Hyperio Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Satt en haug med fjortiser i salen og lo av det. Unger. 3 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hater at gamlinger vinner i lotto. De har faen ingenting å bruke pengene på. Hva med studenter, alenemødre etc? http://www.dagbladet.no/2010/11/27/nyheter/lotto/tipping/rekord/14481009/ Bestemødre som vinner 34 mill. Trenger ikke å vite sånt. Blir så jævla sur! Fryktelig enig. De jævla rottene. Gamlinger med satans mye pensjonspenger og en liten formue generelt spiller som noen jævla parasitter og når de vinner lar de hele gevinsten råtne bort. Ja, det finnes faktisk folk som vinner gullgryta hos joker nord og lar hele pengebingen ligge å gulne av en eller annen symbolsk grunn. Og vitsen med å spille er da, tør jeg spørre? Er de i 60-årene bruker de det på å forbedre de jævla hyttene sine i indre Gol, eller bygge ny veranda hjemme i villaen. Okei, det var kanskje litt vel på spissen, men det er et lite irritasjonsmoment. 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Folk som ikke burde trene kampsport irriterer meg. Bob: "Når lærer man sånn rundspark da?" Jens: "Når man har fått gult-lilla belte med 34 grønne striper og en stjerne" Bob: "Åjaaa" Hva MED Å BARE PRØVE TING SELV FOR FAEN I HELVETE ARGGHH. I noen kampsporter har de visse læringskurver og læreplaner. At de spør på hvilket nivå de kan lære den og den tingen viser bare interesse for sporten. Ser ikke hvordan det skulle irritere? 5 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=gxf8X-6Albw Jaaaaa jævla dritt"musikk", knus faenskapet!! 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Ja, det er forferdelig at andre har ulike musikalske preferanser enn deg selv, er det ikke? Det hører hjemme i feil tråd, men jeg kunne ikke dy meg. Denne gjør meg veldig glad. http://www.youtube.com/watch?v=D7K3wFXJFsQ 3 Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Black Eyed piece är illuminatijudar hela högen. De är en skam för musiken. Att höra på dylik musik är ett tecken på retardation. 1 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Coa, mulig jeg har lesevansker av monumentale proporsjoner, men ettersom jeg forso WarpXs post uttrykket han irritasjon over et band, ikke de som liker nevnte band. Og jeg synes forresten synd på de som ikke orker å utvide sin egen musikksmak fordi de er fornøyde med å utelukkende høre på det som er in for tiden (bestemt av ungdommer i USA og The Voice i Norge). Ikke at jeg er en pretensiøs hipsterkuk som går rundt og tvinger folk til å høre på indie dritt, men de aner jo ikke hva de går glipp av. 3 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Ja, det er forferdelig at andre har ulike musikalske preferanser enn deg selv, er det ikke? Det hører hjemme i feil tråd, men jeg kunne ikke dy meg. Denne gjør meg veldig glad. http://www.youtube.com/watch?v=D7K3wFXJFsQ Fy faen. Mishandling av en klassiker. Hvordan kan du like autotune dritt?! http://www.youtube.com/watch?v=WpmILPAcRQo Endret 28. november 2010 av WarpX 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 At jeg er våken nå og skal på jobb om 50 minutter. :| Hvis jeg hadde visst at jeg måtte rigge klokka 9:00 på en søndag morgen, hadde jeg aldri sagt ja til dette! :| 1 Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Allahu-akhbar. http://www.youtube.com/watch?v=7ncElNwBeT8 (Araber allihop) 2 Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Blir så jævlig pissed når jeg googler etter ting som "Våkner midt på natta", bare for å finne masse bedritne innlegg fra småbarnsmødre som sliter med de faens unga sine. Uansett hvilke helvettes symptomer du googler etter, så kommer det bare opp innlegg fra jævler med små drittunger 6 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Jeg sitter intill døra og fyller brus i glasset mitt, pappa åpner døra brått å jeg skvetter å søler brus utover halve jævla bordet. Tok bare pcen med meg og gikk så han måtte rydde. Karma. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 At facebook er nede. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 At du bruker facebook. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Hvorfor i helvete skal det irritere deg? Må si meg lei av drittonger på nettet. Endret 28. november 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 At nettet i studio suger balle. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 PLussemafian. 4 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Irriterer meg over at appelsiner ikke er formet i perfekte båter men sannsynligvis (mot toppen) har hundre små mini-båter samt enkelte båter som er sveiset sammen. Klementiner er så mye enklere å spise! 4 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 En ting som irriterer meg veldig er at folk ikke kan respektere at folk har forskjellig musikksmak! Popfrikene kaller musikk som jeg hører på bl.a metallica for dritt musikk og "satanistisk" musikk. Kan de ikke bare godta at folk hører på annen slags musikk? 3 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Jeg sitter intill døra og fyller brus i glasset mitt, pappa åpner døra brått å jeg skvetter å søler brus utover halve jævla bordet. Tok bare pcen med meg og gikk så han måtte rydde. Karma. Hehe, *latterkrampe* 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå