Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Posten sin sendingrute er dårlig nok til å ta selvmord av. Jeg bor da i nærheten av Kongsberg som er til vest. Pakker fra Komplett blir da sendt inn til postterminalen på Stokke. Fra stokke går pakken opp til Drammen. Dette tar da 1 dag. Fra Drammen går pakken østover og inn til sentralen i Oslo?. Dette tar da en dag til og vi er på 2 dager totalt. Den vil så gå fra Oslo og tilbake til Drammen. 3 Dager totalt. Ofte går ikke pakken videre fra Drammen med en gang og blir liggende der en dag ekstra. Det tar da 4 dager å få en pakke som det kunne ha tatt 2 dager og få BARE fordi posten er helt idiot i huet. Hva faen skal den pakken innom Oslo for? Det er jo ingen vits i å bruke 2 ekstra dager på å sende en pakke bare fordi den må innom hovedterminalen til posten når den like gjerne kan gå rett fra Drammen og til meg. Idioti på sitt verste og jeg håper Tollpost og andre aktører blir mer aktuelle for meg fordi posten består bare av en gjeng med idioter.

Lenke til kommentar

Minecraft Texturepacks som ikke gidder å funker som de skal.

Du ser store streker etc i den eller :?

Eddit;

Siden vi snakker om posten..

Kom innom der da pakken min hadde kommet, siden det var 2timer igjenn og ingen kunder, ville de ikke gi meg pakken min som lå i en container som nettopp hadde kommet..

For noen tullinger.

Endret av Woltox
Lenke til kommentar

Ahh, yes.

Selvfølgelig, en nettside som krever FUCKINGS JAVASCRIPT for å vise artikkelen.

all of my why.

De bruker javascript og server-side kode til å generere unike adreser til reklamebannere så de skal bli vanskeligere å blokkere, virker de som. Alt annet generers sikketrt også delvis ved hjelp av js. Med tanket på nnholdet på siden, er det liten grunn til å tro at det tekniske er bedre tatt hån om. Udugelighet og idioti er gjerne noe som gjennomsyrer en bedrift/arbeidsplass. Det er også grunnen til at jeg valgt å ikke handle hos Proshop sist likevel. Ny nettbutikk som i tillegg sender alle persnopplysninger, epostadesse og passord over usikret http. Legg til at handlevogninnholdet forsvinner av seg selv på to sekunder, at siden er et mareritt hva gjelder navigering, og at den rett og slett er kjip utseendemessig. Hjelper ikke hvor lenge de sier at de har drevet en ledende nettbutikk i Danmark, udugelige er de uansett. Lurer på hva sjansene er for at passord også lagres i klartekst, og sendes tilo eg på mail om du har glemt det...
Lenke til kommentar

Lurer på hva sjansene er for at passord også lagres i klartekst, og sendes tilo eg på mail om du har glemt det...

Registrerte meg på MyAnimeList og fikk passordet mitt sendt til meg i klartekst ved registrering.

M8lm1.gif

• Liker 2
Lenke til kommentar

At jeg ikke har tillatelse til å forlate rommet mitt siden jeg spurte "om å låne penger til å stikke på narkisfest."

Spurte om jeg kunne låne litt penger for å ta ferge til en fest sammen med mange av mine beste venner, men fordi en av dem har et rykte på seg for å røyke gress må jeg nå sitte her resten av kvelden.

Lenke til kommentar

At jeg ikke har tillatelse til å forlate rommet mitt siden jeg spurte "om å låne penger til å stikke på narkisfest."

Spurte om jeg kunne låne litt penger for å ta ferge til en fest sammen med mange av mine beste venner, men fordi en av dem har et rykte på seg for å røyke gress må jeg nå sitte her resten av kvelden.

Uff! Hardt liv. Sikkert kjipt akkurat nå, men når du vokser opp kommer du til å takke dem for å ha reddet livet ditt.

Lenke til kommentar

Forbanna føflekker. Mange skal jeg ha, 1000.. Så jævla stygt. Kan faen ikke gå med tskjorte og vise musklene uten å være flau over drittene på armene. :(

Sku vært en type skreller som man kunne bruke til å skrelle av hele huden, noe ala potetskreller.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...