Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte å dra på kino med noen venner imorgen men hørte nå at to drittkjerringer skal være med. Falske ekle hipstere. Kunne vært veldig kjekt det skulle ikke de eklingene være med, men ender vel opp med at jeg drar.. -.-

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Angående hester:

Ei i bygda har i lang tid (20+ år) satt ut hestene sine i utmarka rett ved siden av der jeg bor. Det er ikke felles beiterett, men vi har ikke sagt noe. Noe som forundrer meg, er at nå når man er på 2. generasjon med hester - så trakker de fremdeles på AKKURAT samme sted som de forrige hestene gjorde selv om de har et stort område å beite på og at eieren setter de innenfor gjerdet 3 kilometer unna. Selvsagt rett ved siden av huset vårt. Der tråkker de på utstyr, tiltrekker seg klegg, fiser så høyt at vi hører det inne fra huset selv med TV på, og generelt er plagsomme som hester er så flinke til. De står faktisk der vi har skytebanen vår, så jeg har måtte funnet meg en annen plass å skyte på for å forhindre uhell.

Argh, jeg hater hester (hei Gypsy).

Endret av Quote
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Far kom nettopp hjem med en svær flyttebil, "Håper du er klar til å kjøre ned til hytta å ta hjem et flyttelass"

Jeg kjørte 5 timer igår å gjorde det samme, 5 nye timer og bæring av møbler frister forferdelig lite. Jeg reiser til Spania grytidlig imorgen, ikke har jeg pakket heller. Skulle få låne Range Rover Sporten av faren til en venninne også idag, men det blir MYE kjekkere å bære møbler.

Lenke til kommentar

Far kom nettopp hjem med en svær flyttebil, "Håper du er klar til å kjøre ned til hytta å ta hjem et flyttelass"

Jeg kjørte 5 timer igår å gjorde det samme, 5 nye timer og bæring av møbler frister forferdelig lite. Jeg reiser til Spania grytidlig imorgen, ikke har jeg pakket heller. Skulle få låne Range Rover Sporten av faren til en venninne også idag, men det blir MYE kjekkere å bære møbler.

Var det ikke du som skulle få ny leilighet for pengene fattern tjente på salget av hytta?

• Liker 4
Lenke til kommentar

men han hadde jo mulighet til å låne en BIL bare med det formålet å kjøre meningsløst rundt! Tenk å gå glipp av det, nå som han nettopp har gått glipp av sjansen til å kjøre en Porsche! (Eller hva det nå enn var...)

• Liker 3
Lenke til kommentar

Var det ikke du som skulle få ny leilighet for pengene fattern tjente på salget av hytta?

Joda, men vi skulle ikke gjøre dette før jeg var hjemme fra Spania. Kom litt brått på. Var ikke hjemme før kl 3 i natt etter det første lasset jeg tok med meg.

Lenke til kommentar

Mad Moxxi`s Underdome.....! Fytti helvetegåsetarmmedsædsprut! :wallbash:

KLIKKER SNART. Nei, vent. Jeg har klikket. 1000 ganger.

Hver gang jeg får noen av de værste modifierne dør jeg litt inni meg. Syntes dog det er ganske lett med glasscannon build.

Jeg må vente i minst 10 dager før jeg begir meg inn dit igjen. Er kun på første brettet..Bah

Glasscannon build?

Lenke til kommentar

http://borderlands.wikia.com/wiki/User:Aya_Shameimaru/Glass_Cannon_Build

Har tweaka litt selv, men brukte den som basis da jeg ville kjøre revolver isteden for rifle. Jeg rusher bare for det meste, hvis jeg blir incapacitated så har jeg en haus med buffs som gjør at jeg slakter det meste veeeldig fort. Om vi er noenlunde samme level kan jeg muligens hjelpe uten at det blir for "feigt" eller for vanskelig for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...