Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Jeg hater automatiske videosnutter som starter i det jeg trykker meg inn på artikler på nettaviser.

 

Vært å lest på Dagbladet, du også? Som om ikke den videospilleren deres var dårlig nok fra før av, nå har de faktisk gjort den verre. Den eneste måten den kan bli enda med håpløs på er vist den gir deg syfilis hver gang du ser en video.

 

 

Dagbladet, ja.

Ikke nok med at flere av videoene ikke lar seg åpne i Chrome, så jeg må ha en annen nettleser i tillegg...

Men det som irriterer mest, er fristende overskrifter i Utøya-saken.

Når jeg trykker på linken, er det ingen tekst der, kun en video.

Og siden det ikke er live-sending akkurat nå, har Dagbladet bestemt at det er lurt å sprenge ørene mine med en høy pipetone i stedet.

En høy, kontinuerlig pipetone i stedet for live stream fra rettssaken.

 

VG er utrolig mye bedre enn Dagbladet. Dagbladet er Se & Hør.

Når VG rapporterer den samme saken, har de faktisk tatt seg bryet med å skrive artikkel, i stedet for å ta meg til en samleside med inaktive streamer.

Endret av Mannen med ljåen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aner ikke hva jeg skal ønske meg til bursdagen om 2 dager! :hm:

 

Buhu.. Hva med å være fornøyd med hva du har?

Haha, seriøst?

Blir like dumt som om dette hadde hendt:

Lotto-dama: "Ka ska du bruk de her pengan på?"

Lottovinner: "Aner ikke, det er så mye penger!"

Lotto-dama: "KA ME Å HÅLL KJEFT Å VER FORNØGD MED DET DU HAR??"

 

Trur du treng ein kjeks. Få opp blodsukkeret litt. Slutt å runk jantelova. Det er forventa at folk får ting i bursdagsgåve, og det er igjen forventa at du gir gåver tilbake når dei har bursdag. Men neida, folk kan tydeligvis berre vere fornøgde, fordi dei ikkje fortenar noko meir enn det dei har.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Haha, seriøst?

Blir like dumt som om dette hadde hendt:

Lotto-dama: "Ka ska du bruk de her pengan på?"

Lottovinner: "Aner ikke, det er så mye penger!"

Lotto-dama: "KA ME Å HÅLL KJEFT Å VER FORNØGD MED DET DU HAR??"

 

Trur du treng ein kjeks. Få opp blodsukkeret litt. Slutt å runk jantelova. Det er forventa at folk får ting i bursdagsgåve, og det er igjen forventa at du gir gåver tilbake når dei har bursdag. Men neida, folk kan tydeligvis berre vere fornøgde, fordi dei ikkje fortenar noko meir enn det dei har.

 

:love:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tenk på de fattige barna i afrika. Du kan ønske at bursdagsgavene kan gå til dem.

Irriterer meg at det alltid er noen som skal dra opp "tenk på barna i Afrika"-argumentet i slike diskusjoner.
Lenke til kommentar

Helt enig. Utrolig irriterende å høre.

 

Vi bor ikke i Afrika, OKAY!? Hvis du tenker sånn på barna i Afrika synes jeg du skal ta med deg huset/leiligheten/whatever du bor i, med alle tingene du eier, og gi til barna og folkene der nede.

 

Føler du virker litt egoistisk her. Du kan tenke litt på andre mennesker også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helt enig. Utrolig irriterende å høre.

 

Vi bor ikke i Afrika, OKAY!? Hvis du tenker sånn på barna i Afrika synes jeg du skal ta med deg huset/leiligheten/whatever du bor i, med alle tingene du eier, og gi til barna og folkene der nede.

 

Poster du på diskusjon bare for å bli butthurt eller?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...