Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

MSN er jo det beste man kan bruke for å snakke med noen over nettet? Facebookchatten suger hvertfall max.

Lenke til kommentar

MSN er jo det beste man kan bruke for å snakke med noen over nettet? Facebookchatten suger hvertfall max.

Hva er problemet med facebookchatten? Savner du å kunne sende "wink" eller å kunne kjøpe egne smileyer? Facebookchatten fungerer helt fint. Du kan chatte i den. Det er poenget, og det virker.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Hva er problemet med facebookchatten? Savner du å kunne sende "wink" eller å kunne kjøpe egne smileyer? Facebookchatten fungerer helt fint. Du kan chatte i den. Det er poenget, og det virker.

Poenget var ikke at den virket. Og, nei, jeg har aldri sendt wink eller kjøpt smileyer på msn om du har behov for å vite det. :)

Lenke til kommentar

Facebook chatten er bare liten trang og dårlig plassert.

Lenke til kommentar

MSN begikk nettopp selvmord.

De har lagt ut en oppdatering som MÅ innstalleres for å logge på.

Virkelig ikke et sjakktrekk. Det vil tvinge mange av de siste gjenstående brukerne til å droppe MSN.

Har ikkje det vore slik i lengre tid? Eg har ikkje logga på på 2 år fordi eg måtte innstallere noko drit for å logge inn. Fulgte sjølvsagt med ALLE dei ubrukelige windowsprogramma i samme oppdatering, mail, paint, osv.

Lenke til kommentar

Virkelig ikke et sjakktrekk. Det vil tvinge mange av de siste gjenstående brukerne til å droppe MSN.

>2012

>bruker MSN

>mfw

post-106660-0-11555300-1341383807_thumb.jpg

Lenke til kommentar

>2012

>bruker MSN

>mfw

post-106660-0-11555300-1341383807_thumb.jpg

Bruker det fordi en kompis bruker det enda.

• Liker 1
Lenke til kommentar

MSN er jo helt OK det O_o

MSN på mobilen for å prate med folk langtbortistaan :p

men en ting som er noe inst i satans jævli irriterende å får meg til ville kjøpe hagle. Fuglekvitter om morgenen, uttafor vinduet, fy svarte S**** I H*****s j****** rotter med vinger ....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...