Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaok. Noen er bare ikke like raske som andre. Og andre har gjerne gått samme ruta i 20 år osv.

 

Men seriøst, får du post?

 

Nei noen ganger får jeg ikke det. Noen ganger virker det som om han bare dropper noen gater for å samle det opp igjen til dagen derpå, som er SUPERIRRITERENDE når jeg venter viktig post!

Lenke til kommentar

Denne forpulte, klamydia-befengte dritten her:

 

http://www.vg.no/spo...?artid=10066448

 

Skulle faen meg ha slitt henne i stykker mellom 4 ville hester uten at det hadde dydd meg 5 jævla øre! :realmad:

Hadde dette vært Irak hadde hun vært skutt og/eller steinet for sin pengegriskhet og lagt i massegrav!!!!!

 

Amerikanere type rednecks irriterer meg noe insindethelvete mye. Mer lavpannete idioter skal du leite lenge etter.

 

----------------

Edit:

 

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/paven/artikkel.php?artid=10066441

 

Men det å forgripe seg små gutter er heeeelt greit, religion irriterer meg noe så inni granskaugen.

Endret av Lolliken
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Postmannen som alltid er så j*vla sein!

Hvis han alltid er sein er du vel bare uheldig med tanke på ruten.

Der jeg bodde før kom ikke posten før klokken 14-15 ish.

 

Hemhem, her kommer den klokka fire :hm:

Lenke til kommentar

Likte hvordan det fungerte i Grimstad da man ofte fikk posten 1-2 dager etter at den ble sendt. Da kom ikke pakker før mellom 15:00 og 17:00 og derfor rakk posten å komme til Kristiansand og mot Grimstad før siste transport gikk for dagen.

 

En anen ting som irriterer meg med posten nå er at de klarte å fucke opp hele pakkesendingen min. Bestilte ny telefon forrige uke og den ble sendt dagen etter fra Telenor. Deretter sto den fast i Stokke i 3 dager! uten å bevege seg. Jeg viste ikke hvorfor før jeg sjekket på jobb i dag. Tydeligvis har pakken havnet på en fakturasjekk. Dette på en pakke som var forhåndsbetalt. Får håpe jeg får pakken i morgen, men kjenner jeg posten rett så skjer ikke det. Den er i drammen nå og skal vestover mot Kongsberg. Skal banne en femmer på at de klarer å sende den mot Oslo og tilbake til Drammen i morgen slik at den ender opp i Drammen igjen. Første mulighet for Tollpost eller andre tjenester her jeg bor hopper jeg på. Er lei den elendige leveringstiden til Posten.

Lenke til kommentar

De trenger vel ikke ha den ute før 1700? Her kommer den ca 1300. Kanskje litt før.

 

Om det virkelig er viktig for deg å få posten de timene tidligere så kan du vel kanskje godsnakke med postmannen og finne ut hvor han starter ruta og møte ham der om du vet du får noe?

 

Det har jeg faktisk prøvd før, han nektet og utlevere noe post før vi var på tomta mi.

Lenke til kommentar

Ikke rart, posten ligger sortert i rekkefølge etter ruta, og mange har vel rett og slett ikke tid til å begynne å grave etter post til hver person som kommer å spør.

Om det er så utrolig viktig å få posten tidlig så kan du jo ordne deg en postboks. Der får du den ferdig sortert kl 08 eller 09.

Endret av Apox
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...