Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehehehe. Morsomt dette her. Skjønner ikke hva som skjer med folk som synes det er morsomt når andre slår seg. Feks fra American Funniest Home Videos, sitter folk og ler så de ikke klarer å puste mer av folk som skader seg. Skulle skadet personene som lo, og sett om de synes det var morsomt.

Vanskelig å si, men når jeg finner en videosamling av folk som holder på å ta livet sitt, så sitter jeg og får krampelatter. Eksempel under:

 

http://www.youtube.com/watch?v=xsamwOs2slI

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

 

Vanskelig å si, men når jeg finner en videosamling av folk som holder på å ta livet sitt, så sitter jeg og får krampelatter. Eksempel under:

 

 

Denne var herlig. :grin:

Lenke til kommentar

Tannpine. ><

I en av de få tennene jeg ikke har hull i.

Så kraftig at det vekte meg fra dyp søvn. Og smertestillende og massering av smerteområdet har ikke hjulpet. Rimelig sikker på at det er ei nerve, så det blir å ringe inn til tannlegen om 3 timer og så komme meg til byen, men faen! ><

Lenke til kommentar

Hehehehe. Morsomt dette her. Skjønner ikke hva som skjer med folk som synes det er morsomt når andre slår seg. Feks fra American Funniest Home Videos, sitter folk og ler så de ikke klarer å puste mer av folk som skader seg. Skulle skadet personene som lo, og sett om de synes det var morsomt.

Jeg ler alltid etter jeg skader meg. Hvis jeg skader meg alvorlig vil jeg le og tulle med det også, bare litt senere.

Om noen får det på film er det også fantastisk.

 

Må si jeg mister respekten for folk som skader seg og ikke klarer å se humoren i det uansett hvor lang tid det har gått eller hvor alvorlig skaden var.

 

Greit, hvis noen blir lamme eller noe sånt skal jeg ikke forvente noe av dem, men det hadde likevel bra for vedkommede å ha en slik attitude.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Naboungene, ÅÅÅÅÅÅ HERREGUD! Finsk familie som faen ikke kan folkeskikk. De er ute og leker HELE dagen, fra morgen til langt på kveld, og lekeplassen dems er parkeringsplassen pluss hagen vår. Hagen som hører til huset vårt altså. Den er en halvdel av en hage vi deler med dem. Red.: Vel, ikke deler. Halvdelen er vår, men uten gjerder eller noe slikt i mellom.

 

Jeg vet ikke hvor mange unger de har engang, så mange er det av dem. Fem eller seks, tror jeg. Og de har hver sin plastikktraktor, med hver sin henger, hver sin sykkel de slenger fra seg, og hvert sitt vanngevær de skyter vilt rundt seg med. Traktorene parkerer de hvor faen de selv vil. Helst midt på parkeringsplassen så jeg enten må ut av bilen og fjerne dem når jeg kommer hjem, eller kjøre de vekk med fangeren.

 

For noen uker siden hadde en av drittungene lagt en svær stein midt på parkeringen min også, hvor jeg alltid rygger inn. Flaks jeg så den. Flaks for dem, altså.

 

For ikke å nevne at de minst må være suicidale hele gjengen. Kom hjem i stad, til unger over alt, og da jeg kjører forbi hopper en av dem baklengs inn rett foran bilen min. Den hadde vært morsomt å prøve å vinne i retten kan jeg tenke meg.

 

Drittunger. Nå har de grillparty utenfor her hele familien, så jeg får sette på den verste musikken jeg har.

Endret av Saft Suse
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...