Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Hadde en motorsykkel 50 cm bak bilen en tur tilbake fra butikken. Selv om jeg kjørte i minst 60 og det var 50 sone, og det ikke var plass å kjøre forbi, tok han en sjanse og var centimetre fra å ripe opp bilen. Hva er det med folks mentalitet og mc kjøring? Virker som om folk blir noen andre... Skulle bare vippet borti ham og latt ham ligge i ei grøft.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde en motorsykkel 50 cm bak bilen en tur tilbake fra butikken. Selv om jeg kjørte i minst 60 og det var 50 sone, og det ikke var plass å kjøre forbi, tok han en sjanse og var centimetre fra å ripe opp bilen. Hva er det med folks mentalitet og mc kjøring? Virker som om folk blir noen andre... Skulle bare vippet borti ham og latt ham ligge i ei grøft.

Du trenger ikke være en idiot selv om andre er det.

Lenke til kommentar

Har dere aldri vært i en bil og tenkt "Faen, skulle nesten tatt syklisten med døra..."? Gjør det så og si hver eneste biltur.

 

Ja det skjer ofte med idioter på veien... Spesielt syklister og motorsyklister.

 

Nei, jeg er ikke et menneske som ønsker skade og død på andre mennesker.

 

Så lenge et menneske oppfører seg farlig på veien, bør den personen komme seg av veien før han/hun skader eller dreper andre.

Endret av FrihetensRegn
Lenke til kommentar

Nei, jeg er ikke et menneske som ønsker skade og død på andre mennesker.

Så du sitter heller ikke å ler av Youtube-videoer av folk som faller og slår seg?

La meg omformulere meg.

Jeg påfører ikke skade og død på andre mennesker.

 

Nei det gjør du sikkert ikke, men du ser vel at farlige trafikkanter kjører rundt å skaper farlige situasjoner, det er liksom helt greit, sant?

Endret av FrihetensRegn
Lenke til kommentar

 

Så du sitter heller ikke å ler av Youtube-videoer av folk som faller og slår seg?

 

Hehehehe. Morsomt dette her. Skjønner ikke hva som skjer med folk som synes det er morsomt når andre slår seg. Feks fra American Funniest Home Videos, sitter folk og ler så de ikke klarer å puste mer av folk som skader seg. Skulle skadet personene som lo, og sett om de synes det var morsomt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...