Hyperio Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Postmannen som alltid er så j*vla sein! Hvis han alltid er sein er du vel bare uheldig med tanke på ruten. Der jeg bodde før kom ikke posten før klokken 14-15 ish. Men når posten pleier å komme 11-12 tiden, også ser du en ny dude på ruta så kommer den 13-14 tiden, da er den vel sein? Ærlig talt, har du ikke noe annet å gjøre enn å vente på posten? Posten har en slags garanti på at ruta skal være ferdigkjørt innen kl. 16. Du bor nok bare et stykke ut i ruta. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Han venter på ei pakke. Ta hintet. 5 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Han venter på ei pakke. Ta hintet. Og det er kjipt å vente på pakker, synes det selv, men når posten har frist til kl 16 med å kjøre ut vanlige pakker og brev, så må man forholde seg til det. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Jeg må gi meg med å spille BF3 rett før jeg skal legge meg. Jeg blir iltrende sint og fly forbanna hver eneste gang. Moro å stikke en skulder frem i et halvt sekund, bli pepret fra alle kanter og så legge meg ned og dø en meter innenfor veggen igjen med takk til hva som kun kan skyldes lag. 25ms for faen. Dø! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Jeg må gi meg med å spille BF3 rett før jeg skal legge meg. Jeg blir iltrende sint og fly forbanna hver eneste gang. Moro å stikke en skulder frem i et halvt sekund, bli pepret fra alle kanter og så legge meg ned og dø en meter innenfor veggen igjen med takk til hva som kun kan skyldes lag. 25ms for faen. Dø! Prøv Civ V på Emperor. Just one more turn, samtidig som eg vil voldta Napoleon med hans egne føter. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Mange som ikke skjønner hvor mentalt forferdelig det er å vente på en pakke. Jeg voldtar F5-knappen min hver gang. Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 At jeg står opp klokka 4, å sier til meg selv "idag er det til sengs klokka 9, seinest(!)", men når klokka allikevel hver helsikes dag passerer 11 tenker jeg "faen, ble seint idag å -.-" Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 At jeg står opp klokka 4, å sier til meg selv "idag er det til sengs klokka 9, seinest(!)", men når klokka allikevel hver helsikes dag passerer 11 tenker jeg "faen, ble seint idag å -.-" Er jeg blitt schizo? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 (endret) ... Edit: Så ikke siste siden Endret 27. juni 2012 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Mange som ikke skjønner hvor mentalt forferdelig det er å vente på en pakke. Jeg voldtar F5-knappen min hver gang. Er da faen ikke så vanskelig å vente? Har nok bestilt langt flere pakker enn deg, og føler ikke for å voldta F5-tasten, eller noe annet bare for å få pakken NØYAKTIG idet den kommer til posten. Nei vettu hva, faktisk kan det gå en hel uke før jeg henter pakken min på posten. At jeg står opp klokka 4, å sier til meg selv "idag er det til sengs klokka 9, seinest(!)", men når klokka allikevel hver helsikes dag passerer 11 tenker jeg "faen, ble seint idag å -.-" Det der høres fryktelig kjent ut... 1 Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 (endret) Mange som ikke skjønner hvor mentalt forferdelig det er å vente på en pakke. Jeg voldtar F5-knappen min hver gang. Er da faen ikke så vanskelig å vente? Har nok bestilt langt flere pakker enn deg, og føler ikke for å voldta F5-tasten, eller noe annet bare for å få pakken NØYAKTIG idet den kommer til posten. Nei vettu hva, faktisk kan det gå en hel uke før jeg henter pakken min på posten. At jeg står opp klokka 4, å sier til meg selv "idag er det til sengs klokka 9, seinest(!)", men når klokka allikevel hver helsikes dag passerer 11 tenker jeg "faen, ble seint idag å -.-" Det der høres fryktelig kjent ut... Kids altså... Helt enig i det du sier, selv har jeg opplevd at pakker har blitt sendt tilbake fordi jeg glemmer dem, er dog sjelden da. Men pleier ALLTID å få 2 varsler av Posten før jeg henter pakken. Er vel fordi jeg har mer å glede meg over enn bare nye datadeler Endret 27. juni 2012 av IceBlitz Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Når jeg hører meldingslyd, men så er det bare spam mail. Når jeg får mail fra youtube, så er det bare "Youtube digest". Når jeg får notifications på diskusjon, så er jeg ikke quoted direkte. Når jeg får notifications på facebook, så er det bare gruppedrit. SKUFFA. 1 Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 (endret) Når jeg hører meldingslyd, men så er det bare spam mail. Når jeg får mail fra youtube, så er det bare "Youtube digest". Når jeg får notifications på diskusjon, så er jeg ikke quoted direkte. Når jeg får notifications på facebook, så er det bare gruppedrit. SKUFFA. Endret 27. juni 2012 av IceBlitz Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Til han over: Ugh.. Og til han som hadde driti ned dassen på treningssenteret og i tillegg brukt børsten nedi der: Æsj. Og til katten som har funnet ut at rett utenfor vinduet mitt (kjellervinduet) er et fint toalett. Drittpost. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Strø hvitt pepper utenfor, og dynk området med Salmiakk. Katten holde seg borte ihvertfall til neste regnskyll. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Når jeg hører meldingslyd, men så er det bare spam mail. Når jeg får mail fra youtube, så er det bare "Youtube digest". Når jeg får notifications på diskusjon, så er jeg ikke quoted direkte. Når jeg får notifications på facebook, så er det bare gruppedrit. SKUFFA. Uten navn.png foreveralone.png Formulerte meg kanskje litt feil. Mente at det er irriterende de gangene det bare er basj. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Irriterer meg at værgudene troller for tida. Fint vær i ukedagene, så kommer helga så er det plutselig skikkelig dritvær. Når mandagen kommer så er det full solsteik igjen. 2 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Irriterer meg at værgudene troller for tida. Fint vær i ukedagene, så kommer helga så er det plutselig skikkelig dritvær. Når mandagen kommer så er det full solsteik igjen. Ting som ikke går din vei != trolling. Akkurat det samme som å si at alle som er uenig med deg troller det der. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Irriterer meg at værgudene troller for tida. Fint vær i ukedagene, så kommer helga så er det plutselig skikkelig dritvær. Når mandagen kommer så er det full solsteik igjen. Bergen eller? Men enig. Er jævla irriterende! Blir så pissed! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå