Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Hjelper ikke, vi har sagt fra flere ganger. Husene her er ikke store greiene, og jeg forstår egentlig at de ikke orker ha 5-6 unger løpende rundt der inne, men jeg blir sabla irritert uansett. Det er en lekeplass med flott gressplen 100 meter bort, så hvorfor de absolutt skal løpe rundt på asfalten rett utenfor her skjønner jeg ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HATER ELKJØP!!! ***

 

Leverte ein Sony Xperia ACTIVE(!) til reperasjon for 2 veker sidan, var problem med tastelåsknappen. Skjermen reagerte ikkje når eg trykte på den. Den har ALDRI vert i bakken, ettersom eg kun hadde hatt den i litt over 3 veke(brukt litt over 1 veke, sida eg ikkje var heime når den blei henta på posten.) Ikkje usatt for fukt heller. Joda, bruker den og plutselig blir skjermen svart og får den ikkje på igjen. Går ned og seier det, og han skriver feilen. Han i disken presterer å skrive feil.. Han nevner ikkje ein gang at tastelåsen er ødelagt.

 

Fikk den da igjen idag, og det første som skjer - er at samme problem oppstår. Går ned, leverer den og dei sender den inn. Og da står rett feil lista opp. Får også eit skriv der det står kva han har skreve(Noko eg ikkje fekk første gangen eg var der nede, visste heller ikkje at eg skulle ha fått det.)

 

Blir så forbanna. ALDRI MEIR ELKJØP.

 

Edit: Ser det blei ein del skriveleifer, men det får da berre vere..

Endret av Pop-Fiske
Lenke til kommentar

Hjelper ikke, vi har sagt fra flere ganger. Husene her er ikke store greiene, og jeg forstår egentlig at de ikke orker ha 5-6 unger løpende rundt der inne, men jeg blir sabla irritert uansett. Det er en lekeplass med flott gressplen 100 meter bort, så hvorfor de absolutt skal løpe rundt på asfalten rett utenfor her skjønner jeg ikke.

Ring purken og si de oppholder seg på din tomt uten tillatelse?

 

Lefdal (Y)

 

Lefdal = Elkjøp

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har ikke komt et midweek salg på Steam enda! Dette kan bare bety at sommersalget ENDELIG starter i dag når daily deal er ferdig

 

Nei vet du hva, jeg er så jævlig lei av å vente. Har faen ikke kjøpt fullpris titler på sånn 2 mnd utenom ting jeg har vært sykt hypet til (Risen 2 & The Walking Dead) pga sommersalget vanligvis starter så mye tidligere, men nå ser det ut til at det ikke starter før om 10-12 dager uggghh. Jeg vil ha EU3 chronicles (kjøpte Complete til julesalget men det var tydeligvis ikke den faktisk komplette pakken) for faen og SKAL spare 100 kroner på å vente på salg. Jeg nærmer meg 200 timer spilt på Victoria 2 og jeg klarer lett å dra inn 100 til dersom det aldri blir noe salg, så det så. Det er sommer at på til, kanskje jeg skal gå ut og leke i regnet istedenfor å bruke Steam. Ta den! :realmad:

 

I det minste har jeg visakort nå i motsetning til før da jeg klagde på at Spotifyabonnementet mitt rant ut sånn at jeg måtte gå på Narvesen.

Endret av cowboy bob
Lenke til kommentar

Fy faen, Kies Air (programmet som gjør det mulig å entre Samsung-mobilen via wifi) tvang meg til å installere nyeste Java, selv om versjonen jeg hadde fungerte helt fint sist gang, med samme versjon av Kies.

 

Så jeg gjorde det, lukket Chrome og starta på nytt. Nå hang Kies Air siden seg, og ingenting svarte. Fikk ikke trykket på noe som helst i Chrome. Ga opp etter noen minutter, fjerner prosessen, og blir møtt av en blank side når jeg åpner Chrome igjen, uten mulighet til å restore tabbene.

 

Jeg mista rundt 20 sider jeg hadde liggende som jeg skulle bruke, lese eller se på senere. Faen ta deg, Kies. Bare trøbbel fra dag én.

Lenke til kommentar

Ahh.. Folk(jenter) som sender meldingen hvorfor de ikke ble invitert til bursdags'festen' min.

Altså, vi skal spille paintball og spise noe greier og ha det morro! Det er ikke gratis å leie utstyr til personene som skal bli med heller.

Ellers har det ikke vært interesse for å bli med å spille paintball pga de er redd for å bli skutt, så hvorfor skal jeg invitere de da?

 

Men kjipt når folk sender slike ":(" meldinger, spesielt de hyggligste venninnene. Vil gjerne invitere de men er ikke gratis :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...