Lami Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 (endret) Tull. Jeg er sjenert som faen selv, og jeg har da hatt meg med en håndfull allerede. I full tilstand på begge eller? Vel, man blir ikke akkurat kvitt jomfrudommen om man ikke tør å snakke med jenter. Nei det jeg sier. Men tør å snakke med de men noe mer er det liksom ikke med mindre jenta tar inniativ. Var feks på fest på fredag, var en del alkohol blandt chicsa, jeg hadde kun drukket en cider og smirnoff så jeg var ikke særlig brisen engang. Men kunne jo sikkert fått en av chicsa når jeg snakket med de, men jeg tørde som vanlig og ikke si eller hinte om noe slikt. Forbanna irriterende at jeg skal være slik. Var også en som skrek at jeg og en annen sku kline, og da var begge to liksom stille. Kanskje jeg skulle gjort noe her, eller jenta.. Men jeg sto bare der og latet som ingenting.. fyfaen så patetisk. Endret 11. juni 2012 av Lami Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Fantastisk tøff i trynet du plutselig ble denne uken, da! Ja, beklager at jeg ikke følger samfunnets normer 100% og ikke lever opp til den atferden som du forventer av anonyme mennesker på internett. 4 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Folk som er hakket før de mister lappen p.g.a for mange prikker og sier ting som "Ja, har så mange prikker, må kjøre taktisk". Huh? Kan du ikke bare kjøre pent...? 4 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 15 år: Du sitter på facebook og skriver om hvor bra moren din er. Mens faren føler seg utenfor og tenker at han ikke gjør en bra nok jobb. 16 år: du kommer hjem fra skolen og faren din forventer bare et lite hei eller en klem men får ikke det engang. 20 -28 år: faren din betaler for en del av hele bryllupet bare for deg og konen/mannen din. 30-32: faren din blir 60-70 år og dør av en sykdom og akkurat da legger du merke til hvor glad han var i deg. Sett denne på din status hvis du er glad i og setter pris på pappaen din! ♥ PAPPA ♥ 4 Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Når jeg står alene på jobb en søndags ettermiddag/kveld, og hele bydelen finner ut at de skal stikke innom bensinstasjonen samtidig. 5 Lenke til kommentar
ZiPe Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 DACen i skjermen min, ikkje rart den var billig. Fy flate. Faen det som irriterer meg er når loch ness monsteret spør om 3 fiddy faen! også en annen gang på gran canaria, kjøpte en is til kona, så sa is dama 3 fiddy og jeg bare god damn women. og kona ga det 0.50. ikke rart den kommer etter mer da sa jeg Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Som over. Dette florerer på feeden min for øyeblikket. Jeg forstår ikke hvordan denne svadaen kan helbrede en kreftpasient. Får jeg be om en personlig tjeneste..Bare noen av dere kommmer til å gjøre det, og jeg vet hvem du eventuelt er. Hvis du kjenner noen som kjempet kampen mot kreft og er gått bort eller noen som fortsatt kjemper...Legg dette til din status i 1 time som et tegn på respekt og minnedag. Jeg håper jeg får rett om de menneskene som kommer til å gjøre det ..((♥♥♥ ))..man vet aldri når eller hvem, ta vare på hverandre ♥ Lenke til kommentar
Quote Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Folk som er hakket før de mister lappen p.g.a for mange prikker og sier ting som "Ja, har så mange prikker, må kjøre taktisk". Huh? Kan du ikke bare kjøre pent...? "Det er jo helt idiotisk å ha BMW, og det å følge fartsgrensene..." Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 15 år: Du sitter på facebook og skriver om hvor bra moren din er. Mens faren føler seg utenfor og tenker at han ikke gjør en bra nok jobb. 16 år: du kommer hjem fra skolen og faren din forventer bare et lite hei eller en klem men får ikke det engang. 20 -28 år: faren din betaler for en del av hele bryllupet bare for deg og konen/mannen din. 30-32: faren din blir 60-70 år og dør av en sykdom og akkurat da legger du merke til hvor glad han var i deg. Sett denne på din status hvis du er glad i og setter pris på pappaen din! ♥ PAPPA ♥ http://www.funnyjunk.com/channel/feels/Dragonite+Dad+Comp/lbLYGyo/ I found this relevant Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Svarte helvete altså. Har hatt tørrhoste nå i over en uke. Den gir seg faen ikke. GTFO! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Svarte helvete altså. Har hatt tørrhoste nå i over en uke. Den gir seg faen ikke. GTFO! Hårball? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Svarte helvete altså. Har hatt tørrhoste nå i over en uke. Den gir seg faen ikke. GTFO! Ja, hoste som ikke gir seg er jævla irriternede. Håper du blir frisk snart Endret 12. juni 2012 av Quakecry Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Naboer som ikke har vett nok til å kutte ut høy lyd etter 11 på hverdager. Dø! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Hyttetur med tre jenter, opplevd mye jeg ikke får ut av minnet med det første. Har også bare sovet 2 timer i natt, breier seg så jævlig ut. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Hyttetur med tre jenter, opplevd mye jeg ikke får ut av minnet med det første. Har også bare sovet 2 timer i natt, breier seg så jævlig ut. Hyttetur med tre jenter, og du klager. Da har du gjort det feil! Endret 12. juni 2012 av Mr. A 7 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Hyttetur med tre jenter, opplevd mye jeg ikke får ut av minnet med det første. Har også bare sovet 2 timer i natt, breier seg så jævlig ut. Minner meg om en episode av Bundy Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Kommer til å bli så jævlig awkward med frokostbordet. Godt jeg tar meg selv lite høytidelig, kan ikke baile fra denne øya heller Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Hyttetur med tre jenter, opplevd mye jeg ikke får ut av minnet med det første. Har også bare sovet 2 timer i natt, breier seg så jævlig ut. Minner meg om en episode av Bundy Jeg savner Bundy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå