Amberlamps Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Du gjør alt feil!! Hva vil du jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Skitne jenter fortjener spanking! Just sayin' 4 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Dere liker å tro at det bare er å gjøre som man vil med alle jenter. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Hva vil du jeg skal gjøre? Bang that shit! 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg svelemoe Skrevet 12. juni 2012 Populært innlegg Del Skrevet 12. juni 2012 Dere liker å tro at det bare er å gjøre som man vil med alle jenter. Du likar å overreagere og generalisere. 13 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Dere liker å tro at det bare er å gjøre som man vil med alle jenter. Såklart, dere er jo ment til å føde barn, og lage middag. Så skal dere helst legge dere under benken og sove når dere har tatt oppvasken. Endret 12. juni 2012 av Sulfuric 2 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 On-topic: Kom til skolen 08.30. Finner så ut at jeg ikke har engelsk. Venter da på neste time som starter 10.20 - Hadde ikke samfunnsfag heller.. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Fyyyy faen! Fikk forespørsel om jeg kunne kjøre en tur på 20 minutter for 500 kroner på lørdag. Porschen hans skulle jeg får ha hele dagen. Selvfølgelig reiser jeg til utlandet på fredag... Seat leiebil waddup Kommer ALLTID opp slike ting når jeg har planer som ikke kan gjøres om 2 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Eksamen i Data & Elektronikk begynner i morgen. Gruer meg, og er så usikker på hva jeg bør pugge på. Bare håper jeg ikke får Lego eller feilsøking på forsterker. Også er det et helikopter som flyr 100 meter unna huset mitt og løfter noe materiale. Begynner å bli irriterende, for det bråker noe veldig, selv om det er litt tøft å se på. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Folk som skryter av seg selv ved å fremheve at de eier fine ting, har mye penger etc for å få oppmerksomhet.. Det er noe som irriterer meg. Daglig. Endret 12. juni 2012 av Neptjune 2 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Reklamen for riis bilglass.. *dramatisk musikk* "det håndskrevne skiltet med jordbær på, blablabla" forventer å høre om en grotesk Jævla kollisjon hver gang også "få med deg alt" FUUUuU Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Dette irriterer meg ikke den forstand, men jeg synes det er så ufattelig teit at jeg nesten blir irritert. Hurtigruta Carglass. Fy faen for et teit firmanavn. Et av de dummeste jeg har sett, helt sant. Kjører forbi et stort skilt hver dag og kjenner det knyter seg litt i magen. 3 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Gospel.tv Arrrrg. Det eneste de snakker om er penger, og hvordan man kan betale for at de skal be for deg. Endret 12. juni 2012 av Coffey Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Hva er irriterende med det der? Er jo max knall! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Dere liker å tro at det bare er å gjøre som man vil med alle jenter. >HURR HURR DURR DURF BUTTHURT 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Fyyyy faen! Fikk forespørsel om jeg kunne kjøre en tur på 20 minutter for 500 kroner på lørdag. Porschen hans skulle jeg får ha hele dagen. Selvfølgelig reiser jeg til utlandet på fredag... Seat leiebil waddup Kommer ALLTID opp slike ting når jeg har planer som ikke kan gjøres om Hvem er pappaen din? Hvor i alle dager finner du alle disse rikfolkene/ bilene deres, og hvorfor spør de alltid deg? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 At etter å ha vært til tannlegen og fikset på kjeften, er det likevel 98% sjanse for at jeg må tilbake for å rotfylle tennene jeg fiksa på i dag. >< Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Fyyyy faen! Fikk forespørsel om jeg kunne kjøre en tur på 20 minutter for 500 kroner på lørdag. Porschen hans skulle jeg får ha hele dagen. Selvfølgelig reiser jeg til utlandet på fredag... Seat leiebil waddup Kommer ALLTID opp slike ting når jeg har planer som ikke kan gjøres om Hvem er pappaen din? Hvor i alle dager finner du alle disse rikfolkene/ bilene deres, og hvorfor spør de alltid deg? Bor i Stavanger, sikkert den byen med mest Porsche-tetthet i hele Norge.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå