Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

At jeg først nå så at timen jeg har fått hos tannlegen er klokken 08.00. JÆVLA BRA.

NÅ SKAL JEG UT OGSÅ JA, blir jævla bra å stå opp imorgen.

Jeg var også hos tannlegen i dag kl 08. Måtte komme senere på jobb på grunn av det. Joda, måtte vente 30-40 minutter på venterommet. Og er det noe tannleger klarer, så er det det å få deg til å føle deg som et undermenneske. Tennene mine var egentlig helt i orden, men likevel føler jeg meg som en hund der jeg ligger i stolen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tannlegen min greide å sende et brev om undersøkelsestimen til min gamle adresse, så jeg fikk det aldri. Jeg fikk et SMS som varslet meg om timen dagen i forveien. Fristen for å avbestille kostnadsfritt er 24 timer. Når tror du de sender SMS? Jo 23 timer og 58 minutter før.

Lenke til kommentar

Indeed. Kjerringer er verst sammen. Nå vet jeg faktisk at venninna mi er premenstruell rundt disse tider og, så det kan jo ligge litt i det. Ikke at jeg blir noe mindre forbanna av det. Vil fortsatt ha en jævlig god unnskyldning.

En god unnskyldning fra en kvinne,det tror jeg aldri du får. :wee:

Det er jo menn som er de slemme,kvinnfolk er jo så snille at.

Så det er nok bare å innrømme det,det var din skyld.

Så...Når skal du be om unnskyldning?

*Dårlig oppførsel irriterer meg.

Endret av sykkeliten
Lenke til kommentar

Pga en idiot av en far som nektet meg å starte tidlig med lappen sitter jeg her i sommerferien, 3 måneder siden jeg ble atten, bil som står klar, sommerjobb, trening, elendige bussruter alt det obligatoriske ferdig og ikke oppkjøring før i august. Samme greia da jeg skulle ta lett lappen, men da fikk jeg lappen 5 måneder etter 16 års dagen. Frustrerende..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...