Sexylubb1 Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Bergen er pop om sommeren vet du. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Irriterer meg at jeg ikke tør snakke til ei jente på jobben som ser ganske kul ut. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 "Søl" kaffe over henne. Da må dere komme i prat. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) Hvorfor kan ikke ting være interessant? I denne uka har jeg prøvd en del ting jeg ikke har prøvd før. Game of Thrones, The Wire, og Morrowind. Har også prøvd å lese Huckleberry Finn. Det ble ikke en gang ofret en time på noen av disse tingene. Det spiller ingen rolle hvilken kvalitet det er på underholdningen, hjernen min er ikke interessert i å gjøre en dritt annet enn å sove og spise karbohydrater. Hva er verdens beste serie, bok, eller spill som man kommer inn i med en gang? Slik som Breaking Bad, eller boka The Hobbit. Dette er ting som er så bra at det bryter depresjonen. Trenger flere! Endret 14. juni 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Serien "Lexx" kanskje? En av de mer interessante sci-fi seriene, for å si det mildt. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Verdens beste serie? Hard nøtt, men vil si Sopranos. Det dumme der er at man ikke kommer inn i det med gang. Du kan jo alltids se Lost hvis du ikke har gjort det. Det du virkelig trenger er musikk for å komme ut av depresjonen. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Ikke sitt inne forran skjermen, i hvert fall. Kom deg ut! Gå en tur i naturen. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Jeg tror ikke akkurat musikk kurerer depresjon. Tror sjansen vil være større om man oppsøker en psykolog. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 The walking dead, Dexter, Workaholics, Burn notice, Californication, Entourage, How i met you mother, Mad men Sopranos osv. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Jeg tror ikke akkurat musikk kurerer depresjon. Tror sjansen vil være større om man oppsøker en psykolog. Det kommer nok an på hvilken innstilling du har både til musikken og psykologen. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 ... at jeg ALDRI blir fornøyd når jeg skal "designe" noe i Photoshop (en header, o.l.). FFFFFFFFFuuuuuuu........! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) Jeg tror ikke akkurat musikk kurerer depresjon. Tror sjansen vil være større om man oppsøker en psykolog. Psykolog? Trenger bare pulings så er jeg i orden igjen. EDIT: Noen som vil pule? Endret 14. juni 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Hvis du har pupper og mus, ja, hvis ikke, nei xD 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Hvis du har pupper og mus, ja, hvis ikke, nei xD Jeg har, men de er ikke mine. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 At skolen er over for sommeren i morgen. Trist. Skal også kanskje bytte skole til høsten men kommer til å savne folka så jævlig så det blir et vanskelig valg. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Nordmenns sosiale normer irriterer. Jeg ble god venn med to amerikanere som gikk på skole her et år for litt siden, og jeg kom tilfeldigvis i samtale med en av dem igjen nå. Det er så mye enklere å prate med dem i forhold til nordmenn. Samtalen bare flyter av seg selv, til og med for meg som vanligvis er stille og noe sjenert. Helt ulikt noe jeg har møtt på her til lands. Nordmenn er så jævlig høyt oppe i skyene i forhold, pluss janteloven. Bare tull. Og nå vil jeg flytte til USA. Meh. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Ja de er hyggelige og lett å snakke med, imotsetning til oss. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Nordmenns sosiale normer irriterer. Jeg ble god venn med to amerikanere som gikk på skole her et år for litt siden, og jeg kom tilfeldigvis i samtale med en av dem igjen nå. Det er så mye enklere å prate med dem i forhold til nordmenn. Samtalen bare flyter av seg selv, til og med for meg som vanligvis er stille og noe sjenert. Helt ulikt noe jeg har møtt på her til lands. Nordmenn er så jævlig høyt oppe i skyene i forhold, pluss janteloven. Bare tull. Og nå vil jeg flytte til USA. Meh. Derfor elsker jeg Amerika. Kulturen er bare så utrolig mye bedre på den måten. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Det er da ikke bare Amerika dette gjelder, det gjelder vel egentlig de fleste land utenom Norge. Det er bare nordmenn som generelt sett er såpass innadvendte og kalde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå