cowboy bob Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 La oss spise bestefar! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 At jeg og kompisen er intressert i samme dame. Men han kjente hu før meg, så av respekt lar jeg hun selvfølgelig være. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 La oss spise bestefar! Juleskinka? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 At jeg og kompisen er intressert i samme dame. Men han kjente hu før meg, så av respekt lar jeg hun selvfølgelig være. Dust. Angrip, drit i vennskapet, og ta henne. Hun er fritt vilt. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Du er en passe stor drittsekk, vet jeg. 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 At jeg og kompisen er intressert i samme dame. Men han kjente hu før meg, så av respekt lar jeg hun selvfølgelig være. Dust. Angrip, drit i vennskapet, og ta henne. Hun er fritt vilt. Eller ikke. Hvorfor skal jeg skape splid mellom meg og en kompis, for en jente jeg mest sansynlig ikke tenker på om 6 mnd? Skjer ikke. Går ann å tenke lengre enn nesa vet du. Hvis du var ironisk, må jeg ta på skepsisbrillene mine. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Jeg har ikke gjort noe som helst i hele dag Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Når facebook sier at du har en ny notification, når du allerede har sett den også de jævla "gutt-jente sidene" eks: Jente: åssen gikk det på tentamen? Gutt: dårlig Jente: hvorfor det? Gutt: jeg klarte bare å se på deg bare de desperate jentene som liker, alltid de samme Endret 28. november 2010 av Arhm 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 At jeg og kompisen er intressert i samme dame. Men han kjente hu før meg, så av respekt lar jeg hun selvfølgelig være. Vent til etter at de har blitt kjærster før legger an på hun 1 Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 At jeg og kompisen er intressert i samme dame. Men han kjente hu før meg, så av respekt lar jeg hun selvfølgelig være. Dust. Angrip, drit i vennskapet, og ta henne. Hun er fritt vilt. Eller ikke. Hvorfor skal jeg skape splid mellom meg og en kompis, for en jente jeg mest sansynlig ikke tenker på om 6 mnd? Skjer ikke. Går ann å tenke lengre enn nesa vet du. Si i fra til kameraten din at du er interresert i ho, og gi han en viss tid han kan ha "førsterett" før du prøver deg. Det burde både unngå konflikt, og være bedre for alle om ho ikke er interresert i han. Jeg vil foreslå frem til julaften, så kan du prøve deg på ho i romjula på fester. Eventuelt frem til nyttår om du vil gi han lenger tid. Om han ikke kan greier å akseptere et slikt forslag er han enten ikke en venn, eller en drittsekk du ikke bør være venn med. Det er tross alt pent gjort av deg å ikke prøve deg med en gang. Det er også mye mulig du gjør vennen din en tjeneste med dette, siden han da ikke kan utsette å prøve seg til det er for sent, og får funnet ut om ho liker han eller ikke. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 At jeg og kompisen er intressert i samme dame. Men han kjente hu før meg, så av respekt lar jeg hun selvfølgelig være. Vent til etter at de har blitt kjærster før legger an på hun Akuratt nå så har de krangla da, så nå prater hun ikke med han - mens jeg sitter å prater med hun. Får litt dårlig samvittighet, selv om jeg ikke har gjort noe galt. Men bare gir faen i hele greia jeg. Det som irriterer meg akuratt nå er fler ting: 1. Jeg har hoven leppe, etter en jeg kyssa igår beit meg HARDT uten forvarsel. Ja, dere hørte riktig. 2. Jeg har en jævla fordypningsoppgave som skal leveres innen imorgen kl 23.55. DEn skal være på 6-8 sider, jeg har 0,5. 3. Filmanalyse, frist til imorgen 11.30. Har ikke gjort noe. Ikke sett filmen en gang. 4. HVEM FAEN SETTER FRISTEN TIL 11.30??? VI HAR JO ANDRE FAG DA FORHELVETE. SOM OM VI FÅR JOBBA NOE MED DEN PÅ SKOLEN?? SETT DEN TIL KVELDEN FØR, NISSELÆRER. 5. Jeg går barbeint, og gidder ikke finne sokker. 6. Grøten jeg nettop spiste, var tørr. 7. Snusen min merkes bare på høyreside. Se punkt 1. 8. At det er skole imorgen. 9. At jeg har pengemangel, og må mest sansynlig mase på alle jeg kjenner som skylder meg, for å få råd til busskort på onsdag. 10. Shuffle på spotify. Den bytta nettop (20 sec siden) til kanskje tidenes verste sang. NEVER AGAIN. 11. Apropos spotify.... vet du hva som er så JÆVLI plagsomt? Hvis du er på fest, og har en PC med musikk.... folk som skal ha på sine sanger HELE fuckings tiden. Og det er de samme hver gang. Men det er jo greit nok. Det som ikke er greit nok er at de FAEN ikke queuer de sangene. Så om du har 3-4 sånne personer da... så hører du kanskje 20 sec av hver sang, før det kommer en enda verre på. 12. Angående punkt 11. Spotify og fest. Altså... hvis hosten har en acc med premium/unlimited som er signed in, så ta så JÆVLI rennafart og DRIT i å logg på din spotify free. INGEN vil høre på den møkkareklamen, mkay?? Kunne sittet i timesvis. 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Du er en passe stor drittsekk, vet jeg. Og ellers har du det bra? Eller ikke. Hvorfor skal jeg skape splid mellom meg og en kompis, for en jente jeg mest sansynlig ikke tenker på om 6 mnd? Skjer ikke. Går ann å tenke lengre enn nesa vet du. Hvis du var ironisk, må jeg ta på skepsisbrillene mine. Ja, jeg var ironisk. Jeg er ikke totalt dust. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Jeej. Jeg er bare i litt dårlig humør nå, heheh. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Når facebook sier at du har en ny notification, når du allerede har sett den også de jævla "gutt-jente sidene" eks: Jente: åssen gikk det på tentamen? Gutt: dårlig Jente: hvorfor det? Gutt: jeg klarte bare å se på deg bare de desperate jentene som liker, alltid de samme Huff... glad det er mindre av det der på facebook enn det var på nettby. Jizez. Og jeg blir flau over den gruppa alle driver å melder seg inn i 2013! Det året legendene fra 95 fyller 18år! Endret 28. november 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Coa Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Du er en passe stor drittsekk, vet jeg. Og ellers har du det bra? Eller ikke. Hvorfor skal jeg skape splid mellom meg og en kompis, for en jente jeg mest sansynlig ikke tenker på om 6 mnd? Skjer ikke. Går ann å tenke lengre enn nesa vet du. Hvis du var ironisk, må jeg ta på skepsisbrillene mine. Ja, jeg var ironisk. Jeg er ikke totalt dust. Du kan ikke være ironisk på nettet, det gjør seg ikke bra i skriftlig. Dessuten kan man aldri vite med 15 åringer. 4 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Kvalitetspost, Ajaco. Mer sånt. Edit: Snakker om den lange, seff. Edit 2: That's what SHE said! Endret 28. november 2010 av CypheroN 1 Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Uff, skole i morra Nei, vent nå litt, jeg har jo fri Lenke til kommentar
majiiis Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 At jeg og kompisen er intressert i samme dame. Men han kjente hu før meg, så av respekt lar jeg hun selvfølgelig være. Vent til etter at de har blitt kjærster før legger an på hun Akuratt nå så har de krangla da, så nå prater hun ikke med han - mens jeg sitter å prater med hun. Får litt dårlig samvittighet, selv om jeg ikke har gjort noe galt. Men bare gir faen i hele greia jeg. Det som irriterer meg akuratt nå er fler ting: 1. Jeg har hoven leppe, etter en jeg kyssa igår beit meg HARDT uten forvarsel. Ja, dere hørte riktig. 2. Jeg har en jævla fordypningsoppgave som skal leveres innen imorgen kl 23.55. DEn skal være på 6-8 sider, jeg har 0,5. 3. Filmanalyse, frist til imorgen 11.30. Har ikke gjort noe. Ikke sett filmen en gang. 4. HVEM FAEN SETTER FRISTEN TIL 11.30??? VI HAR JO ANDRE FAG DA FORHELVETE. SOM OM VI FÅR JOBBA NOE MED DEN PÅ SKOLEN?? SETT DEN TIL KVELDEN FØR, NISSELÆRER. 5. Jeg går barbeint, og gidder ikke finne sokker. 6. Grøten jeg nettop spiste, var tørr. 7. Snusen min merkes bare på høyreside. Se punkt 1. 8. At det er skole imorgen. 9. At jeg har pengemangel, og må mest sansynlig mase på alle jeg kjenner som skylder meg, for å få råd til busskort på onsdag. 10. Shuffle på spotify. Den bytta nettop (20 sec siden) til kanskje tidenes verste sang. NEVER AGAIN. 11. Apropos spotify.... vet du hva som er så JÆVLI plagsomt? Hvis du er på fest, og har en PC med musikk.... folk som skal ha på sine sanger HELE fuckings tiden. Og det er de samme hver gang. Men det er jo greit nok. Det som ikke er greit nok er at de FAEN ikke queuer de sangene. Så om du har 3-4 sånne personer da... så hører du kanskje 20 sec av hver sang, før det kommer en enda verre på. 12. Angående punkt 11. Spotify og fest. Altså... hvis hosten har en acc med premium/unlimited som er signed in, så ta så JÆVLI rennafart og DRIT i å logg på din spotify free. INGEN vil høre på den møkkareklamen, mkay?? Kunne sittet i timesvis. Keep them coming, var ganske så underholdene Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Dessuten kan man aldri vite med 15 åringer. Hahahaha. Grow up. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå