Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sendt meldinger med telefon, mora mi sprø og graver om hvem jeg har sendt de til... Det er greit at du spør om jeg har sendt de men faen da, jeg er LITT sosial selv om jeg liker meg foran dataen...

Hahaha, har vi samme mor? Lol!

Lenke til kommentar

Utlendinger som ikke kan norsk selv om de har vært her i 10 år+

og bare lever på staten..

De som faktisk gjør en jobb og har fått litt norskkunnskaper har jeg ikke noe imot.

Tiggerne som forsøpler gatene i en ellers fin by har jeg ikke noe til overs for......

• Liker 3
Lenke til kommentar
Folk som surver over at det er agurknytt i mediene nå. Er det virkelig så jævlig ille at nyhetene ikke er kun massedrap, mord, voldtekt, sport og overfall?

Klager folk fortsatt over dette?

Jeg klager over agurknytt hele året, jeg. Avisene ligner mer på YouTube-kanaler enn nyhetsformidlere.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Har slutta totalt å lese aviser selv med unntak for lokalavisen, og en titt innom aftenposten.no om jeg virkelig kjeder meg. Får vite de viktige nyhetene gjennom andre folk enten jeg vil eller ikke uansett. Resten av mølet de propper avisene fulle med gir jeg blaffen i. De fyller dem opp med drit kun for å ha noe å selge.

Lenke til kommentar

Postmannen som alltid er så j*vla sein!

Hvis han alltid er sein er du vel bare uheldig med tanke på ruten.

Der jeg bodde før kom ikke posten før klokken 14-15 ish.

Men når posten pleier å komme 11-12 tiden, også ser du en ny dude på ruta så kommer den 13-14 tiden, da er den vel sein?

Lenke til kommentar

Kanskje han nye duden på ruta trenger litt innkjøringstid fordi han er en stakkars sommervikar? Eller kanskje han ikke kjører den på samme måte som han forrige?

Han forrige var awesome han nye er loka, kommer til upresise tider og han kommer seeent, fomler mye. Og nei han ekke sommervirkar dette startet i mai og holder på enda!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...