Mannen med ljåen Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 (endret) Jeg hater automatiske videosnutter som starter i det jeg trykker meg inn på artikler på nettaviser. Vært å lest på Dagbladet, du også? Som om ikke den videospilleren deres var dårlig nok fra før av, nå har de faktisk gjort den verre. Den eneste måten den kan bli enda med håpløs på er vist den gir deg syfilis hver gang du ser en video. Dagbladet, ja. Ikke nok med at flere av videoene ikke lar seg åpne i Chrome, så jeg må ha en annen nettleser i tillegg... Men det som irriterer mest, er fristende overskrifter i Utøya-saken. Når jeg trykker på linken, er det ingen tekst der, kun en video. Og siden det ikke er live-sending akkurat nå, har Dagbladet bestemt at det er lurt å sprenge ørene mine med en høy pipetone i stedet. En høy, kontinuerlig pipetone i stedet for live stream fra rettssaken. VG er utrolig mye bedre enn Dagbladet. Dagbladet er Se & Hør. Når VG rapporterer den samme saken, har de faktisk tatt seg bryet med å skrive artikkel, i stedet for å ta meg til en samleside med inaktive streamer. Endret 24. juni 2012 av Mannen med ljåen 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Aner ikke hva jeg skal ønske meg til bursdagen om 2 dager! Buhu.. Hva med å være fornøyd med hva du har? Haha, seriøst? Blir like dumt som om dette hadde hendt: Lotto-dama: "Ka ska du bruk de her pengan på?" Lottovinner: "Aner ikke, det er så mye penger!" Lotto-dama: "KA ME Å HÅLL KJEFT Å VER FORNØGD MED DET DU HAR??" Trur du treng ein kjeks. Få opp blodsukkeret litt. Slutt å runk jantelova. Det er forventa at folk får ting i bursdagsgåve, og det er igjen forventa at du gir gåver tilbake når dei har bursdag. Men neida, folk kan tydeligvis berre vere fornøgde, fordi dei ikkje fortenar noko meir enn det dei har. 6 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Tenk på de fattige barna i afrika. Du kan ønske at bursdagsgavene kan gå til dem. 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 nei, det er ikke det samme i det HELETATT.. lol... Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Haha, seriøst? Blir like dumt som om dette hadde hendt: Lotto-dama: "Ka ska du bruk de her pengan på?" Lottovinner: "Aner ikke, det er så mye penger!" Lotto-dama: "KA ME Å HÅLL KJEFT Å VER FORNØGD MED DET DU HAR??" Trur du treng ein kjeks. Få opp blodsukkeret litt. Slutt å runk jantelova. Det er forventa at folk får ting i bursdagsgåve, og det er igjen forventa at du gir gåver tilbake når dei har bursdag. Men neida, folk kan tydeligvis berre vere fornøgde, fordi dei ikkje fortenar noko meir enn det dei har. 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Tenk på de fattige barna i afrika. Du kan ønske at bursdagsgavene kan gå til dem. Irriterer meg at det alltid er noen som skal dra opp "tenk på barna i Afrika"-argumentet i slike diskusjoner. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Helt enig. Utrolig irriterende å høre. Vi bor ikke i Afrika, OKAY!? Hvis du tenker sånn på barna i Afrika synes jeg du skal ta med deg huset/leiligheten/whatever du bor i, med alle tingene du eier, og gi til barna og folkene der nede. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Helt enig. Utrolig irriterende å høre. Vi bor ikke i Afrika, OKAY!? Hvis du tenker sånn på barna i Afrika synes jeg du skal ta med deg huset/leiligheten/whatever du bor i, med alle tingene du eier, og gi til barna og folkene der nede. Føler du virker litt egoistisk her. Du kan tenke litt på andre mennesker også. 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Helt enig. Utrolig irriterende å høre. Vi bor ikke i Afrika, OKAY!? Hvis du tenker sånn på barna i Afrika synes jeg du skal ta med deg huset/leiligheten/whatever du bor i, med alle tingene du eier, og gi til barna og folkene der nede. Poster du på diskusjon bare for å bli butthurt eller? 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Når det postes bilder i bildehumortåden som jeg ikke forstår. Så irriterende. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 (endret) gjjyg Endret 26. august 2013 av kris98 Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Grrrr... Deus Ex vil ikke starte... "Failed to find Steam" Brenn. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 For mange timer på fjellet og i båt i godvær har gitt meg hud som en sherpa. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 http://www.dagbladet.no/2012/06/25/nyheter/skyting/innenriks/oslo/22274054/ At folk som dette ikke blir kasta ut av landet med en gang. 3 Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 http://www.dagbladet.../oslo/22274054/ At folk som dette ikke blir kasta ut av landet med en gang. Lord of the flies kommer inn i skallen på meg. Plasser faenskapet på en øy og la de plukke hverandre av en etter en. 3 Lenke til kommentar
Ukens Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Irriterer meg over at kaffemaskinen på jobb er tom for kaffe! Glad sak: Er glad for at jeg fikk igjen mye på skatten. Irriterer meg over at mini banken f*** ikke fungerer.... Lenke til kommentar
Fredrinco Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 At jeg ikke finner på noe å gjøre ute når det er fint vær... Lenke til kommentar
Salior Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 At folk skal rakke ned på Apple bare fordi at de ikke har råd til og kjøpe de betyr ikke at det er en drittmaskin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå