Diskutant Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Det finnes noe som heter angrerett. Tilogmed etter at den er sendt? Teach me more?... Er j***vlig usikker på detta, tviler på at det funker, dessuten er det et utenlandsselskap Ubetinget angrerett i 14 dager. Ikke åpne pakken. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=gOMhN-hfMtY Irriterer meg at amerikanerne alltid må sensurere så jævlig...hør spesielt mot slutten, er flere sekunder uten noe tekst i det hele tatt :S Tenk å ødelegge en så fantastisk sang på den måten. Burn... Endret 28. juni 2012 av TMB 1 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 (endret) At jeg først nå så at timen jeg har fått hos tannlegen er klokken 08.00. JÆVLA BRA. NÅ SKAL JEG UT OGSÅ JA, blir jævla bra å stå opp imorgen. Endret 28. juni 2012 av Amberlamps Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Når jeg får mindre i lønn enn forventet..... Lenke til kommentar
Fredrinco Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 At jeg ikke tenkte noe på sommerjobb før det var alt for sent Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Litt smått irriterende at jeg ble trekt 2k mer i skatt en det jeg trengte. Vel, får det jo igjen til neste år så kan jo se på det som penger spart Lenke til kommentar
Lami Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Tok nettopp en edderkopp. FAEN jeg hater eddekopper! Får faen ikke sove inatt nå! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Spiders are bros. Why are you killing bros? Eneste edderkoppene jeg ikke kan fordra er de langbeinte tingene med en klump som kropp. Hater dem så jævlig. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Edderkopper? Det er de jævla vepsene som stikker deg bare fordi de ikke liker trynet ditt. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 At jeg ikke tenkte noe på sommerjobb før det var alt for sent Kjenner følelsen. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Å.. Se! Helg.. Regn.. Fuck! 2 Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Irriterer meg over at jeg skulle være helt vilt trøtt idag, selv om jeg la meg tidlig i går og bare spiste sunn kost og hadde normal aktivitet. Var nesten så vilt at jeg ikke orket å trykke meg inn på diskusjon.no her på jobb nå som det er så stille i morgentimene. Akkurat nå = FML, men blir bra om noen timer håper jeg Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Invitert på grilling og alkohyler hos ei venninne i går. Ei venninne jeg ville kalt en bestevenn. Vanligvis ordentlig koselig. Vi var en liten gjeng som satt og koste oss til langt på natt, da hun og venninna helt ut av det blå ville ha meg ut. Og de var ikke akkurat hyggelig med å levere ønsket. Jeg husker ikke stort av det, men særlig "Stikk av. Vi vil ikke ha deg her." sitter igjen ennå. Jeg ble forbanna, men som en gentleman gikk jeg bare derifra. Orket ikke høre på verbal mobbing som det der. Hun vet godt hvor lite jeg liker det. Og nå, selv etter å ha sovet fra meg, er jeg fremdeles fly forbanna på henne. Hun sendte meg en melding om at hun ikke mente å være kjip få minutter etter at jeg gikk, men faen heller... Det er ikke akkurat sånn at slike ord bare detter ut av munnen på henne. Kan ikke huske sist jeg var så skuffa som det her engang. Anyways, jeg sa at jeg heller ringer henne når jeg har blitt edru igjen. Skal bli jævlig moro å høre hva hun har å si. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 At jeg ikke tenkte noe på sommerjobb før det var alt for sent Sommeren over alt? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 (endret) Invitert på grilling og alkohyler hos ei venninne i går. Ei venninne jeg ville kalt en bestevenn. Vanligvis ordentlig koselig. Vi var en liten gjeng som satt og koste oss til langt på natt, da hun og venninna helt ut av det blå ville ha meg ut. Og de var ikke akkurat hyggelig med å levere ønsket. Jeg husker ikke stort av det, men særlig "Stikk av. Vi vil ikke ha deg her." sitter igjen ennå. Jeg ble forbanna, men som en gentleman gikk jeg bare derifra. Orket ikke høre på verbal mobbing som det der. Hun vet godt hvor lite jeg liker det. Og nå, selv etter å ha sovet fra meg, er jeg fremdeles fly forbanna på henne. Hun sendte meg en melding om at hun ikke mente å være kjip få minutter etter at jeg gikk, men faen heller... Det er ikke akkurat sånn at slike ord bare detter ut av munnen på henne. Kan ikke huske sist jeg var så skuffa som det her engang. Anyways, jeg sa at jeg heller ringer henne når jeg har blitt edru igjen. Skal bli jævlig moro å høre hva hun har å si. Mensbefengte horekvinnejævler. Når to kvinnfolk slår seg sammen er det bare å løpe til helvetes avgrunn, for det er bedre der. Søte, snille jenter, where you at? Endret 29. juni 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Indeed. Kjerringer er verst sammen. Nå vet jeg faktisk at venninna mi er premenstruell rundt disse tider og, så det kan jo ligge litt i det. Ikke at jeg blir noe mindre forbanna av det. Vil fortsatt ha en jævlig god unnskyldning. Lenke til kommentar
Fredrinco Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 At jeg ikke tenkte noe på sommerjobb før det var alt for sent Sommeren over alt? Seint ute, så alt er vel tatt Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Utenlandske nettbutikker som ikke kan merke pakker skikkelig, så jeg får et styr med fortollinga. nei, det er ikke et alternativ å handle innenlands, de selger jo ingenting her til lands. Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Hvilke finurligheter er det du kjøper utenlands du ikke får tak i her da...? Om det ikke er ett alt for privat spørsmål. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Skal bli jævlig moro å høre hva hun har å si. Informer oss. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå