjet annenhver dag.

 

Ang. posepraten så er det enda en grunn til at jeg liker Lerøy i Bergen, posene er gratis og du kan ta så mange du vil så du slipper å betale for 1 pose og så viser det seg at du trenger to elns. TIl gjengjeld koster sånn alt det et par kroner mer, menmen det skal nå koste å være kar.

Endret av cowboy bob
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...