Coa Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=xRwKRd3hYDM&feature=related Kay Vidar, du irriterer meg grenseløst. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Av vilken anledning hatar du Kay Vidar? Han säger sin mening, trots att folk förolämpar honom.Det är beundransvärt. Dessutom hatar inte Kay Vidar Norge-han hatar invandrare. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 lol den videoen husker jeg. Sykt tidig. Er ikke den sånn 4 år gammal elns? Er irriterende når jeg hører på noe kul musikk og tapper litt med fingrene på platen foran tastaturet, og så kommer jeg borti windowstasten (den er flyttet 2 knapper høyre for space fordi jeg har sånn gangstatastatur) sånn at den der menysaken dekker for det jeg sitter og leser på. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Den videoen hadde ikke så mye å si, foruten om at Kay ikke kan skrive engelsk. "Norge suger fordi jeg ikke kan se noe til pengene". Hvem tror du betaler for sykehuset ditt? Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Kay Vidar hadde kanskje ikke vært arbeidsledig hvis han prøvde å skaffe seg jobb isteden for å fylle youtube med søppel. Alle som gjør det irriterer meg! 2 Lenke til kommentar
;_; Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 HATER når de sensurer sanger... BIIPPBIIPPBIIPPPBIPPPP. Smart å biipppe ut halve sangen til feks Eminem, 50 cents osv.. Hater de tåplige "alder" restriksjonene. "Vennligst bekreft alderen din ved å skrive det inn" Enhver idiot greier det... /facepalm... De gjør det jo for å beskytte seg selv. Personen som "lurer" seg forbi er klar over at han bryter reglene og de som eier siden kan ikke bli beskyldt for noe. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Dessutom hatar inte Kay Vidar Norge-han hatar invandrare. .. og derfor liker Eysteinn han 3 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=mH0aB-c1uPI&feature=player_embedded Lenke til kommentar
Coa Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Av vilken anledning hatar du Kay Vidar? Han säger sin mening, trots att folk förolämpar honom.Det är beundransvärt. Dessutom hatar inte Kay Vidar Norge-han hatar invandrare. Jeg hater ikke Kay Vidar, jeg irriterer meg over han. Hovedsakelig fordi at han er så trangsynt at han ikke klarer å se lengre enn sin egen nesetipp. Han er arbeidsløs og får samtidig gratis hjelp dersom han blir syk, han har gått på gratis skole og fått en utdanning de aller fleste menneskene i verden bare kan drømme om, han får statelig støtte fordi han ikke har jobb og får generelt dra nytte av støtteordninger han selv ikke bidrar til. Hadde du snakket norsk, hadde du visst at det å irriterer seg over noen, ikke er ensbetydende med å hate noen. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Bestemødre som vinner 34 mill. Trenger ikke å vite sånt. Blir så jævla sur! Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Orodokse folk... (generelt, ikke no spesiel relgion) Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hater at gamlinger vinner i lotto. De har faen ingenting å bruke pengene på. Hva med studenter, alenemødre etc? http://www.dagbladet.no/2010/11/27/nyheter/lotto/tipping/rekord/14481009/ Fordi Norsk Tipping ikke er noen veldedighetsorganisasjon. Lotto er ganske enkelt et temmelig kjedelig spill basert på sannsynlighet og en stor porsjon flaks. Siden "alle" gamlinger spiller Lotto er det svært ofte pengene havner der. Ikke så mye å gjøre med det, kan jo liksom ikke nekte de å spille. Så det er ikke noe å irritere seg over. Det eneste man kan prøve på er å spille selv. Skulle dog ikke forundre meg om Norsk Monopol i samarbeid med Sosialistisk Vrangforestilling snart legger inn begrensninger på hvem som får lov å spille basert på inntekt, formue, yrke, alder, demografi, bosted, religion, bekjentskap med Snåsamannen osv. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Skulle dog ikke forundre meg om Norsk Monopol™ i samarbeid med Sosialistisk Vrangforestilling snart legger inn begrensninger på hvem som får lov å spille basert på inntekt, formue, yrke, alder, demografi, bosted, religion, bekjentskap med Snåsamannen osv. Det var jo Krf i den forrige regjeringa som faktisk ville ha tak på premiene. Men jeg hater både SV og Krf, satans drittparti Endret 28. november 2010 av WarpX 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Folk som ikke burde trene kampsport irriterer meg. Bob: "Når lærer man sånn rundspark da?" Jens: "Når man har fått gult-lilla belte med 34 grønne striper og en stjerne" Bob: "Åjaaa" Hva MED Å BARE PRØVE TING SELV FOR FAEN I HELVETE ARGGHH. Endret 28. november 2010 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hva MED Å BARE PRØVE TING SELV FOR FAEN I HELVETE ARGGHH. Det går jo ikke an det. Feiler de har de ingen å skylde på enn seg selv, og folk tåler ikke sånt i dag. Ikke dumme folk hvertfall. Irriterer forøvrig at "common sense is far from common" stemmer så altfor godt. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Det var jo Krf i den forrige regjeringa som faktisk ville ha tak på premiene. Men jeg hater både SV og Krf, satans drittparti KrF og SV er i grunn ganske ulike, men de forenes med at de begge er noe pakk. 3 Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Irriterer meg over navneoversettelsen (bland annet...) i Harry Potter. Så nettopp Part 1 ved siden av en svært lattermild svenske, noe som er forståelig i og med at vi blir servert kommentarer som dette: "Jeg fanget den første snoppen med munnen, jeg svelgte den nesten" og "Humlesnurr vil gjerne gi snoppen til deg, i håp om at den kommer til nytte". Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Irriterer meg over navneoversettelsen (bland annet...) i Harry Potter. Så nettopp Part 1 ved siden av en svært lattermild svenske, noe som er forståelig i og med at vi blir servert kommentarer som dette: "Jeg fanget den første snoppen med munnen, jeg svelgte den nesten" og "Humlesnurr vil gjerne gi snoppen til deg, i håp om at den kommer til nytte". ja ass! lo meg ihjel da jeg så det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå