Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tro over på hove for akkurat en uke siden i dag. forstuet ankelen, vondt som faen. men, det ble fort bedre da jeg nøyt alkohol på både fredag og lørdag etterpå. har trent og jobbet hver dag siden mandag, litt stress, men det har gått.

 

det som irriterer meg er at i dag så har det begynt å gjøre sinnsykt vondt igjen.. jeg er meget rastløs av meg, så jeg nekter å hoppe over treninger eller sykemelde meg fra jobb! blæ!

Lenke til kommentar

Alt dette med mediaspillere, nedlastinger, torrentfiler og gudene vet hva. Plages og plages. Alt skal være så forbanna komplisert.

Nei. Det er berre å google. Contrary to popular belief, ALT kan og bør bli googla. Det er ikkje nødvendig å kunne noko som helst, bortsett frå å finne og lese informasjon.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Ja, jøss. Strikker og tromler klær hver kveld, jeg. Det er hva vi kan. He he.

 

Men om folk absolutt må henge seg opp i at andre ikke er like flinke som seg selv med elektronikk og pc, så værsegod. Det er bare teit. Alle må lære noe for første gang.

Lenke til kommentar

Det er derfor man har forskjellige yrker folk kan jobbe i, for å bistå med sånt. Eller er du ekspert på alt innenfor data, elektronikk, rørlegging, fuging, bygging, saging, etc... Om alle kunne alt, hadde det ikke vært nødvendig med yrker, og du ville mest sannsynlig vært arbeidsledig.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Og noen presterer å ikke lære seg i det hele tatt, for så å sutre over hvor vanskelig det er.

 

Du har rett og slett ikke peiling. Vanskelig for deg å la folk bruke denne tråden til det den skal brukes til?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...