Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vond kontorstol er det verste i verden. For sånn 11 måneder siden skulle jeg kjøpe en en ny kontorstol som min mor skulle betale da jeg snublet over en kjempegod stol på salg for sånn 700 kroner som var mye bedre enn de for sånn 2k på andre møbelbutikker, som skulle bli levert om sånn en uke. Vi fikk skrevet på sånn bestillinsgreie, og gikk så ut av butikken uten å betale sånn at bestillingen aldri ble bekreftet og oppdaget ikke dette før det var for seint å bestille på nytt uten å måtte vente i flere måneder. Det endte meg at jeg kjøpte en dyrere og dårligere stol der ryggen nå er ødelagt og jeg greier ikke å finne en liten skrue som skal til for å fikse den og må derfor sitte på den gamle og dårlige stolen jeg hadde fra før av.

Lenke til kommentar

Da jeg oppdaterte Opera mast jeg cookies elns og så viste det seg at jeg hadde glemt passordet og så gadd jeg ikke å resette det og fant ut at jeg ikke savnet diskusjon nevneverdig iom jeg ikke spilte wow lenger, men for en måned siden så DRØMTE JEG OM DEG OG KAKEMOT som diskuterte i detalj et eller annet som jeg ble sur for i drømmen, så nå som det er sommerferie og jeg har litt ekstra tid på hendene kan jeg være parat til å svare om det skulle vise seg at jeg er sanndrømt.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Brukte omlag 2000 kroner i helga.

Ble permbanna fra et utested, stakk av fra vakta to ganger. Han hadde ikke sjangs til å holde meg fast. Dro på homsebar og klina med en dude.

Faila i senga med ei venninne fordi penisen min var drukna i alkohol. En kompis trilla meg i handlevogn i byens gater mens jeg sang "Some Die Young".

Dette er alt jeg husker. Livet er hardt.

Jeg løp naken i skogen og sang To Hender. Buksa holdes på neste gang.

Men Pokey er ikke tilbake, det er kjipt.

"YOLO" -tullet irriterer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Researchet Revolution & Counterrevolution spesifikt for å få kolonisert afrika raskere, og så glemmer jeg selvfølgelig å bruke NFen jeg fikk ut av det så nå må jeg reloade. Bah.

Ops, det var Gavekort jeg tenkte på i forrige post.

:(

Deg tenker jeg på på andre måter når jeg ikke sover om du skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar

Hver eneste gang maskinen gjør et eller annet faenskap som gjør at jeg må restarte hele driten så er jeg borte fra skjermen. Var en lengre tur på do, og når jeg kommer tilbake er begge skjermene svarte. PC-en svarer ikke på noe lenger, så jeg må ta svenskemetoden.

Alltid vært sånn, med alle maskinene mine. De vet når jeg er borte, det er jeg sikker på. Det er jo bare en sjelden gang det skjer. Kan være borte i flere timer oftest, men noen ganger bare fucker den opp alt mens jeg er borte en liten stund.

HVORFOR SKJER IKKE DETTE MENS JEG SITTER HER SÅ JEG KAN ANALYSERE DET OG KANSKJE FIKSE DET

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...