Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilke finurligheter er det du kjøper utenlands du ikke får tak i her da...? Om det ikke er ett alt for privat spørsmål.

Diverse Airsoft utstyr. Merker tydelig at lille Norge er en utkant da ja. Er ikke bare innen den kategorien det er slik da. Vi bor i en utkant, så kan vel egentlig ikke forvente annet.
Lenke til kommentar

Irriterer meg at jeg ikke vet om/når jenter faktisk er interreserte.

Vet ikke hvor gammel du er,men du vil med stor sannsynlighet få høre av en eller annen dame du gikk på skole med,eller noe sånt at hun var drit forelska i deg noen år senere på fest,ute på byen eller noe sånt.

Har skjedd alle mine kompiser,inkludert meg selv.

Og ingen av oss skjønte bæret,for kvinnfolk mener visstnok at du skal skjønne det pga. noen hint,eller noe sånt(whatever)...

Så løsningen er å prøve seg på alt av jenter når man er tenåring,uansett ,alltid.

womans-logic-1.jpg

• Liker 5
Lenke til kommentar

For helvete! Blir så irritert!

Begynner dem forpulte pipingen igjen! Viser seg å være den fjernstyringsboksen som er koblet til noe greier i stikkontaktene for fjernstyrt av og på varmeovn, som står på rommet ved siden av og det lyser oransj ved et trekant tegn. Hva dette betyr må gudene vite, jeez altså! Går ikke an å være stille nå nei..

Edit: fant feilen, den greia i stikkontakten var slått av, så skrudde den på og voila ingen pipelyd.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Tja, når du blir 18 så har forhåpentligvis vokst av deg slikt bråk :)

Kjeften. Kor mange gongar må vi ta opp denne jævla hersketeknikken her? "hurr durr, når du blir eldre forstår du"

"du skjønner det når du vokser opp"

Håper inderlig du var ironisk.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg liker ikke hardstyle, men du kan da ikke si noe på at det visuelle er ganske tøft.

Er det hardstyle de kaller det nå tildags? Jeg hører ikke forskjell på trance, techno, dubstep og whatever, alt høres like ille ut, som 2 brunstige katter i en parringslek med et miksebord.

Ja det visuelle var faktisk litt stilig, hadde på mute og satt å så litt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

FAEN DEN PIPER IGJEN!!

Søstra mi har sikkert skrudd sin av på rommet sitt, helvete. Kan ikke gå inn der må, jeez! Får hente brekkjernet og røske av faenskapet fra veggen og legge den ut.

Edit: eller bare trykke på OK knappen på boksen, ahhh digg<33

Eller ikke! FAEN!

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...