Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Relativt til prisen Apple ber om er det drittmaskiner de selger, i forhold til alternativene. Uten å tenke på pris er maskinene helt greie, og ypperlig til det meste av kreativt arbeid. Men jeg tar heller en helt åpen maskin som kjører Windows.

 

inb4 jeg blir lekset opp om at Linux er enda bedre enn Windows igjen.

Lenke til kommentar

At folk skal rakke ned på Apple bare fordi at de ikke har råd til og kjøpe de betyr ikke at det er en drittmaskin :D

 

Typisk utsagn fra en kiddo som endelig har fått seg et Apple produkt. Du må ikke tro at grunnen til at folk ikke kjøper produktene dems bare fordi de ikke har råd (kanskje dette er grunnen til noen men).

Apple produkter som iPhone koster pittelitt mer enn andre telefoner, men du må ikke komme her og tro du er tøff og tro du har mer penger enn alle andre bare fordi du eier et Apple produkt.

 

Eneste Apple produktene jeg eier er et par "gamle" iPod'er, iTouch og iPad. Jeg har råd til å kjøpe titals iMac'er, gjør jeg det? Nei, fordi jeg kan kjøpe mye annet istedenfor, og som er 10x ganger fetere.

Endret av Lami
  • Liker 3
Lenke til kommentar

At folk skal rakke ned på Apple bare fordi at de ikke har råd til og kjøpe de betyr ikke at det er en drittmaskin :D

 

Incoming shitstorm.

 

Brb, skal hente popcorn.

 

Haha, akkurat som jeg ville se, kom mange med en gang for å rakke ned på Mac :-D

Og jeg er ikke en kiddo som akkurat har fått råd til og kjøpe med en Mac, hatt det i mange år :-)

Lenke til kommentar

At folk skal rakke ned på Apple bare fordi at de ikke har råd til og kjøpe de betyr ikke at det er en drittmaskin :D

 

Jeg er ikke glad i verken produktene til Apple, OSet deres eller Apple generelt, men jeg har en påstand.

 

Apple sine MacBook's er gode maskiner som koster omtrent det samme som en business laptop av en annen produsent, pluss-minus ett par tusen. Unntaket vil være den nye MBP-en, fordi den har drøssevis av problemer og er vanskelig å fikse.

Lenke til kommentar

Sandøya i Trøndelag er til salgs... For 2 millioner!

 

Hadde jeg hatt fast jobb skulle jeg tatt opp lån og kjøpt hele fuckings øya. TENK Å HA SIN EGEN ØY?

Kunne levd der for alltid og dødd som en lykkelig mann.

 

Irriterer meg at jeg ikke har mulighet til å ta opp lån, og skape tidenes ferieparadis.

 

Irriterer meg også at pappa har begynt å se på vannski uten at jeg har ytret ønske om å stå på det. Han kommer til å ta livet mitt.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Mister kontakt med flere og flere venner som jeg hadde mye kontakt med før. Jeg misliker faen meg følelsen av å ikke ha noe å si når jeg er i nærværet av andre mennesker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...