Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg over at jeg skulle være helt vilt trøtt idag, selv om jeg la meg tidlig i går og bare spiste sunn kost og hadde normal aktivitet. Var nesten så vilt at jeg ikke orket å trykke meg inn på diskusjon.no her på jobb nå som det er så stille i morgentimene. Akkurat nå = FML, men blir bra om noen timer håper jeg :p

Lenke til kommentar

Invitert på grilling og alkohyler hos ei venninne i går. Ei venninne jeg ville kalt en bestevenn. Vanligvis ordentlig koselig. Vi var en liten gjeng som satt og koste oss til langt på natt, da hun og venninna helt ut av det blå ville ha meg ut. Og de var ikke akkurat hyggelig med å levere ønsket. Jeg husker ikke stort av det, men særlig "Stikk av. Vi vil ikke ha deg her." sitter igjen ennå.

 

Jeg ble forbanna, men som en gentleman gikk jeg bare derifra. Orket ikke høre på verbal mobbing som det der. Hun vet godt hvor lite jeg liker det. Og nå, selv etter å ha sovet fra meg, er jeg fremdeles fly forbanna på henne. Hun sendte meg en melding om at hun ikke mente å være kjip få minutter etter at jeg gikk, men faen heller... Det er ikke akkurat sånn at slike ord bare detter ut av munnen på henne.

 

Kan ikke huske sist jeg var så skuffa som det her engang.

 

Anyways, jeg sa at jeg heller ringer henne når jeg har blitt edru igjen. Skal bli jævlig moro å høre hva hun har å si.

Lenke til kommentar

Invitert på grilling og alkohyler hos ei venninne i går. Ei venninne jeg ville kalt en bestevenn. Vanligvis ordentlig koselig. Vi var en liten gjeng som satt og koste oss til langt på natt, da hun og venninna helt ut av det blå ville ha meg ut. Og de var ikke akkurat hyggelig med å levere ønsket. Jeg husker ikke stort av det, men særlig "Stikk av. Vi vil ikke ha deg her." sitter igjen ennå.

 

Jeg ble forbanna, men som en gentleman gikk jeg bare derifra. Orket ikke høre på verbal mobbing som det der. Hun vet godt hvor lite jeg liker det. Og nå, selv etter å ha sovet fra meg, er jeg fremdeles fly forbanna på henne. Hun sendte meg en melding om at hun ikke mente å være kjip få minutter etter at jeg gikk, men faen heller... Det er ikke akkurat sånn at slike ord bare detter ut av munnen på henne.

 

Kan ikke huske sist jeg var så skuffa som det her engang.

 

Anyways, jeg sa at jeg heller ringer henne når jeg har blitt edru igjen. Skal bli jævlig moro å høre hva hun har å si.

Mensbefengte horekvinnejævler.

Når to kvinnfolk slår seg sammen er det bare å løpe til helvetes avgrunn, for det er bedre der.

 

Søte, snille jenter, where you at?

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...