Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Tro det eller ei, men det er ikke alle som bare får penger til random ting ved å spørre. Mange får f. eks ukepenger og må selv lære seg å bruke disse fornuftig. Dette er forøvrig den mest logiske måten å fordele penger til barn og unge på, å få penger når man spør gjør at man er dårlig forberedt videre i livet.

 

Also, kan hende de ikke har lyst.

Joa, men du har jo også de som ikke synes det er så mye å betale 360,- en gang i året for noe som er sinnsykt morsomt for alle, og derfor er det ingen problem for de.

Også har du de som du nevner, men jeg synes det blir litt teit hvis man ikke får låne penger av foreldrene heller, og har man gjeld å betale så kan vel foreldrene hjelpe til med det.

 

Er bare teit å ikke gå gjøre noe gøyalt 1 gang i år pga man har gjeld/ikke penger.

 

Og at de sikkert ikke har lyst, men de fleste jeg spurte om å bli med hadde lyst..

Morsom du.

 

Du er morsom. Hever ut det ene og sier at jeg er morsom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta å roan ok? Det er ikke så jævli vittig som du skal ha det til med det "what the fuck.." bildet.

 

Jeg mente selvfølgelig hvis man har lyst å gjøre noe gøyalt en gang i året og har gjeld/ikke penger, SÅ burde foreldrene gi/låner penger til de. For at barna skal ha det gøy.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Har lyst på ny mobil og ny hardware til pcen, men vet ikke hva jeg skal kjøpe. Har råd til begge deler, men vet ikke om jeg har så lyst til å punge ut 400 kroner i måneden for telefon. Ei heller vet jeg ikke om jeg egentlig har behov for ny hardware til pcen heller da jeg har sitti klar med kjøp knappen i flere uker, men enda ikke brukt den. Noen må gjøre valget for meg...

 

Jeg sitter fortsatt med Radeon 5870. Har ingen planer om å oppgradere så lenge FGLRX ikke går meg på nervene.

 

Ta å roan ok? Det er ikke så jævli vittig som du skal ha det til med det "what the fuck.." bildet.

 

Jeg mente selvfølgelig hvis man har lyst å gjøre noe gøyalt en gang i året og har gjeld/ikke penger, SÅ burde foreldrene gi/låner penger til de. For at barna skal ha det gøy.

 

Ikke alle er en bortskjemt nisse.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Oi så bortskjemt. Må passe på å ikke gi barnet ditt 360,- for at h*n skal ha det gøy for siste gang, nei uff.

 

Men jeg er enig, prisene på reball er jævla dyrt her. Selv betaler jeg 8000kr i året for medlemskap og bra utstyr tilsammen nytt koster rundt 10k, lett 15-16k for beste.

 

Men jeg driver med en sport jeg synes er dritgøy, det er det viktigste.

 

Så skulle hallen legges ned og synes kompisene mine burde få penger en siste gang før de forsvinner uansett om de selv ikke har penger&gjeld.

Lenke til kommentar

Oi så bortskjemt. Må passe på å ikke gi barnet ditt 360,- for at h*n skal ha det gøy for siste gang, nei uff.

 

Men jeg er enig, prisene på reball er jævla dyrt her. Selv betaler jeg 8000kr i året for medlemskap og bra utstyr tilsammen nytt koster rundt 10k, lett 15-16k for beste.

 

Men jeg driver med en sport jeg synes er dritgøy, det er det viktigste.

 

Så skulle hallen legges ned og synes kompisene mine burde få penger en siste gang før de forsvinner uansett om de selv ikke har penger&gjeld.

stoner-sloth-meme-generator-its-k-bro-just-chill-out-49c446.jpg?1329105362.jpg
Lenke til kommentar

At alle jævla udugelige kinasjapper (eller tabletprodusenter) Oppgir at 4:3-tablets er 16:9. Gaaah. D'ække råkket saiens liksom.

Det er derfor Gnusmas S3000 med satelittmotaker og mikrobølgeovn koster 10 ganger mindre enn Samsung S3... De bare dikter opp specs og stikker av med pengene.

Lenke til kommentar

: http://www.kjendis.n...owell/22245865/

 

Her sier Cheryl cole i et intervju om SImon Cowell "I tell you one thing he can kiss"

- Som i "He can kiss my ass"

 

Dette velger Dagbladet å oversette til "Vel, han kan kysse," og gjør en sak ut av det hele. Hvis det faktisk var det hun mente hadde jo dette vært gigantiske kjendis nyheter, Har cheryl cole og Simon Cowell rotet rundt?? wooow shit!!!

 

Er det mulig? De klarer jo faktisk å vri mening i intervjuet helt rundt, er dette menneskene som skal formidle internasjonale nyheter til det norske folk? inb4 åhh kjendis nyheter, loolololol...

Endret av Carlgutt
  • Liker 1
Lenke til kommentar

SNORRE SCHJØNBERG (kopierte fra siden, derfor caps) har i det siste skrevet flere artikler om ting fra USA. I samtlige artikler har han prestert å oversette feil.

 

I en artikkel, kan man se videoen om åssen McDonalds lager produktbildene sine, hvor man kan tydelig både se og høre at de lager ny burger for å vise forskjellen på en burger de kjøpte i begynnelsen av videoen.

I en artikkel som handler om en modifisert utgave av et AR-15, presterer han å tolke "Ninja Tactical Zombie Destroyer" til "ninjazombie."

 

Også har man den artikkelen Carlgutt nevnte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Når gode kamerater ut av ren latskap ikke gidder å møte opp på skoleavslutningen i 3. året vgs. :(

Her har man liksom gått i samme klasse i flere år, knyttet gode bekjentskap med folk som nå går hver sin vei, og så velger de å ditche hele gjengen? Faen ass. Jævla latsabber. De har 3 kilometer til skolen! Det er en gå-avstand for brilles brente banankake svarte hælvete.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...