Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Kan hende en ny vifte eller kjøler kan være hakket billigere?
Tror kanskje jeg misformulerte meg litt. Er ikke derfor jeg har bestilt ny PC. Dette er en PC som begynner å dra på årene, og jeg har hatt lyst på noe kraftigere ganske lenge. Hvis problemet fortsetter, blir det nok en ny vifte, og så blir den arvet bort til noen av mine yngre familiemedlemmer. :wee:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror jeg eksploderer snart. PC-en min skrur seg bare av i tide og utide. Midt i når jeg er i et spill så går den bare i svart, og jeg må skru den på igjen. Tror jeg snart hiver DRITTEN ut av vinduet. Ny PC er bestilt...

Windows.

PEBKAC.

Lenke til kommentar

Aktivisme generelt. Det bare noe så selvgodt og kleint med det at jeg ikke takler å være rundt aktivister av noe slag. "Jeg har rett! Jeg er moralsk overlegen! Jeg kan gjøre hva jeg vil for jeg handler i rettferdighetens navn!" Det er viktig å sørge for at denne typen mennesker får minst mulig innflytelse i samfunnet og det beste våpenet er latterliggjøring.

Endret av Spartapus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Generelt sett å bli prakka ned på av at det å kaste daspapir i skauen gjør deg til fanden sjæl, eller om du ikke kjører Toyota Prius (som egentlig er en av verdens mest miljøfarlige biler om du tar med produksjonen av 1 slik bil) er du et utysje :p

Er vel egentlig aktivister generelt, neste på lista er Dyreaktivister vil jeg si (elsker selv dyr over det meste) men ser ikke helt greia med å spise kaninfor å smøre seg selv in i blod, for så å ligge naked i et bur som en protest.

*shrug*

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tingen med å ligge naken og slikt, er for å skape PR. Oppmerksomhet.

Argumentene deres er tynne og baserer seg på følelser ala "dakar lille dyret". De har ingen hard vitenskap som støtter deres sak.

Vitenskap skal være hard. Hard som ***** min.

Problemet er vel at ren empirisk deduksjon ikke er anvendbart i etiske spørsmål. Det blir mer en diskusjon om verdier, og da er man fort inne i en livssynsdebatt.

Lenke til kommentar

Folk som dømmer utroskap usannsynlig hardt.

Som om det er universelle regler for hvordan menneskelige relasjoner skal være.

Det er ikke så jævlig viktig.

Hvis noen var utro mot den andre parten gir jeg faen.

Er ikke mitt problem, og hvorfor skal jeg gidde å dømme?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...