Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes det msn til mobil?

 

Både Microsoft sin egne Klient og andre som IMO, IM+ og Ebuddy for å nevne noen andre :)

 

Legger meg i 9 tida ca å står opp 5 :|

 

fuglene starter 3 -.-"

Uh... 9-tida, som 21:00? Eller 9-tida som 09:00? Jeg har nemlig gjort begge deler i store deler av livet mitt...

 

21:00 lol

Lenke til kommentar

Klarte å tryne på mopeden i går. Er noe jævlig irritert fordi den sykkelen aldri har vært i kontakt med bakken før de to årene jeg har hatt den (unntatt hjulene såklart). At jeg fikk vondt gir jeg blanke i. Er sykkelen jeg er opptatt av :p

 

Gikk heldigvis fint både med meg og sykkelen, men er fortsatt utrolig irriterende.

 

Kom rundt en blind sving, og gasser ut av svingen. Der ligger det tilfeldigvis litt grus som jeg klarer å skli på. Takket være at jeg hadde alle fotfestene ute tok de i mot smellet. Ikke en eneste skramme på kåpene ble det heller.

Lenke til kommentar

Hele flåten min i Victoria 2 bare forsvant sporløst og det skjedde meg i forrige campaign som Frankrike også så må være en bug ellerno. Gaah. Året er at på til 1851 så jeg har unlocker guards kjempesnart og vil ha den desidert mektigste armeen i Europa og så forsvinner flåten min!!! Jeg har at på til 42 brigader i Thailand som vil hjem men neida. Faen altså.

Lenke til kommentar

"En Java oppdatering er tilgjengelig. Vil du installere den nå?" Ja, trykker jeg. Når den har holdt på en stund kommer det, "denne oppdateringen er allerede installert. Vil du installere den på nytt?" Hva pokker er det de skal gi meg beskjed for at det er en ny oppdatering når jeg har den fra før? Dette har skjedd flere ganger og det irriterer meg mer og mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...